Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2014/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Неперервна професійна освіта: теорія і практика
: наук.-метод. журн..- Київ
Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Частина 1. Освітологія – науковий напрям інтегрованого пізнання неперервної освіти

  4. Ogneviuk V., Sysoieva S. Scientific direction of integrated research of education – osvitologiya. - C. 5-13.
  5. Кузнецова Н. Оцінка факторів, що впливають на якість освітніх послуг в Україні. - C. 13-19.
  6. Halytska М. Research education іn the context of cultural approach. - C. 19-22.
  7. Частина 2. Філософія неперервної професійної освіти

  8. Ткаченко Л. Інтенції творчості у суспільстві знань. - C. 23-27.
  9. Kuzmenko О. Entrepreneurial higher education institutions: Ukrainian and world еxperience. - C. 27-30.
  10. Частина 3. Теоретико-методологічні проблеми неперервної професійної освіти

  11. Demyanenko N. Pedagogic innovation: from terminological reasoning to justifying the inttroduction of criteria. - C. 31-38.
  12. Mospan N. National qualifications frameworks: the current state of play. - C. 38-41.
  13. Сергєєва В. Ретроспективний аналіз проблеми формування професійних цінностей вчителя. - C. 41-47.
  14. Частина 4. Неперервна професійна підготовка фахівців

  15. Кульбашна Я. Професійна майстерність викладача як основа формування професійної компетентності майбутніх стоматологів. - C. 48-55.
  16. Козак Л. Формування дослідницьких компетенцій майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології. - C. 55-60.
  17. Овчаренко Н. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. - C. 60-64.
  18. Сотська Г. Організаційно-методична система формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в педагогічних університетах. - C. 64-69.
  19. Горохова Т. Організація текстотворчої діяльності студентів філологічних спеціальностей під час вивчення морфології. - C. 69-73.
  20. Частина 5. Освіта дорослих

  21. Folvarochnyi І. The development of social problems of enligtenment activities in the field of education of adults. - C. 74-78.
  22. Частина 6. Історія неперервної професійної освіти

  23. Slipchuk V. Formation and development of the pharmaceutical science in Ukraine (second half of XX – beginning of XXI centuries). - C. 78-82.
  24. Вовк М. Досвід вивчення усної народної творчості у класичних університетах України 1950 – 1980-х рр.. - C. 82-88.
  25. Регейло І. Основні форми підготовки фахівців вищої кваліфікації в Україні у 1945-1957 рр.. - C. 88-95.
  26. Сівак Н. Розвиток поняття соціалізація у педагогічних працях педагогів періоду ХІХ – ХХ ст.. - C. 95-99.
  27. Солкарян Л. Вплив наукових та просвітянських товариств на розвиток гімназійної освіти в Україні. - C. 99-103.
  28. Фарбак Т. Особистість М. О. Лавровського в освітньому просторі Харківського університету. - C. 103-107.
  29. Частина 7. Неперервна професійна освіта за кордоном

  30. Литвин Л. Концепція освіти Т. Фліднера та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у Німеччині (ХІХ ст.). - C. 108-113.
  31. Binytska К. To the problems of economic education in the Republic of Poland at the beginning of the XXI century. - C. 113-117.
  32. Частина 8. Психологія неперервної професійної освіти

  33. Побірченко Н., Сергєєнкова О. Психологічна теорія і методологія дослідження особистості в освітології. - C. 118-123.
  34. Редько С. До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу. - C. 123-127.
  35. Honchar А. Psychological potential of school graduates in choosing a profession of market economy. - C. 127-130.
2014
Вип. 1-2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського