Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти

  4. Боднар О. С. Тенденції управління аналітико-експертною діяльністю у сфері освіти регіону. - C. 6-12.
  5. Гриньова М. В., Гомля Л. М. Реалізація виховних ідей А. С. Макаренка у практиці виховних закладів. - C. 12-19.
  6. Задворна С. Г. Структурування навчальної інформації: міждисциплінарний аспект. - C. 19-26.
  7. Зеленько О. А. Піднесення рівня функціонування вищої школи України – її інтеграція у європейську освітню систем. - C. 26-75.
  8. Игумнова Г. В. Проблема качества подготовки будущих специалистов в области психологии. - C. 35-41.
  9. Ковальчук О. М. Управління інноваційною діяльністю – основа якісних змін в освіті. - C. 41-49.
  10. Рибінська Ю. А. Індивідуально-творчий підхід як основа актуалізації креативної діяльності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 49-57.
  11. Роман С. В. Хемофобия как следствие нивелирования ценностей химических знаний. - C. 58-63.
  12. Романенко Ю. А. Моніторинг якості вищої освіти. - C. 64-72.
  13. Чернишов О. І. Інноваційний потенціал освіти Донеччини. - C. 72-79.
  14. Чорна О. О. Антропологічні основи інноваційних педагогічних технологій. - C. 80-88.
  15. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  16. Андрєєв А. М. Модель хвильової енергетичної установки та її використання у навчальному процесі з фізики. - C. 89-96.
  17. Грищенко С. М. Рольова гра "ЕкоКривбас”. - C. 97-102.
  18. Губанова Н. Ф. Художественный образ и возможности его постижения детьми 5 – 7 лет в процессе творческой деятельности. - C. 103-110.
  19. Дичківська І. М. Принципи управління інноваційними процесами у дошкільних навчальних закладах. - C. 110-117.
  20. Дьяченко М. В. Об интегративном обучении иностранному языку в школе. - C. 118-123.
  21. Панішева О. В. Підтримання дисципліни timeout як складова позитивної педагогіки. - C. 124-131.
  22. Підборський Ю. Г. Застосування діалогових технологій у навчально-виховному процесі. - C. 132-139.
  23. Прашко О. В. Педагогічне проектування як складова інноваційного процесу становлення особистісно-орієнтованої школи. - C. 139-148.
  24. Ротерс Т. Т. Профільне навчання фізичній культурі – інноваційна технологія спортивно-орієнтованого фізичного виховання учнів старшої школи. - C. 148-154.
  25. Рябовол Л. Т. Наслідування в освітніх системах як основа розробки та впровадження інновацій (на прикладі системи навчання правознавства). - C. 154-165.
  26. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  27. Артамонова Е. И. Устойчивое развитие – стратегическая задача высшего профессионального образования в условиях мировой интеграции. - C. 166-175.
  28. Глуховцева К. Д. Засади вивчення державної мови у вищих навчальних закладах. - C. 175-181.
  29. Турянська О. Ф. Класифікація методів особистісно орієнтованого навчання як теоретико-методична засада творення навчальних підручників. - C. 181-192.
  30. Курило В. С., Чиж О. Н. Психолого-педагогические аспекты в профессиональной деятельности менеджера. - C. 192-199.
  31. Сєваст’янова О. А. Основні підходи до організації виховного процесу в сучасному вищому навчальному закладі. - C. 200-206.
  32. Сигова В. И., Крот Г. В. Микробиология и нанотехнологии ХХI века. - C. 207-214.
  33. Хом’юк І. В., Хом’юк В. В. Деякі аспекти використання компетентнісного підходу до викладання фундаментальних дисциплін у ВНЗ. - C. 215-221.
  34. Освіта педагога

  35. Вовк М. П. Інноваційні тенденції організації фольклористичної практики у процесі професійної підготовки словесників в університетах України. - C. 222-230.
  36. Глазунова Л. О. Науково-теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. - C. 231-238.
  37. Желанова В. В. Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. - C. 239-249.
  38. Искакова М. О. Инновации в педвузах – путь обеспечения качественной подготовки учителя. - C. 249-256.
  39. Ліннік О. О. Критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до організації суб’єкт-субєктної взаємодії з учнями. - C. 256-265.
  40. Непомняща Г. І. Підготовка вчителя до використання дидактичних засобів у процесі формування математичних понять у молодших школярів. - C. 265-273.
  41. Поздеева Т. В., Лысак Н. А. Инновационные тенденции в системе подготовки работников учреждений дошкольного образования. - C. 273-281.
  42. Рамзані Е. В. Варіативність форм та методів самостійної роботи студентів у процесі формування психологічної компетентності майбутніх учителів. - C. 281-287.
  43. Сергєєв С. М. Психолого-педагогічна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 287-293.
  44. Сущенко О. Г. Розвиток професійної рефлексії майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 293-298.
  45. Ткаченко Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання сугестивних технологій у практиці роботи школи. - C. 298-304.
  46. Толстоп’ятова О. В. Умови розвитку управлінсько-комунікативних якостей у майбутніх викладачів природничих дисциплін у процесі навчально-виховної роботи класичного університету. - C. 304-309.
  47. Федоренко М. В. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 310-316.
  48. Відомості про авторів. - C. 317-320.
2012
№ 22(1) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського