Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24790/2012/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка і регіон .- Полтава Ekonomìka ì regìon- Титул.
- Зміст.
Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка
- Онищенко В. О., Довгаль Ю. С. Інноваційний потенціал в системі формування моделі інноваційної політики регіону. - C. 3-9.
- Романюк С. А. Угоди щодо регіонального розвитку як інструмент державної політики. - C. 9-15.
- Крекотень І. А., Винник С. О. Методологічні засади інституційного впливу на процес становлення інноваційного господарського механізму. - C. 16-19.
- Контурова С. М. Інвестиційна активність Комсомольського регіону. - C. 20-24.
- Коритько Т. Ю. Формування організаційноекономічного механізму сталого розвитку регіону. - C. 25-29.
- Ільченко В. М., Гулейко Ю. О. Аналіз застосування індексів та індикаторів сталого розвитку. - C. 30-34.
- Комеліна А. А. Наукові засади формування механізму комерціалізації інноваційних технологій. - C. 35-41.
- Піньковська Г. В. Організаційноекономічна модель підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості культурного середовища. - C. 42-47.
Економіка та управління національним господарством
- Чичкало-Кондрацька І. Б., Вітко Ю. Д. Оцінювання імпортозалежності галузей переробної промисловості в контексті стратегії імпортозаміщення. - C. 48-54.
- Шулик В. В. Використання міждисциплінарного підходу як основи моделювання структури і функції рекреаційних систем. - C. 55-60.
- Крюков М. М., Гудкова В. П. Принципи формування економічних відносин в сфері перевезення пасажирів. - C. 61-65.
- Оппельд Л. І. Особливості та розвиток високотехнологічного сектора економіки України в умовах глобалізації. - C. 66-71.
- Коваленко А. Г. Особливості обліку і аналізу інвестиційної діяльності підприємств з використанням системного підходу. - C. 72-76.
- Шестаковська Т. Л. Організаційно-фінансові інновації у сфері загальної середньої освіти: міжнародний досвід. - C. 76-81.
- Глушко А. Д. Оцінка ефективності державної регуляторної політики у сфері внутрішньої торгівлі в Україні. - C. 82-89.
Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
- Бойко Л. М., Дубовая В. В. Бюджетування витрат і доходів промислового підприємства. - C. 90-96.
- Тарасова І. І. Створення та організація інноваційної системи управління підприємством за допомогою інтелектуального забезпечення. - C. 97-101.
- Толпежніков Р. О. Методика оцінювання виробничого потенціалу підприємства. - C. 102-106.
- Татарінов В. В. Організаційні і фінансові інструменти підтримки інноваційного процесу в малому підприємництві. - C. 107-111.
- Соломянюк Н. М., Стеценко В. А. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників. - C. 112-115.
- Василик І. І. Діалектична інверсія понять "фактор – параметр – показник" при побудові класифікатора чинників впливу на процес видобутку нафти і газу. - C. 116-121.
Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
- Гафіяк А. М., Фінагіна О. В. Вимоги до розроблення сучасних геоінформаційних систем. - C. 122-125.
- Ханін І. Г. Кібернетичний напрямок теоретичних розробок в області організації управління. - C. 126-130.
Гроші, фінанси і кредит
- Завора Т. М., Кандзюба М. А. Аналіз ринку факторингових послуг в Україні. - C. 131-135.
- Сніщенко Р. Г. Механізм формування системи фінансової безпеки банку. - C. 136-140.
Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика
- Шевченко І. Ю. Трудовий потенціал регіону: сутність та базова структура. - C. 141-145.
- Жукова В. О. Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ: шляхи вдосконалення. - C. 146-150.
Економічна теорія та історія економічної думки
- Зелінський Р. Р. Інтелектуальний потенціал підприємства як основний ресурс забезпечення його конкурентоспроможності. - C. 151-155.
- Соловйова Ю. М. Пропозиції щодо підвищення ефективності бюджетної політики України в умовах системної трансформації суспільства. - C. 156-160.
- Семенютіна Т. В. До питання обґрунтування сутності ризику як економічної категорії. - C. 161-164.
- Лаптій Т. М. Теоретичний зміст поняття і практика застосування партнерства в сучасній економіці. - C. 165-168.
- Барабаш О. В. Культурний фактор в економіці та маркетингу: від Вебера до сучасності. - C. 169-174.
| 2012 | | № 6 (37)
|
|
|
|