Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2015/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Неперервна професійна освіта: теорія і практика
: наук.-метод. журн..- Київ
Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Формування наукового тезаурусу неперервної професійної освіти

  4. Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту". - C. 7-14.
  5. Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі. - C. 14-19.
  6. Halytska M. Intercultural communication of future specialists: the nature of the concept. - C. 20-24.
  7. Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття. - C. 24-31.
  8. Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність". - C. 32-37.
  9. Теоретичні і методологічні проблеми неперервної професійної освіти

  10. Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті. - C. 38-41.
  11. Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс. - C. 42-48.
  12. Пушкар О. І., Фомічова О. В. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів. - C. 48-52.
  13. Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога. - C. 52-58.
  14. Галян О. І. Суб’єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема. - C. 58-63.
  15. Теорія і практика неперервної компетентнісної освіти

  16. Tsapro G. Yu., Yakuba V. V. Significant role of movies in efficacious teaching communicative competence (for the students of the English language departments). - C. 64-67.
  17. Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера). - C. 68-72.
  18. Колісник-Гуменюк Ю. І., Гуменюк В. В. Особистісна характеристика медичного працівника. - C. 72-77.
  19. Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю в контексті Болонського процесу. - C. 78-82.
  20. Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 82-87.
  21. Теорія та практика філологічної освіти

  22. Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів. - C. 88-92.
  23. Katernyuk V. V. Extensive reading as an integral part of teaching English as a foreign language. - C. 93-96.
  24. Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю. - C. 96-101.
  25. Матвєйченко B. B. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей. - C. 101-105.
  26. Проблеми неперервної професійної освіти за кордоном

  27. Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках. - C. 106-109.
  28. Nitenko O. V. Pecualiarities of the foreign language training of the lawyers in Finland and Sweden. - C. 109-114.
  29. Andriushyna O. Consequences of "No child left behind act” pressure: the USA experience for Ukrainian educators. - C. 114-117.
  30. Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів. - C. 118-121.
  31. Наші автори. - C. 122-123.
2015
Вип. 1-2 (42-43)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського