Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/10(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-5.
  3. Педагогіка школи

  4. Агаев Шахрза. Наукові основи формування технологічної культури учнів. - C. 6-12.
  5. Горбулінська С. М. Практична спрямованість навчання генетики у загальноосвітній школі. - C. 12-17.
  6. Самолюк А. А. Активізація творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 17-27.
  7. Сніжко О. О. Психолого-педагогічне обґрунтування наступності фізичного виховання учнів молодшого і середнього віку. - C. 27-38.
  8. Стріхар О. І. Внутрішні детермінанти розвитку музичних здібностей дітей. - C. 38-45.
  9. Федорова М. В. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін вокально-хорового циклу. - C. 46-52.
  10. Педагогіка вищої школи

  11. Брода М. В., Тимчук О. Т. Особливості організації самостійної роботи студентів з англійської мови. - C. 53-57.
  12. Гамзаев Алигасан Алы оглы. Роль последипломного образования в подготовке качественных кадров. - C. 58-64.
  13. Гапеева И. В. Методы активизации познавательной деятельности в процессе освоения иностранного языка и критерии эффективности их применения. - C. 65-72.
  14. Дичка Н. І. Зміст навчання англомовного професійно-орієнтованого письма майбутніх бакалаврів з комп’ютерних спеціальностей. - C. 72-78.
  15. Кобилянський О. В., Кобилянська І. М. Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. - C. 78-85.
  16. Крутій К. Л., Калашникова С. О. До розробки концептуальних засад безперервної освіти в контексті підготовки педагогів до духовно-етичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 85-91.
  17. Ламекіна Г. О. Здійснення гуманно-педагогічного підходу при підготовці майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах. - C. 91-98.
  18. Лисенко І. О. Профорієнтаційна робота як елемент освітнього маркетингу вищого навчального закладу. - C. 98-109.
  19. Недвига Н. І. Інноваційні підходи до підготовки майбутніх інженерів як творчої особистості в контексті конкурентоспроможності. - C. 109-115.
  20. Подкопаєва Е. В. Cутнicть тa ocoбливocтi мoнiтopингу якocтi ocвiтньoї дiяльнocтi у вищих навчальних закладах I – II piвнiв акредитації. - C. 115-125.
  21. Посторонко А. І. Інтерактивні методи навчання при підготовці фахівців для хімічної промисловості. - C. 125-130.
  22. Райлянова В. Е., Знанецька О. М. Еклектичний підхід викладання іноземної мови у вищій школі. - C. 131-138.
  23. Сафонова І. Г. Педагогічні умови, які забезпечують якість філологічної підготовки студентів педагогічного університету до формування духовних потреб учнів засобами превентивної діяльності. - C. 138-149.
  24. Сущенко Л. О. Концептуальні основи організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. - C. 149-156.
  25. Хоменко О. В. Методологія дослідження тенденцій іншомовної підготовки студентів економічних спеціальностей з позицій рівневого підходу. - C. 156-163.
  26. Чайка Н. Г. Базові компоненти поведінки та умінь керівників як основні вимоги до навчально-практичних програм підготовки менеджерів з адміністративної діяльності. - C. 163-173.
  27. Соціальна педагогіка

  28. Курінна С. М. Деякі аспекти виховання дітей-сиріт в дитячих будинках різних типів. - C. 174-180.
  29. Мільчевська Г. С. Рефлексія як важлива умова особистісної самореалізації старшого підлітка в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку. - C. 180-185.
  30. Пліско Є. Ю. Застосування особистісно орієнтованого підходу в реабілітаційній роботі з важковиховуваними підлітками. - C. 185-190.
  31. Сікало М. С. Профілактика девіантної поведінки школярів засобами образотворчого мистецтва в умовах реабілітаційного центру. - C. 190-195.
  32. Сологуб Д. С. Семья ребенка-аутиста на разных стадиях переживания травматического события (на примере дошкольного и младшего школьного возраста). - C. 196-201.
  33. Тен Е. П. Основные направления социально-педагогической деятельности будущего інженера-педагога во время педагогической практики в профессионально-технических учебных заведениях. - C. 202-209.
  34. Тямало С. П. Формування соціальної відповідальності особистості як соціально-педагогічна проблема. - C. 209-214.
  35. Освіта вчителя

  36. Байкачова К. В. Аналіз наукових досліджень з проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховної діяльності. - C. 215-221.
  37. Бірюк Л. Я. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в руслі культурологічного підходу. - C. 222-229.
  38. Гречко Т. І. Рекомендації щодо розробки модульних навчальних програм підготовки робітників. - C. 229-234.
  39. Дем'янчук О. О. Гностичний зміст діяльності молодого педагога. - C. 234-243.
  40. Княжева І. А. Міждисциплінарний спецсемінар як засіб формування методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін. - C. 244-251.
  41. Пахомова Н. Г. Стан сформованості мотивації до інтеграції медико-психологічних і педагогічних знань в професійній підготовці вчителя-логопеда. - C. 251-263.
  42. Історія педагогіки

  43. Гаманюк О. А. Деякі аспекти розвитку педагогічної майстерності вчителів початкових класів у педагогічній спадщині А. С. Макаренка та В. О. Сухомлинського. - C. 264-275.
  44. Іваннікова М. В. Фольклор кримських татар про трудове виховання. - C. 275-280.
  45. Мартиненко Д. В. Розвиток національного шкільництва в Україні у XVIII ст. як предмет наукових досліджень. - C. 280-289.
  46. Павинська Н. А. Історіографія діяльності інституту інспекції в університетах України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 289-297.
  47. Пєтухова І. О. Погляди дореволюційних дослідників на психолого-педагогічну діагностику розумових здібностей. - C. 297-303.
  48. Модернізація освіти

  49. Ефимова Е. А. Управленческое решение как фактор обратной связи с работодателями выпускников вуза. - C. 304-310.
  50. Відомості про авторів. - C. 311-314.
2013
№ 10(4) (269)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського