Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2015/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Басай Н. П. Концепція навчального посібника елективного курсу "Німецькомовні країни" для учнів старшої школи. - C. 11-15.
  4. Близнюк Т. О. Модель виховання готовності старшокласників до вибору професії вчителя. - C. 15-18.
  5. Бондарчук Н. Я., Чернов В. Д., Герка О. І. Застосування диференційованого підходу при організації процесу загартування молодших школярів. - C. 18-22.
  6. Бузовська Т. В. Сучасні інноваційні технології розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 22-25.
  7. Василенко О. М., Ілюк Л. І. Особливості статевого виховання учнівської молоді. - C. 25-27.
  8. Вербицька В. І. Фінансове забезпечення підготовки висококваліфікованих спеціалістів. - C. 27-30.
  9. Волошин В. Д. Педагогічні умови формування умінь застосовувати спецзасоби та зброю майбутніми офіцерами-прикордонниками та експериментальна перевірка їх результативності. - C. 30-32.
  10. Главацька О. Л. Сутність, зміст і особливості процесу ресоціалізації неповнолітніх засуджених. - C. 32-36.
  11. Гоменюк О. Я. Методика навчання іншомовного письма в торговельних школах Буковини (1918-1939 рр.). - C. 36-39.
  12. Гончарук О. М. Лінгвістичні особливості вивчення пунктуації в курсі початкової мовної освіти. - C. 39-42.
  13. Горішна Н. М. Особливості організації та функціонування післядипломної освіти соціальних працівників у США. - C. 42-45.
  14. Гриник І. М. Врахування німецького досвіду професійної підготовки соціальних педагогів до правового захисту дитинства у вітчизняних умовах. - C. 46-48.
  15. Депчинська І. А., Опачко М. В. Розвиток змісту гуманітарної освіти: аналіз поняття. - C. 48-52.
  16. Добровольська К. В., Мисловська С. К. Розвиток професійної самосвідомості майбутніх медиків у процесі вивчення вищої математики. - C. 52-56.
  17. Доннік М. С. Формування комунікативної компетентності у мешканців соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 56-59.
  18. Єнгаличева І. В. Креативний розвиток дітей дошкільного віку засобами театралізованих ігор. - C. 59-61.
  19. Зварич О. П. Підготовка фахівців до роботи з біженцями і внутрішньо переміщеними особами: зарубіжний досвід. - C. 62-65.
  20. Іващук О. В. Роль опорних конспектів у підготовці фахівців з економічної кібернетики при викладанні дисциплін математичного циклу. - C. 65-67.
  21. Ішутіна О. Є. Сутність і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. - C. 67-71.
  22. Калаур С. М. Педагогічна концепція організації неперервності освіти майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 71-74.
  23. Карбованець О. І. Удосконалення підходів щодо формування знань студентів з мікробіології в умовах сучасної вищої медичної освіти. - C. 74-76.
  24. Кевпанич М. М. Цілі і завдання підготовки молоді до життя і праці у шкільній документації Підкарпатської Русі (1919 – 1939 рр.). - C. 77-79.
  25. Кепша О. М. ІК-компетентність викладачів загальноосвітніх дисциплін професійно-технічних навчальних закладів – вимога часу. - C. 79-81.
  26. Ключкович Т. В. Професійна підготовка вчителів у Словаччині (на прикладі Пряшівського університету). - C. 81-85.
  27. Ковальчук О. А. Сучасні наукові підходи до організації позааудиторної діяльності майбутніх учителів математики. - C. 85-88.
  28. Козубовська І. В., Постолюк М. І. Деякі особливості професійного педагогічного спілкування. - C. 88-91.
  29. Козубовський Р. В. Мета і завдання соціальної освіти. - C. 91-92.
  30. Колесник Н. Є. Філософсько-педагогічні ідеї у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів. - C. 93-96.
  31. Корецька Л. О. Підготовка учительських кадрів в умовах освітньо-виховного простору Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 96-99.
  32. Корогод Т. О. Дидактико-методичний потенціал рольової гри як засобу формування досвіду самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вищих навчальних закладів у процесі навчання іншомовного професійного спілкування. - C. 100-103.
  33. Кравцова Л. В., Василенко О. М. Соціальний захист дітей і молоді з особливими потребами в Кам’янець-Подільському районі Хмельницької області. - C. 103-105.
  34. Кухта М. І. Комунікативні стратегії педагогічного дискурсу загальноосвітньої школи. - C. 105-107.
  35. Лабінська Б. І. Особливості навчання іноземних мов на Закарпатті (друга половина XIX – перша половина XX ст.). - C. 108-111.
  36. Лемко Г. І. Етнічні особливості інкультурації особистості українця. - C. 111-113.
  37. Лещук Г. В. Дошкільне соціальне середовище як фактор первинної соціалізації дитини. - C. 113-115.
  38. Литвинова Н. А. Результати дослідження рівня сформованості особистісно-психологічної стійкості в підлітків групи ризику до зовнішнього негативного впливу соціального середовища. - C. 116-119.
  39. Логвиненко Т. О. Роль міжнародних та національних організацій у контексті соціально-педагогічної роботи та професійної підготовки до неї у скандинавських країнах. - C. 119-121.
  40. Ляшко М. М. Соціально-культурна ідентифікація як соціологічна категорія: аналіз зарубіжних джерел. - C. 122-125.
  41. Медведєва М. О. Аналіз існуючих хмаро орієнтованих сервісів пропонованих для вищих навчальних закладів. - C. 125-127.
  42. Олійник О. М., Сорокін Ю. С., Тимошенко В. В. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі використання інноваційних технологій фізичного виховання у ВНЗ. - C. 128-130.
  43. Паламарчук О. О. Особливості розвитку моральної свідомості молодшого школяра в спадщині В. Сухомлинського. - C. 130-132.
  44. Палінчак В. М. Зміна парадигми менеджменту на сучасному етапі. - C. 133-135.
  45. Петриків В. І. Особливості викладання історичних дисциплін у ВНЗ України (50–60-ті рр. ХХ ст.). - C. 135-138.
  46. Поліщук В. А. Особливості підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми групи "ризику" у Великій Британії. - C. 138-141.
  47. Поліщук Ю. Й. Саморозвиток особистості школяра в діяльності молодіжних громадських об’єднань як соціально-педагогічна проблема. - C. 141-144.
  48. Попович А. М. Уніфікація понять як теоретико-методологічна основа впровадження соціальних послуг. - C. 145-147.
  49. Пришляк О. Ю. Упровадження компетентнісного підходу у процесі навчання іноземних мов майбутніх педагогів у вищих закладах освіти. - C. 147-150.
  50. Ратинська О. М. Дослідження емпатійності у майбутніх соціальних працівників. - C. 150-153.
  51. Редько В. Г., Басай О. В. Зміст і функції текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов: лінгвокультурологічний контекст. - C. 154-159.
  52. Рюль В. О. Особливості соціальної роботи з мігрантами та їх сім’ями. - C. 159-161.
  53. Слозанська Г. І. Соціальна адаптація студентів вищих навчальних закладів в умовах діяльності соціально-психологічних служб. - C. 161-164.
  54. Слюсар Т. А., Забалуй К. С. Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення синтаксису. - C. 164-167.
  55. Сорока О. В. Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів. - C. 167-170.
  56. Теличко Н. В. Педагогічні умови реалізації системи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів. - C. 170-172.
  57. Товканець Г. В. Особливості становлення вищої економічної освіти в Чехії і Словаччині у ХХ столітті. - C. 173-176.
  58. Товканець О. С. Методологічні аспекти професійної діяльності педагога вищої школи. - C. 176-178.
  59. Третько В. В. Взаємозв’язок дослідницько-орієнтованого навчання і викладання у вищій школі Великої Британії. - C. 179-183.
  60. Трубачева С. Е. Метапредметний аспект формування загальнонавчальних компетентностей учнів в умовах профільного навчання. - C. 183-185.
  61. Тулашвілі Ю. Й. Модель багаторівневого модульного навчання для підготовки інженерних кадрів. - C. 185-188.
  62. Федорова М. А. Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. - C. 189-191.
  63. Федоруц М. В. Формування соціальної компетентності школярів у процесі партнерської співпраці загальноосвітніх навчальних закладів з родинами. - C. 192-194.
  64. Хващевська О. О. Позашкільна діяльність як засіб соціалізації учнів сільської місцевості (друга половина ХХ століття). - C. 195-197.
  65. Химченко О. М. Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя. - C. 197-200.
  66. Цвяк Л. В. Розвиток творчої активності курсантів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 200-203.
  67. Чейпеш І. В. Ретроспекція загальнодидактичних підходів до іншомовної освіти. - C. 203-205.
  68. Шевченко А. В. Проектування навчального процесу по формуванні фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу. - C. 206-208.
  69. Якубова Л. А., Труш Н. П. Порівняльний аналіз особливостей організації соціальної роботи з людьми похилого віку в Україні та за кордоном. - C. 209-211.
2015
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського