Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/10(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-5.
  3. Модернізація освіти

  4. Панченко Л. Ф. Моделювання інформаційно-освітнього середовища університету засобами факторного аналізу. - C. 6-17.
  5. Тарнавська Т. В. Використання сучасних засобів комунікації в освітньому процесі. - C. 18-23.
  6. Дошкільна педагогіка

  7. Атрощенко Т. О. Підготовка майбутнього вихователя до формування мовленнєвої компетентності дошкільника в процесі різних режимних моментів в ДНЗ. - C. 24-32.
  8. Карпенко Н. О. Теоретичні аспекти проблеми підготовки майбутніх вихователів до мовного розвитку дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального простору. - C. 33-38.
  9. Кузава І. Б. Теоретичне обґрунтування моделі реалізації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку. - C. 39-46.
  10. Педагогіка школи

  11. Білюнас А. В. Методична система використання математичних тверджень для формування математичної культури учнів старшої школи. - C. 47-53.
  12. Верещенко Т. В. Педагогічні умови формування природоцентричної екологічної позиції учнів старшого шкільного віку. - C. 53-62.
  13. Вишник О. О. Розвиток уміння читати в учнів 1-2 класів з опорою на взаємодію різних видів мовленнєвої діяльності. - C. 63-71.
  14. Щур Н. М. Моделі ліцензування та сертифікації вчителя біології у США. - C. 71-80.
  15. Педагогіка вищої школи

  16. Белых С. И. Место аксиологического подхода в личностно ориентированном физическом воспитании студентов. - C. 81-93.
  17. Бондаренко Л. І. Зміст та структура дослідницької компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу. - C. 94-99.
  18. Гаврилов А. С., Воробйова М. В. Концепція формування фізичної культури в класичних університетах. - C. 100-106.
  19. Грибан В. П. Духовні виміри студента в фізичному вихованні. - C. 106-113.
  20. Жигірь В. І. Сутність і зміст професійно важливих якостей особистості менеджера освіти. - C. 113-124.
  21. Кіндрась І. В. Особливості початкового етапу навчання усного турецького монологічного мовлення у вищій школі. - C. 125-131.
  22. Корольова Т. В. Визначення компонентів фахової культури майбутніх спеціалістів. - C. 131-140.
  23. Лєдєньова О. П., Озєров Є. П. Структура електронного навчального курсу з фізичної і колоїдної хімії. - C. 140-145.
  24. Малюга О. С. Зміст навчання іншомовного професійно орієнтованого читання на заключному етапі вищої школи. - C. 146-152.
  25. Мельник Я. В. Використання інноваційних технологій в процесі підготовки фахівців-документознавців. - C. 152-161.
  26. Михальчук Р. В. Дослідження ефективності використання легких гир різної ваги в підготовчому періоді тренування спортсменів гирьового спорту. - C. 161-169.
  27. Одегова Н. М. Розвиток умінь письма англійською мовою в контексті навчання студентів мовних спеціальностей домашнього читання. - C. 169-177.
  28. Олексієнко Р. В. Останні досягнення в області адаптивних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх перекладачів. - C. 177-181.
  29. Раскалінос В. М. Оцінка сформованості рефлексивної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 182-188.
  30. Самарська К. Ю. Сучасна вокальна школа: порівняльний аналіз. - C. 189-194.
  31. Стецюк К. В. Деякі аспекти інтеграції в процесі формування екологічної культури при вивченні соціально-гуманітарних дисциплін. - C. 194-203.
  32. Ушмарова В. В. Готовність магістрів до викладання як об’єкт контент-аналізу. - C. 203-211.
  33. Хохлова О. А. Проблема формування економічної компетентності фахівців неекономічного профілю у науковій літературі. - C. 211-220.
  34. Цвєткова Г. Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітраних спеціальностей: дійсність і перспектива. - C. 220-229.
  35. Чемерис І. А., Рига Т. М., Білик Л. І., Ключка С. І. Аналіз рівня сформованості валеологічної культури студентів технологічного ВНЗ. - C. 229-235.
  36. Соціальна педагогіка

  37. Абрамова С. В. Взаємодія школи і громади в діяльності ГАШ (громадсько активних шкіл) як умова формування соціально активної особистості. - C. 236-244.
  38. Барбелко Н. С. Зв’язок міжкультурної толерантності з іншими культурними явищами. - C. 245-253.
  39. Канішевська Л. В. Концептуальні засади проблеми виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. - C. 253-259.
  40. Коношенко Н. А. Опис експериментальної роботи з формування комунікативних здібностей молодших підлітків. - C. 259-264.
  41. Коношенко С. В. Теоретичні аспекти проблеми виховання здорового способу життя майбутніх соціальних педагогів. - C. 265-270.
  42. Історія педагогіки

  43. Єршова Л. М. Трансформація дієвості християнського виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 271-279.
  44. Невмержицька О. В. Філософія національної ідеї як підґрунтя аксіологічних основ вітчизняної освіти першої половини ХІХ ст.. - C. 280-285.
  45. Федосова І. В. Законодавче забезпечення та нормативна регламентація вищої інженерно-технічної освіти в Україні (початок – 30-ті роки XX століття). - C. 285-295.
  46. Освіта педагога

  47. Турянська О. Ф. Використання ІКТ у конструюванні педагогічних ситуацій в особистісно орієнтованому навчанні. - C. 296-302.
  48. Відомості про авторів. - C. 303-306.
2013
№ 10(3) (269)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського