Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23291/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми економіки : наук. екон. журн..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Колпаков В. М. Теоретико-методичні рекомендації щодо вдосконалення економіки знань підприємства. - C. 8-17.
- Леонова О. О. Сутність та місце тіньової діяльності підприємств в структурі економіки. - C. 18-24.
- Romanenko Y. O. Place and role of communication in public policy. - C. 25-31.
- Galko S. V., Volodin D. S. Outcomes of cross-border cooperation: infrastructure development aspect. - C. 32-40.
- Карабаза І. А., Єгорова І. Г. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. - C. 41-49.
- Lipkova L’., Gress M. Crisis in the Eurozone: the case of Ireland. - C. 50-58.
- Rajagukguk W. The impact of joining WTO on Indonesia’s economy: econometric modelling approach. - C. 59-67.
- Tran Huu A. Seafood export barriers at international markets. - C. 68-79.
- Ushakov D., Simasathiansophon N. Transnationalization as a trend of the present stage of international tourism development. - C. 80-88.
- Abid M., Rehman M. A. Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study. - C. 89-99.
- Apostoliuk O. Y. State financial support for small business innovative development. - C. 100-107.
- Волошенко А. В. Проблема подолання корупції на євроінтеграційному шляху України. - C. 108-114.
- Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Дослідження розвитку туризму в Україні в умовах кризи. - C. 115-125.
- Мінькова О. Г., Сакало В. М., Горб О. О. Маркування та сертифікація органічної продукції. - C. 126-135.
- Носкова Е. В., Романова И. М. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями. - C. 136-146.
- Vuckovic B., Veselinovic B., Drobnjakovic M. Analysis of profitability of selected agricultural enterprises in the autonomous province of Vojvodina, Republic of Serbia . - C. 147-159.
- Kapustina L. M., Zhuravleva A. U. Marketing approach to sale management. - C. 160-169.
- Lutsiak V. V. Competitiveness management system for a small production enterprise. - C. 170-179.
- Chuchrova K., Vilamova S., Kozel R. Strategic analysis as a tool for strategic decision-making processes at industrial companies. - C. 180-191.
- Koichubayev A., Tolymgozhinova M., Kuzmina L. Design procedure for regional logistics centers. - C. 192-201.
- Achkasova O. V., Mazhnyk L. O. Innovations in personnel management of domestic enterprises: trends and specificity. - C. 202-207.
- Poczatkova B., Kribikova P. Status of woman-entrepreneur in Czech Republic. - C. 208-214.
- Sattayathamrongthian M., Vanpetch Y. Myanmar migration workers in Thailand: case study of Samut Sakhon. - C. 215-223.
- Saksiriruthai S., Pholphirul P. Impact of extra income on leisure: a theoretical framework. - C. 224-233.
- Soegoto E. S. Effect of intellectual capital and turnover intentions on lecturers’ performance, student value and loyalty in private universities of West Java. - C. 234-242.
- Фесюк В. О., Мольчак Я. О., Барський Ю. М. Сучасні тенденції соціально-демографічної ситуації в м. Луцьк. - C. 243-251.
- Васильців Т. Г., Черкасова С. В. Вплив діяльності інституційних інвесторів небанківського типу на розвиток вітчизняного ринку фінансових послуг. - C. 252-260.
- Kankaew K. Thai airways international: the economy crisis resolutions. - C. 261-265.
- Міщенко С. В., Міщенко В. І. Поєднання функцій стратегічного розвитку та антикризового управління в діяльності центральних банків. - C. 266-272.
- Strecha M. Alternative approach to public debt sustainability. - C. 273-289.
- Haeruddin M. I. M. Mudharabah savings influence on profitability at Shariah banks (Makassar, Indonesia). - C. 290-296.
- Веріга Г. В. Інформаційна модель обліку і обслуговування зовнішнього державного боргу. - C. 297-307.
- Матрос О. М., Бобко В. В., Поліщук О. М. Аналітично-облікові аспекти діяльності фізичної особи-підприємця. - C. 308-316.
- Царук Н. Г. Облікова політика підприємства та її формування в овочівництві. - C. 317-328.
- Остапенко Я. О. Доходи готельного господарства крізь призму статистики. - C. 329-336.
- Холда А., Ренкас Ю. Показатель производительности труда и валютный курс в экономике Украины. - C. 337-347.
- Avianto T. W., Putro U. S., Hermawan P. System dynamics approach to sustainable food security policy. - C. 348-357.
- de Jager J. W., Jan M. T. A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and management related factors on customer satisfaction in higher education. - C. 358-369.
- Долгий В. И., Верещагина Л. С. Развитие методологии планирования и анализа затрат на персонал. - C. 370-376.
- Жук М. О. Оптимізація споживання та заощаджень домогосподарства в неперервному часі. - C. 377-386.
- Kalinina O. V. Universal approach to building the progressive scale for income taxation. - C. 387-400.
- Ковбатюк М. В., Стрілок І. І. Система рейтингового оцінювання підприємств водного транспорту. - C. 401-410.
- Лучаківський А. О. Використання генетичного алгоритму для оптимізації фінансової стійкості банку. - C. 411-420.
- Полінкевич О. М. Методичні підходи до підбору експертів для оцінювання інноваційного розвитку підприємств. - C. 421-428.
- Ramazanova R., Bykov R., Van Y. Optimization of oxidized zinc-containing ores processing technology. - C. 429-439.
- Sahabuddin R. Development of business values and behaviours: Takalar district, South Sulawesi (Indonesia) case study. - C. 440-449.
- Ткаченко Н. В., Шабанова О. В. Розвиток методичних засад рейтингування недержавних пенсійних фондів за рівнем інвестиційного потенціалу. - C. 450-458.
- Транченко Л. В. Перспективні підходи до оцінювання кількості безробітних у сільській місцевості на базі нечіткої моделі гібридної мережі. - C. 459-468.
- Фролова Л. В., Наторіна А. О. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії. - C. 469-474.
- Яремова М. І. Оптимізація рівня економічної безпеки підприємства. - C. 475-480.
- Відомості про авторів. - C. 481-502.
| 2016 | | № 2 (176)
|
|
|
|