Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/11(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-5.
  3. Історія і зарубіжний досвід соціальної роботи

  4. Івченко Т. В. Підготовка інженерно-педагогічних кадрів для ремісничих училищ України в 40-50-ті рр. ХХ століття. - C. 6-13.
  5. Кахіані Ю. В. Історичні факти виникнення закладів інтернатного типу в Україні. - C. 13-18.
  6. Клішевич Н. А. Досвід соціально-педагогічної роботи спеціальних установ для неповнолітніх з делінквентною поведінкою у другій половині ХХ ст.. - C. 19-24.
  7. Павлюк О. М. Педагогічний досвід учителів-новаторів як чинник розвитку шкільної освіти в Україні (друга половина ХХ століття). - C. 24-31.
  8. Пономарьова Г. М. Історіографічний огляд розвитку профорієнтаційної роботи в Україні в 60-80-х роках ХХ ст.. - C. 32-38.
  9. Слозанська Г. І. Становлення і розвиток соціальної роботи в Австралії . - C. 39-44.
  10. Тітаренко І. С. Розвиток ідеї альтернативної освіти в історії американської педагогічної думки. - C. 44-50.
  11. Чертова К. М. Суспільно-корисна праця як чинник соціального виховання учнівської молоді (50-90-ті ХХ ст.). - C. 51-62.
  12. Юніна О. Є. Особливості навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України. - C. 62-70.
  13. Теоретичні аспекти сучасної соціальної роботи: традиції та інновації

  14. Акіншева І. П. Характеристика політичної соціалізації учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 71-76.
  15. Дєдов Є. Г. Поняття, цілі та основні завдання соціальної політики держави. - C. 77-82.
  16. Ігнатенко К. В. Особливості роботи Педагогічної студії для прийомних батьків. - C. 83-88.
  17. Калюжна В. Ю. Про проблему академічної нечесності: спроба короткого порівняльного аналізу стану у вишах США і України. - C. 89-96.
  18. Лях Т. Л. Професійна ідентичність соціальних працівників. - C. 96-101.
  19. Рень Л. В. Причини дитячої бездоглядності та безпритульності: спроба комплексного аналізу. - C. 102-107.
  20. Снітко М. А. Особливості формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі у міжнародному та вітчизняному досвіді. - C. 107-112.
  21. Тимошенко Н. Є. Технологія професійного самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах. - C. 112-118.
  22. Шеїна Л. О. Потенціал студентської громади щодо здійснення соціального супроводу: досвід та сучасний стан. - C. 118-123.
  23. Технології соціальної роботи з різними категоріями населення

  24. Гаміна Т. С. Соціальне консультування як вид практичної діяльності працівника соціальної сфери. - C. 124-132.
  25. Ємцева Е. Г. Організація соціально-виховної роботи в умовах трудового загону старшокласників. - C. 132-137.
  26. Жевакіна Н. В. Особливості ресоціалізації засуджених жінок. - C. 138-144.
  27. Журавель Т. В. Етапи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими у виховних колоніях. - C. 144-152.
  28. Кириченко В. В. Ідеографічне дослідження кризи професійної адаптації у ситуації зміни професії. - C. 152-158.
  29. Лютий В. П. Нехімічні адикції як предмет соціальної роботи. - C. 158-166.
  30. Островська Н. О. Змістовна характеристика соціально-педагогічної технології формування усвідомленого батьківства молоді в діяльності територіальної громади. - C. 167-176.
  31. Песоцька О. П. Корекційна робота з сім’єю наркозалежної людини. - C. 177-185.
  32. Пігіда В. М. Технології соціально-педагогічної діяльності з дітьми трудових мігрантів. - C. 186-193.
  33. Пєша І. В. Соціальний супровід як форма комплексної соціальної допомоги. - C. 193-199.
  34. Сергеєва К. В. Сутність програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. - C. 200-205.
  35. Соляник М. Г. Аналіз досвіду роботи недержавних організацій з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. - C. 205-210.
  36. Степаненко В. І. Сутність та зміст дезадаптації підлітків, обумовленої асоціальним впливом релігійних культів. - C. 210-217.
  37. Ґендерний підхід у соціальній роботі

  38. Байдюк Н. В. Інтеграція ґендерних знань як невід’ємна складова професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів до гармонізації ґендерних взаємовідносин у молодіжному середовищі. - C. 218-224.
  39. Горішна Н. М. Ґендерні аспекти підготовки соціальних працівників: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 225-230.
  40. Маркова Н. В. Ґендерні особливості соціальної роботи з літніми жінками. - C. 230-238.
  41. Сорочинська В. Є. Теоретичні основи дослідження ґендерної соціалізації студенства. - C. 238-244.
  42. Теорія та практика підготовки соціальних працівників

  43. Бєлоус А. Ю. Про культурні особливості чинників допрофесійної підготовки іноземних студентів в Україні (на прикладі медичної освіти). - C. 245-251.
  44. Веретенко В. Г., Шеремета М. М. Проблема здоров’язберігання у вищому навчальному закладі при підготовці майбутніх соціальних педагогів / працівників. - C. 252-256.
  45. Неїжпапа Л. С. Деякі аспекти забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів у системі навчально-виховної роботи університету. - C. 257-263.
  46. Спіріна Т. П. Професійна підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти. - C. 263-267.
  47. Ткаченко Н. В. Самоосвіта як обов’язкова складова професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 267-272.
  48. Шовкопляс О. І. Побудова програми з іноземної мови для студентів немовних спеціальностей як методична проблема (організаційні аспекти в контексті євроінтеграційних процесів). - C. 272-278.
  49. Відомості про авторів. - C. 279-281.
2013
№ 11(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського