Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні основи педагогічної діяльності

  4. Дунаєв А. В., Ладига А. И., Попов Э. Н. Современные проблемы усовершенствования медико-правовой терминологии. - C. 6-11.
  5. Золотова Г. Д. Сутність і зміст нехімічних адикцій дітей. - C. 12-24.
  6. Ковальчук І. А. Сутність і зміст соціального виховання. - C. 24-29.
  7. Краснова Н. П. Етичні підходи у сфері ділових відносин. - C. 29-40.
  8. Харченко Л. П. Сприйняття і взаєморозуміння в контексті етики ділового спілкування. - C. 40-48.
  9. Проблема формування професійної компетентності фахівців

  10. Архипова C. П. Системи формування готовності соціальних педагогів і соціальних працівників до освіти соціально незахищених категорій дорослих. - C. 49-57.
  11. Безбородих С. М. Компетентнісний підхід у підготовці конкурентоспроможного фахівця. - C. 57-64.
  12. Дроздов Д. В. Соціально-просвітницький тренінг як умова формування професійних якостей майбутніх тренерів. - C. 64-71.
  13. Загной Т. В. Соціально-психологічні особливості навчально-професійної мотивації студентів. - C. 71-77.
  14. Коваленко С. О. Соціальне самовизначення учнів ПТУ в контексті формування ціннісного ставлення до праці. - C. 77-84.
  15. Лях Т. Л. Мотивація до волонтерської діяльності. - C. 84-91.
  16. Майборода А. О. Акмеологічна компетентність майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 91-99.
  17. Отрощенко Н. Л. Значення соціально-професійної орієнтації в сучасному суспільстві. - C. 99-106.
  18. Сперанська-Скарга М. А. Критерії оцінювання рівня сформованості рефлексивного компоненту професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 106-114.
  19. Тимошенко Н. Є. Умови професійного самовдосконалення спеціалістів соціальної сфери у ресурсних центрах. - C. 114-125.
  20. Хорошевська І. В. Педагогічні умови формування професіоналізму вчителів загальноосвітньої школи в управлінні конфліктами. - C. 125-132.
  21. Історія, теорія та практика соціально-педагогічної роботи з різними категоріями дітей та молоді

  22. Бондаренко В. В. Структура моделі особистості дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 133-142.
  23. Кальченко Л. В. Суспільна практика подолання соціального сирітства на теренах України у V – ХVІІ ст.. - C. 142-153.
  24. Костючек М. Ф. Діагностика стану психологічного здоров’я дітей, постраждалих від торгівлі людьми. - C. 153-159.
  25. Литвинова Н. А. Обґрунтування системи профілактики вживання наркотичних речовин підлітками групи ризику. - C. 159-169.
  26. Мальцева О. І. Соціальне виховання підлітків засобами мистецтва. - C. 169-175.
  27. Мотунова Н. В. Профілактична діяльність кримінальної міліції у справах дітей. - C. 175-184.
  28. Павлюк Н. В. Рівень підготовки до сімейного життя розумово відсталих старшокласників як предмет соціально-педагогічного дослідження. - C. 185-193.
  29. Спіріна Т. П. Формування мотивації до здорового способу життя у підлітків як соціально-педагогічна проблема. - C. 193-201.
  30. Терновець О. М. Деякі аспекти профілактики соціального сирітства. - C. 201-210.
  31. Юрків Я. І. Соціально-педагогічна діяльність з підлітками у мікрорайоні загальноосвітнього навчального закладу. - C. 210-219.
  32. Соціально-педагогічна робота в громаді

  33. Белецька І. В. Особливості молодіжного дозвілля на сучасному етапі. - C. 220-229.
  34. Доннік М. С. Соціалізація мешканців соціального гуртожитку в умовах соціально-виховного середовища. - C. 229-237.
  35. Косенчук О. Г. Соціально-педагогічні умови формування лідерських якостей старшокласників у позаурочній діяльності на рівні міста. - C. 238-246.
  36. Островська Н. О. Заклади освітньої сфери як суб’єкт територіальної громади з формування усвідомленого батьківства молоді. - C. 246-255.
  37. Пастух Н. В. Зміст соціально-педагогічної діяльності різнопрофільних соціальних інституцій з неповнолітніми, звільненими від відбування покарання з випробуванням. - C. 255-263.
  38. Підготовка соціального педагога до роботи з сім’єю

  39. Луганцева О. Г. До питання про лідерство соціального педагога у роботі із сім’єю. - C. 264-271.
  40. Нагула О. Л. Психологічна сутність поняття батьківська компетентність молодого подружжя. - C. 272-277.
  41. Сьомкіна І. С. Індивідуалізація роботи як умова ефективної діяльності ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями. - C. 277-285.
  42. Тунтуєва С. В. Індивідуальні форми соціально-педагогічної роботи з жінками, постраждалими від насильства в сім’ї. - C. 295-291.
  43. Підготовка пенітенціарного персоналу до соціально-педагогічної роботи із засудженими

  44. Караман О. Л. Службова підготовка пенітенціарного персоналу до соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими. - C. 292-299.
  45. Третяк О. С. Актуальні проблеми модернізації педагогічних технологій при підготовці майбутніх пенітенціаріїв. - C. 299-308.
  46. Відомості про авторів. - C. 309-311.
2012
№ 22(8) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського