Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інформаційні технології та імітаційне моделювання в наукових дослідженнях

  4. Chizhenkova R. A. Mathematical analysis of bibliometrical indices of investigations of influence of non-ionized radiation of different kinds upon the cortex (medline-internet). - C. 5-12.
  5. Інформаційні технології в навчанні та керуванні навчальним процесом

  6. Бецько О. С. Ефективне впровадження соціокультурного потенціалу інтернет проектів в процес навчання іноземної мови. - C. 13-21.
  7. Бойко А. В., Степаненко В. О., Закрутько Л. І., Шаповалов В. П., Сливка В. І. Інформаційно-методичне забезпечення навчального процесу та психологічні аспекти викладання фтизіатрії та пульмонології на сучасному етапі. - C. 22-27.
  8. Бондаренко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти використання адаптивних інформаційних технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх інженерів-програмістів. - C. 28-35.
  9. Галенко А. М. Використання корпусів текстів у процесі формування культурологічної компетентності студентів-філологів. - C. 35-42.
  10. Ганжела С. І., Ганжела Л. С. Формування компетентностей учнів основної школи при навчанні геометрії з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 42-49.
  11. Гуменний О. Д. Реалізація комунікаційно-кібернетичного гомеостазу директором ПТНЗ. - C. 49-57.
  12. Давискіба О. В. Напрями адаптації дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців: теоретичний аспект. - C. 57-65.
  13. Комиссаренко Е. В. Межпредметная интеграция математики и спецдисциплин в подготовке специалистов агротехнологического профиля. - C. 65-73.
  14. Краснопольський В. Е. Комп’ютерні тестові технології в іншомовній підготовці студентів немовних вишів. - C. 74-81.
  15. Кутепова Л. М. Функціональні можливості адаптивних систем діагностики якості навчання студентів засобами інформаційних технологій. - C. 81-88.
  16. Майборода Л. А. Інформаційно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників галузі зв’язку. - C. 89-94.
  17. Меняйленко О. С., Шевчук О. Б. Аналіз сучасних інформаційних експертних систем економічного напряму. - C. 95-101.
  18. Монастирна Г.В. Особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у контексті сучасних загальнонаукових концепцій та методологічних підходів. - C. 101-108.
  19. Назаренко І. М. Підвищення ефективності навчання іноземної мови майбутніх фахівців з інформаційної безпеки з використанням комп’ютерних технологій. - C. 108-114.
  20. Носуля П. В. Засоби інформаційних технологій як чинник підвищення ефективності підготовки майбутніх вчителів фізики до організації навчально-експериментальної роботи. - C. 115-122.
  21. Ростока М. Л. Особливості формування професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних в умовах інформатизації профтехосвіти. - C. 123-130.
  22. Руда С. В. Особливості навчання майбутніх програмістів англійського монологічного мовлення з використанням Інтернет-ресурсів. - C. 130-137.
  23. Шаблій О. С. Використання комунікативної граматики для навчання англійської мови курсантів військових вузів. - C. 137-143.
  24. Шалова Н. С. Використання інформаційно-комунікативних технологій для формування професійної компетенції майбутніх перекладачів. - C. 143-150.
  25. Психолого-педагогічні аспекти використання інформаційних технологій у навчанні

  26. Волкова Т. В. Актуальність формування інформаційно-аналітичної компетентності в сфері захисту інформації в майбутніх інженерів-педагогів. - C. 151-158.
  27. Гусленко І. Ю. Впровадження експериментальної методики естетичного виховання студентів, розробленої на базі навчально-виховної комп’ютерної програми. - C. 158-166.
  28. Зарівна О. Т. Навики перекладу як умова розвитку іншомовних здібностей студентів технічних навчальних закладів. - C. 166-173.
  29. Монастирний М. М. Формування ІКТ-компетентностей учителя сучасної сільської школи. - C. 173-179.
  30. Потієнко В. О., Дорошенко Ю. О. Засоби інформаційних технологій та їх роль у формуванні художньо-графічної культури старшокласників. - C. 179-187.
  31. Юденкова О. П. Формування готовності педагогічних працівників ПТНЗ до використання інноваційних виробничих технологій у педагогічній діяльності як провідна умова підготовки висококваліфікованих робітників поліграфічного профілю. - C. 188-193.
  32. Відомості про авторів. - C. 194-197.
2012
№ 21 (256)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського