Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти

  4. Бахов І. С. Полікультурні засади освіти в сучасному українському освітньому просторі. - C. 6-12.
  5. Безрукавий Р. В. Здоров’язберігаючі навчальні технології як технологічна основа здоров’язберігаючої педагогіки. - C. 12-18.
  6. Гребенюк М. Н. Теоретические подходы к изучению идентичности в гуманитарном знании и моделирование российской идентичности средствами образования. - C. 18-26.
  7. Гришенко В. Д. Методологические основы построения модели обучения межкультурной коммуникации. - C. 26-35.
  8. Купрікова С. В. Міжкультурна ділова комунікація як фактор професійного самовизначення. - C. 35-41.
  9. Малихіна В. М. Математичні та статистичні методи аналізу результату педагогічного дослідження. - C. 42-49.
  10. Мося І. А. Зміст і структура самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 50-58.
  11. Петриченко Л. О. Прогностичні тенденції розвитку порівняльної педагогіки як науки в Україні. - C. 58-65.
  12. Сущенко Л. О. Сучасна наука крізь призму освітніх змін. - C. 65-70.
  13. Цвєткова Г. Г. Професійне педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі: методологічні засади. - C. 71-80.
  14. Чернуха Н. М. Гуманітарна освіта: умови для формування толерантності особистості. - C. 80-84.
  15. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  16. Андрющенко Т. К. Організаційно-методичні аспекти формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності. - C. 85-92.
  17. Василенко Н. А. Вплив комп’ютерних ігор на формування соціального здоров’я підростаючого покоління. - C. 92-99.
  18. Вєтрова О. Д. Проблема обдарованості у дітей молодшого шкільного віку. - C. 100-106.
  19. Дронова О. О. Використання "персоналії” Марії Приймаченко у педагогічній технології пробудження художньо-естетичної активності старших дошкільників. - C. 106-114.
  20. Кіндрат І. Р. Інтеграційні засади побудови освітнього процесу в сучасному дошкільному навчальному закладі. - C. 114-120.
  21. Лещенко Ю. П. Модель формирования обобщённых умений учебной деятельности старшеклассников в процессе изучения дисциплин художественно-эстетического цикла. - C. 120-127.
  22. Ливацький О. В. Методика виховання фізичних якостей учнів основної школи в умовах допрофільної підготовки. - C. 128-135.
  23. Павлова О. В. Роль интонации при обучении чтению на английском языке в условиях русской интерференции. - C. 135-142.
  24. Пісоцька Л. М. Знання старших дошкільників про працю людей як відображення процесу ознайомлення з професіями в дошкільній освіті. - C. 143-149.
  25. Покатілова О. О. Теоретико-методичні засади культурологічного аналізу перекладних творів на уроках світової літератури. - C. 150-156.
  26. Поніманська Т. І. Гуманістичне спрямування інноваційних технологій виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 156-164.
  27. Тіхова Т. І. Гра на дитячих музичних інструментах як один з засобів формування духовної культури особистості. - C. 164-171.
  28. Хачіров Т. С. Термінальні технології в школі. - C. 171-179.
  29. Цубер Е. Н. Дифференцированный подход в обучении и воспитании дошкольников. - C. 179-186.
  30. Щурова Н. В. Усвідомлення потреби бути здоровими у старшокласників за спортивним профілем навчання. - C. 187-192.
  31. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  32. Василишина Н. М. Застосування методів навчально-пізнавальної діяльності у процесі вивчення ділової іноземної мови як необхідна передумова формування комунікативних навичок у студентів. - C. 193-198.
  33. Ковтун Т. І. Провідні детермінанти інтелектуального виховання студентів Агротехнічного коледжу. - C. 199-209.
  34. Кравчук О. М. Дефініція "текст” у сучасному науковому апараті. - C. 210-216.
  35. Крупенко О. В. Психолого-педагогічні інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 216-222.
  36. Кубіцька О. А. Науково-теоретичні основи формування народознавчої компетентності студентів педагогічних коледжів. - C. 223-228.
  37. Лісневська А. Л. Міждисциплінарні зв’язки у контексті інноваційних технологій фахової підготовки телевізійних репортерів. - C. 228-234.
  38. Манжара В. М., Опанасенко В. П. Застосування віртуального експерименту в процесі виконання студентами лабораторних робіт з фахових дисциплін. - C. 235-243.
  39. Масалова О. Ю., Виленский М. Я. Эмоционально-волевое развитие личности студента в образовательном процессе по физической культуре: технологический аспект. - C. 243-254.
  40. Мельник Н. І. Інтерактивні методи формування мовної компетенції студентів дошкільних факультетів з додатковою спеціалізацією "англійська мова” в контексті інноваційних тенденцій в системі освіти. - C. 254-261.
  41. Несторенко С. М. Інтеграція дистанційного навчання в аграрній освіті. - C. 261-266.
  42. Охлопкова А. Г. Выбор учебника как ведущего средства обучения в неязыковом вузе в условиях обновления языкового образования. - C. 267-273.
  43. Палий Е. Н. Инновационные тенденции в системе эстетического воспитания студентов технического вуза (на примере РГУ нефти и газа имени И. М. Губкина). - C. 274-281.
  44. Приходченко К. І., Приходченко В. В., Приходченко О. В. Вищі навчальні заклади України в європейському освітньому просторі. - C. 281-288.
  45. Соловей Л. С. Інновації в туристичній освіті. - C. 288-293.
  46. Шмалєй С. В. Інноваційні підходи в системі вищої професійної природничої освіти. - C. 294-303.
  47. Яланська С. П., Панасенко Т. В. Аналіз особливостей організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах. - C. 304-309.
  48. Ящук І. П. Недиспаратність змісту освіти як ключова особливість інноваційних змін навчально-виховного процесу ВНЗ України. - C. 310-315.
  49. Відомості про авторів. - C. 316-319.
2012
№ 22(2) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського