Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. Сухомлинська О. В. В. Сухомлинський про патріотизм: тексти і контексти. - C. 4–7.
  3. Савченко О. Я. Літературна спадщина В. О. Сухомлинського як джерело патріотичного виховання молодших школярів. - C. 8–13.
  4. Бех І. Д. Громадянськість особистості у смислоціннісній інтерпретації В. Сухомлинського. - C. 14–16.
  5. Луцюк А. М. Василь Сухомлинський як педагог – патріот України. - C. 16–18.
  6. Остапйовський О. І. Патріотичне виховання та його соціальні аспекти у творчому доробку В. О. Сухомлинського. - C. 19–20.
  7. Нечипорук О. В. Основи полікультурного виховання у спадщині Василя Сухомлинського. - C. 20–23.
  8. Турчина Л. І. Психологічна складова педагогічної творчості В. О. Сухомлинського. - C. 24–26.
  9. Казмірчук Н. М. Психологічний аналіз феномену патріотизму у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 27–29.
  10. Дем’янюк О. Й. "Бояриня" Лесі Українки: джерело до вивчення доби Руїни на уроках історії України. - C. 31 –33.
  11. Барановська Л. Л. Педагогічна модель виховання у родині Косачів. - C. 34–36.
  12. Потапюк Л. М., Троханенко М. В. Ідеї національного виховання у педагогічній спадщині Лесі Українки. - C. 37–39.
  13. Трачук Т. В. Особливості підготовки вчителя математики до організації евристичної діяльності школярів. - C. 40–42.
  14. Лещенко З. Б. Сучасна міська методична служба: відповіді на виклики модернізації освіти. - C. 43–45.
  15. Рудь О. В. Інтеграція християнських цінностей в освітній процес у контексті формування життєвих компетенцій учнів нової української школи. - C. 46–49.
  16. Лопошук В. В. Методичні прийоми і форми роботи на уроках основ християнської етики. - C. 50–53.
  17. Тирак Р. О., Рафалович Г. Ф. Упровадження національно-патріотичного виховання у процесі вивчення біології людини. - C. 54–59.
  18. Ураєва І. Г. Спроби аналізу добору мовленнєвого, мовного, ілюстративного та інформаційного матеріалу для оволодіння змістом іншомовної комунікативної компетентності. - C. 60–64.
  19. Кобель Г. П., Савош В. О. Третій етап LIII Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 65–71.
  20. Мочкіна Л. І., Хвесик В. А. Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.. - C. 72–73.
  21. Присяжна Н. О. Бактерії – найменші одноклітинні організми. - C. 73–75.
  22. Сидоренко О. С. Позаурочна робота як чинник формування патріотичних почуттів молодших школярів. - C. 75–78.
  23. Роїк В. І. Освітня система Малої академії наук як простір для самореалізації інтелектуально обдарованих старшокласників. - C. 78–80.
2016
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського