Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Міжнар.відн./2014/34<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Львівського університету.- Львів. Серія, Міжнародні відносини Visnyk lvivs’koho universytetu. Seria mignarodni vidnosyny- Титул.
- Зміст.
Геопросторові аспекти туристичної діяльності та інноваційні форми туризму
- Антоненко І. Зелена зона в рекреаційно-туристичному потенціалі міста Києва. - C. 3-11 .
- Божко Л. Туризм та культурні трансформації в суспільстві на пострадянському просторі. - C. 12-20.
- Бордун О. Розвиток індустрії зустрічей міста Львова. - C. 21-32.
- Гаталяк О. Розвиток туризму в історичних населених місцях Волинської області. - C. 33-40.
- Грицку В., Грицку-Андрієш Ю., Сопіт О. Становлення та розвиток дитячо-юнацького туризму в Чернівецькій області. - C. 41-47.
- Грицку-Андрієш Ю., Грицку В. Географія сільського зеленого туризму у Закарпатській області. - C. 48-55.
- Деркач У. Особливості організації туризму техногенних катастроф в Україні. - C. 56-66.
- Ковальчук А. Конфесійно-географічний аналіз культових будівель в Україні як об’єктів паломництва та релігійного туризму. - C. 67-77.
- Микитчак О. Туристично-рекреаційні ресурси Чернігівської області. - C. 78-86.
- Романів П. Економіко-організаційні та географічні аспекти туристичної діяльності в гірських районах Чернівецької області. - C. 87-95.
- Leśniak-Johann M., Drozdowska M., Maciejewski W. Tourism planning in the nature protected areas – grand canyon national park case study. - C. 96-105.
- Lukievič U. Tourist capacity of minsk in the run-up to the world ice hockey championship of 2014 (on the basis of the analysis of electronic mass media). - C. 106-113.
- Przybyłka A. Tourism spa as the main type of healthy tourism in Poland. - C. 114-124.
- Szyguła A. Agritourism as the best form of enterpreneurship in the polish coutryside. - C. 125-132.
Актуальні проблеми країнознавства і міжнародного туризму
- Антонюк Н., Краєвська О. Перспективи розвитку європейського туризму на 2014-2020 рр.. - C. 133-141.
- Горб К. Паблік рілейшнз в управлінні міжнародним туризмом. - C. 142-150.
- Кульчицька Е. Міжнародні тенденції розвитку мисливського туризму. - C. 151-159.
- Охріменко А. Досвід європейських країн фінансування туризму. - C. 160-167.
- Пурська І. Організаційний механізм формування ефективної продуктової політики суб'єктів міжнародного туризму. - C. 168-177.
- Юрченко С., Юрченко О. Туреччина як напрям виїзного туризму: сучасні реалії та перспективи розвитку. - C. 178-186.
- Kaczmarska A. Terrorism as threat to international tourism. - C. 187-196.
- Meyer B., Gardzińska A. Significance of self-government units’ cooperation in creating cross-border tourism product (on the example of Zachodniopomorskie voivodeship and Meclenburg Vorpommern). - C. 197-207.
Суспільно-економічні проблеми у туризмі
- Білоус С. Регіональні аспекти розвитку туристичної індустрії Львівської області. - C. 208-220.
- Вуйцик О. Проблеми оцінювання інвестиційно-туристичної привабливості туристичних дестинацій (на прикладі львівської області України). - C. 221-231.
- Жук І. Адміністративна відповідальність за порушення у галузі туризму. - C. 232-242.
- Мальська М. Економіка послуг: суть та управління. - C. 243-250.
- Мальська М, Занько Ю. Критеріально-функціональні ознаки послуг та їх особливості у сфері туризму. - C. 251-259.
- Мандюк Н., Манько А. Маркетингові дослідження туристичних потоків та просування туристичного маршруту "Золота підкова Львівщини". - C. 260-270.
- Манько А. Оцінка ефективності впливу реклами на туристичного споживача. - C. 271-281.
- Масюк Ю. Необхідність формування моделі саморегулювальної організації у сфері туризму України: економічні та правові аспекти. - C. 282-291.
- Юрченко О. Інновації в готельному бізнесі на сучасному етапі. - C. 292-301.
- Чорнолоз Г. Вплив проведення Чемпіонату Європи з футболу "ЄВРО - 2012” на економічний розвиток готелів міста Львова. - C. 302-309.
- Kotlorz D., Zagóra-Jonszta U. Tourism as a factor of economic growth and employment in Poland in the years of 2007-2011. - C. 310-322.
- Tokarz-Kocik A. Recruitment risk in hotel industry selected theoretical problems. - C. 323-331.
- Krzysztofek A. Social responsibility in tourism industry. - C. 332-347.
- Kuskov A., Losev P. Modern approaches to definition essence and content of positioning as element of the complex of tourist marketing. - C. 348-360.
- Lesniak-Johann M., Goralewicz-Drozdowska M., Maciejewski W. Traveling expenditures among wroclaw tourism students in the 2010-2012 years. - C. 361-372.
- Lesniak-Johann M., Goralewicz-Drozdowska M., Maciejewski W. Polish museums and their growing segment of interactive ways of sightseeing. - C. 373-381.
- Інформація для авторів. - C. 382-383.
| 2014 | | Вип. 34
|
|
|
|