Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/24(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія і практика навчання української мови в середніх загальноосвітніх закладах

  4. Балуєва Ю. Мультимедійна презентація основних понять лінгвістики тексту на уроках української мови в старшій школі. - C. 5-11.
  5. Голуб Н. Проблеми і перспективи реалізації компетентнісного підходу у навчанні української мови учнів 5 – 7 класів. - C. 11-22.
  6. Курінна А. Словоцентрична робота в основній школі: психолінгвістичний аспект. - C. 22-31.
  7. Маркотенко Т. Шляхи формування граматичного ладу мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 31-36.
  8. Мордовцева Н. Принципи та методи навчання у процесі роботи з текстами лінгвістичної спрямованості на уроках української мови. - C. 36-44.
  9. Пентилюк І. Василь Сухомлинський про роль української мови і літератури у вихованні особистості учнів школи. - C. 44-50.
  10. Попова Л. Твори-мініатюри як засіб підготовки учнів до складання власного висловлювання. - C. 51-56.
  11. Правова Н. Значення аудіювання на уроках української мови під час усного практичного курсу. - C. 56-60.
  12. Прядка Я. Роль риторики в соціалізації старшокласників. - C. 61-66.
  13. Резниченко Н. Психологические аспекты развития связной русской речи учащихся 5-х классов в процессе работы над выразительными средствами художественного текста. - C. 67-73.
  14. Сенько І. Проблема формування словникового запасу учнів з урахуванням принципу наступності. - C. 74-79.
  15. Солодюк Н. Інтерактивний метод як лінгводидактична категорія. - C. 80-85.
  16. Теорія і методика професійної освіти

  17. Бабенко Т. Проблеми дослідницької діяльності студентів медичного коледжу. - C. 86-91.
  18. Базиль Л. Літературне краєзнавство в системі професійної підготовки вчителя української мови і літератури. - C. 91-101.
  19. Бондаренко Г. Метод проектів як засіб удосконалення методичної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 102-109.
  20. Борисенко В., Караман С., Караман О. Тестовий контроль як метод діагностики навчальних досягнень студентів. - C. 110-119.
  21. Горошкіна О. Лінгводидактичні засади викладання курсу "Методика викладання лінгвістичних дисциплін” у магістратурі. - C. 119-127.
  22. Данкеєва О. Складники професійної компетентності майбутнього землевпорядника. - C. 127-133.
  23. Ємельова А. Ідеї трудового виховання в спадщині освітніх діячів України кінця XIX – початку XX століття. - C. 133-139.
  24. Копусь О. Упровадження сучасних підходів у фахову підготовку майбутніх магістрів-філологів. - C. 139-149.
  25. Лапіна В. Визначення поняття "навчальний діалог” у науковій літературі. - C. 149-154.
  26. Лихачова К. Засвоєння майбутніми економістами норм мовленнєвого етикету. - C. 154-160.
  27. Лобода С. Історичний контекст розвитку проблеми педагогічної творчості вчителя як складова частина сучасного освітньо-інформаційного простору. - C. 161-168.
  28. Нежива Л. Психолого-педагогічні особливості сприйняття старшокласниками різностильових текстів українського письменства. - C. 169-176.
  29. Починкова М. Методичне забезпечення курсу "Сучасна українська мова з практикумом (практикум)” для майбутніх учителів початкових класів. - C. 177-184.
  30. Ткачов К. Характеристика рівнів сформованості творчої активності студентів-майбутніх дизайнерів. - C. 184-191.
  31. Хоцкіна С. Педагогічні чинники в процесі формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 191-198.
  32. Черних І. Види мовленнєвої діяльності в професійному спілкуванні лікарів. - C. 198-203.
  33. Шевцова В. Емоційно-смислові розділові знаки "?!” і "!?” як важлива складова формування пунктуаційної компетенції майбутнього філолога. - C. 203-208.
  34. Відомості про авторів. - C. 209-210.
2012
№ 24(2) (259)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського