Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29126:Філос.Псих.Пед./2010/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"
: зб. наук. пр..- Київ. Філософія. Психологія. Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Богачев Р. М. Розвиток або звиття?. - C. 7-12.
  5. Давидов П. Г. Державна політика в сфері освіти: аксіологічний вимір. - C. 13-17.
  6. Іщенко О. Інтернаціоналізація студентського освітнього середовища: особливості протікання процесу в Україні. - C. 18-23.
  7. Коваль О. А., Макарчук І. О. Гуманітарна експертиза у просторі освіти інформаційного суспільства. - C. 24-28.
  8. Ковальова С. Б. Інновація в суспільній перспективі. - C. 29-34.
  9. Кудря І. Г. Новітні підходи до феномену виробництва. - C. 35-39.
  10. Мельниченко С. В. Соціально-філософська рефлексія діалектики бідності та багатства. - C. 40-45.
  11. Муратова І. А. Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти. - C. 46-51.
  12. Полулях Ю. Ю. Семіологія інформації: онтологічний аспект. - C. 52-56.
  13. Рубанець О. М. Сучасна наука в пошуках нового образу. - C. 57-61.
  14. Сторіжко Л. В. Вирішення проблеми несвідомого в німецькій класичній філософії. - C. 62-64.
  15. Щербань О. О. Символічна функція художнього образу. - C. 65-69.
  16. Психологія

  17. Большакова А. М. Опитувальник життєтворчих здібностей. - C. 70-75.
  18. Бреусенко-Кузнецов А. А. Сочинение легенды по опорным словам. - C. 76-82.
  19. Винославська О. В. Вплив етичної стратегії організації на етичну поведінку менеджерів. - C. 83-88.
  20. Гуцол С. Ю. Психологічні особливості феномену футболу як неоміфологічного наративу. - C. 89-94.
  21. Кононець М. А. Анализ основных этико-психологических проблем профессиональной деятельности предпринимателей. - C. 95-100.
  22. Костіна Т. О. Вивчення формування життєвого сценарію у психології розвитку. - C. 101-105.
  23. Кузікова С. Б., Кузіков Б. О. Конструювання методики дослідження саморозвитку особистості. - C. 106-112.
  24. Москаленко О. В. Сучасні концепції ціннісно-смислової сфери особистості. - C. 113-118.
  25. Павлык Н. В. Характерологические факторы невротического развития личности. - C. 118-123.
  26. Пішко І. О. Умови та особливості військово-професійної діяльності миротворчих підрозділів. - C. 124-126.
  27. Педагогіка

  28. Ашеров А. Т., Шеховцова В. І., Полякова Ю. М. Професійно важливі якості фахівця як складова його проектної культури. - C. 127-131.
  29. Бондар Л. В. Особливості формування компетенції у французькому професійно орієнтованому монологічному мовленні за допомогою стратегій у студентів технічних вузів просунутого ступеня. - C. 132-136.
  30. Данилевська Л. М. Відбір змісту навчання усного аргументування англійською мовою магістрів немовних спеціальностей. - C. 137-141.
  31. Добровська Л. М. Загальні тенденції у процесі формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців інженерного профілю. - C. 142-147.
  32. Квас О. Дитинство у психолого-педагогічних дослідженнях Степана Балея. - C. 148-151.
  33. Kovalska N., Prisyazhnyuk N. Using video in the classroom: authentic and student-centered activity. - C. 152-157.
  34. Ковш Т. О. Формування лінгвістичного досвіду на різних етапах вивчення іноземної мови. - C. 158-162.
  35. Мелешко М. А., Жирун О. А., Денисенко С. М. Моніторинг механізму взаємодії мультимедійного навчального середовища і особи, що навчається. - C. 163-167.
  36. Метьолкіна О. М. Етапи формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні студентів-митників. - C. 168-171.
  37. Погорєлова Т. Ф. Педагогічні методи формування етичної компетенції у майбутніх працівників прокуратури. - C. 172-176.
  38. Полюк І. С. Особливості формування професійної франкомовної комунікативної компетенції студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 177-181.
  39. Пузырев Е. В. Формирование творческой личности преподавателя технического высшего учебного заведения. - C. 182-185.
  40. Руда О. Ю. Толерантність у роботі викладача з підлітками. - C. 186-189.
  41. Сичов С. О. Сучасні підходи прилучення студентської молоді до цінностей фізичної культури. - C. 190-192.
  42. Тарнавська Т. Аналіз мовних помилок у процесі навчання англійської мові майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 193-196.
  43. Саєнко Н. С. Навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей на основі особистісно-діяльнісного підходу. - C. 197-201.
2010
Вип. 2 (29)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського