Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/10(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні проблеми мистецької та поліхудожньої освіти

  4. Анікіна Г. О. Сучасні художні музеї: стан та перспективи розвитку. Активність музею в сучасній соціокультурній ситуації (з досвіду роботи Луганського обласного художнього музею). - C. 5-11.
  5. Борщенко Л. М. Сучасні художні музеї: стан та перспективи розвитку. Культурна спадщина українського народу – основа естетичного виховання молоді. - C. 11-20.
  6. Зюзіна Т. О. Гуманітарна складова професійної підготовки у вищих навчальних закладах як засіб духовно-морального виховання студентів. - C. 20-25.
  7. Камінська А. В. Проблеми і перспективи розвитку дизайн-освіти в Україні. - C. 25-30.
  8. Козир А. В. Система принципів фахової підготовки викладачів мистецьких дисциплін. - C. 30-35.
  9. Овчаренко Г. Е. Система мистецької освіти Східноукраїнського регіону. - C. 36-43.
  10. Паньків Л. І. Методичні напрямки організації позаурочної мистецької діяльності школярів у контексті сучасної гуманістичної парадигми освіти. - C. 43-49.
  11. Пономарьова О. М. Методологічні підходи і принципи підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України. - C. 49-61.
  12. Сердюк С. М. Формування навчальної та професійної мотивації студентів творчих спеціальностей. - C. 62-67.
  13. Історичні аспекти розвитку мистецької освіти

  14. Анікіна Т. О., Голубенко Є. В. Аналіз сучасного українського живопису (на прикладі творчої спадщини Олега Щиголєва). - C. 68-73.
  15. Закрецька А. М. Монументальна ленініана на площі Революції міста Луганська. - C. 73-79.
  16. Ковальова Г. Г. Музично-педагогічна діяльність М. В. Лисенка в контексті культури музичного романтизму другої половини ХІХ століття. - C. 80-85.
  17. Ковбасюк А. М. Педагогічна діяльність співаків другої половини ХХ ст. в контексті розвитку Львівської вокальної школи. - C. 85-91.
  18. Павлова О. І. Розвиток образотворчого мистецтва на теренах України у кінці 50-х-80-х роках XX століття. - C. 91-98.
  19. Штурмак І. В. Поезія Т. Г. Шевченка у творчості українських композиторів ХІХ ст.. - C. 98-104.
  20. Зарубіжний досвід мистецької освіти

  21. Чжень Ли. Теоретический анализ проблемы ценностных и профессионально-ценностных ориентаций студентов-музыкантов из Китая. - C. 105-110.
  22. Даофен Сі. Значення народно-пісенної творчості у виконавському мистецтві Китаю. - C. 111-116.
  23. Устименко-Косоріч О. А. Сербська баянно-акордеонна школа народної музики: науково-теоретичний аспект. - C. 116-127.
  24. Лібінь Цзян. До проблеми музичного навчання і виховання у Китаї. - C. 128-133.
  25. Методика. Практика. Досвід

  26. Бугайов В. І. Експлікація поняття "образосимволотворчості" в естетичному вихованні майбутніх дизайнерів. - C. 134-140.
  27. Цзяньшу Ван. Структура вокально-виконавської культури майбутніх учителів музики. - C. 140-145.
  28. Гавран І. А. Мотиваційно-ціннісній аспект формування емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 146-151.
  29. Григор'єва В. В. Готовність майбутнього вчителя музики до виконавської диригентсько-хорової діяльності. - C. 151-156.
  30. Гусаченко Л. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва. - C. 156-161.
  31. Даршакова Н. А. Изобразительная метафора как средство отражения действительности. - C. 162-166.
  32. Дермельова Н. М., Кривохвостов В. Б., Аверченко М. М. Залучення творів сучасних українських композиторів до вивчення в курсі "Основ сценічно-творчого мистецтва". - C. 166-173.
  33. Ємельянова О. Ю. Готовність майбутніх вчителів хореографії до роботи з музичним матеріалом. - C. 174-179.
  34. Криворучкін В. І. Особливості проектування комбінованих вербально-іконічних товарних знаків. - C. 180-184.
  35. Чуньпен Лі. Діагностика формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музики на вокально-хорових заняттях. - C. 185-190.
  36. Відомості про авторів. - C. 191-194.
2013
№ 10(1) (269)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського