Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23291/2013/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми економіки : наук. екон. журн..- Київ- Титул, зміст.
- Городянська Л. В. Прогнозний аналіз відтворюваних економічних ресурсів. - C. 8-15.
- Григорук П. М. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства. - C. 16-26.
- Скрипніченко О. П. Категория "человек" в произведениях маржиналистов. - C. 27-33.
- Цогла О. О. Теоретичні засади трактування поняття "концесія". - C. 34-38.
- Юхименко В. В., Гутафель В. В. Дослідження функціонування світового фондового ринку в умовах інтеграційних процесів. - C. 39-49.
- Братюк В. П. Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму. - C. 50-58.
- Подольчак Н. Ю., Тимейчук А. А. Налагодження і розвиток взаємовідносин у системі "підприємство – державна податкова служба". - C. 59-64.
- Швец Ю. Ю. Стратегические направления совершенствования управления инновационным развитием. - C. 65-71.
- Гусєва О. Ю. Концептуальні засади і прикладні аспекти комплексного оцінювання готовності підприємств до змін. - C. 72-80.
- Дяченко О. О. Методичні підходи до здійснення організаційно-економічних змін на авіатранспортних підприємствах. - C. 81-87.
- Егоров П. В., Устименко А. А. Концепция организационно-экономического регулирования инновационной деятельности субъектов реального сектора национальной экономики. - C. 88-98.
- Краус К. М. Система заходів з удосконалення управління маркетингом малих торговельних підприємств. - C. 99-103.
- Панченко Є. Г., Кір'якова М. Є. Сучасна система інноваційного менеджменту транснаціональних корпорацій. - C. 104-109.
- Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз. - C. 110-117.
- Чухрай Н. І., Коваль З. О. Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств. - C. 118-129.
- Матвієнко Р. О. Регіональна парадигма суспільного розвитку: сутність і зміст, роль і значення. - C. 130-137.
- Тульчинська С. О. Методологічний підхід до визначення домінант розвитку інтелектуально-інноваційної системи регіонів. - C. 138-145.
- Якуненко К. В. Модель оцінювання кількісних ефектів від впровадження Україною директиви ЄЕНС про обмеження викидів забруднювальних речовин у повітря. - C. 146-155.
- Панченко В. П. Концептуальні підходи до розвитку корпоративної соціальної відповідальності організації на засадах компетенційного підходу. - C. 156-161.
- Якимова Л. П. Оцінювання впливу запровадження накопичувального рівня на стійкість та ефективність державної пенсійної системи. - C. 162-171.
- Поважний О. С., Веріга Г. В. Механізм валютного регулювання зовнішньоекономічної діяльності резидентів України. - C. 172-179.
- Фролов С. М., Махнуша С. М., Олійник В. М. Науково-методичний підхід до оцінювання бюджетного потенціалу прикордонної території у контексті управління її інноваційним розвитком. - C. 180-193.
- Шевчук О. А. Трансформація змісту державного фінансового контролю. - C. 194-204.
- Шерстенников Ю. В., Рудянова Т. М. Модель планування проекту малого або середнього підприємства. - C. 205-216.
- Абдраимов Б., Сулейменова С., Саймова Ш. Теоретические и методологические основы экономического механизма арендной платы за землю в зарубежных странах. - C. 217-225.
- Абсатова М., Туралбаева А., Маршалхан А. Современное сотрудничество школы и бизнеса как существенный фактор развития человеческого капитала. - C. 226-230.
- Аманжолова Б., Умбетова М. Система внутреннего контроля в управлении операционными рисками коммерческого банка: теоретические и методологические основы. - C. 231-239.
- Wang J.-H. A study on key performance indicator for food service businesses in Taiwan. - C. 240-250.
- Vasa L., Gyuricza C., Penksza K. Methods of economical evaluation of grasslands under extreme climatic conditions based on plant sociological samples. - C. 251-260.
- Wong Sek Khin E., Singh G., Yee C. M. Strategic innovation of professional accounting firms to complete globally. - C. 261-267.
- Vrcelj N. Technological, organizational and marketing innovations in small- and medium-sized enterprises. - C. 268-278.
- Vuksanovic E., Puric J., Todorovic V. The FIX protocol in the function of improving business of BSE members. - C. 279-287.
- Gnjatovic D., Jovancai A., Stakic N. Fiscal aspects of applying Maastricht convergence criteria in Serbia: possibilities and limitations. - C. 288-297.
- Dinica M.-C., Armeanu D. Optimal risk management at metals market. - C. 298-305.
- Domanovic V., Kociс M., Stojanovic-Aleksic V. Cost management in contemporary business environment. - C. 306-314.
- Жалелева С. Формирование модели государственно-частного партнерства в Республике Казахстан. - C. 315-322.
- Жалелева Р., Габдуллин Р., Завалишина А. Факторно-целевой подход к реализации инновационной индустриализации экономики Казахстана. - C. 323-332.
- Yildirak K., Suer O. Qualitative determinants and credit-default risk: evidence from Turkey. - C. 333-344.
- Каскатаев Н., Жолмуханова А. Научно-методологические основы формирования системы информационно-консультационного обеспечения сельского хазяйства. - C. 345-354.
- Koziel G. Costs of data protection. - C. 355-360.
- Кривцов А., Панкова С. Стратегический инвестиционный анализ и аудит. - C. 361-372.
- Laskowski M. A short overview of pros and cons of gamification. - C. 373-377.
- Martinez-Canas R., Ruiz-Palomino P. A resource-based view of wine quality in the Spanish region of Castilla-La Mancha. - C. 378-387.
- Milosz E., Milosz M. B2B e-relationships in Poland: results of the survey. - C. 388-393.
- Odhiambo N. M. Interest rate reforms, savings and economic growth: empirical evidence from South Africa. - C. 394-404.
- Ондаш А. Актуальные проблемы диверсификации национальной экономики и концепция "ресурсного проклятия" (на материалах Республики Казахстан). - C. 405-411.
- Plechawska-Wojcik M., Rybka J. Analysis and comparison of tools supporting commercialization of research results. - C. 412-421.
- Radovic Markovic M. An evaluation of sme development in Serbia. - C. 422-431.
- Рахимжанова Г. Стратегическое значение рынка зерна Казахстана. - C. 432-438.
- Roubal O., Havlicek K. Individualization, insecurity and confidence in the context of social effects of marketing communications. - C. 439-449.
- Ruiz Guerra I. Analysis of a model for the local development of agrifood cooperatives in Castilla-La Mancha, Spain. - C. 450-459.
- Сагиндыкова Г. Методологические основы учета эксплуатационных затрат на подготовку цистерн под налив нефти и пути его совершенствования. - C. 460-468.
- Spasojevic S. Economic importance and legal protection of design in Serbia. - C. 469-475.
- Subhani M. I., Hasan S. A., Osman A. Does economics treat fashion in a similar way everywhere?. - C. 476-482.
- Tvrdon M. Labor market institutions and their influence on labor market performance. - C. 483-492.
- Товма Н., Торгаева Б., Мамырбаев А. Методология статистического исследования социального партнерства в Республике Казахстан. - C. 493-497.
- Утеев Б. Совершенствование защиты прав розничных инвесторов как один из путей преодоления кризиса фондового рынка Казахстана. - C. 498-505.
- Hung C.-J. A study on the correlations between leisure experience and revisit intention from the aspect of value perception. - C. 506-513.
- Cvetic B., Vasiljeviс D. Using games to enhance teaching business logistics and supply chain management: experience from Serbia. - C. 514-524.
- Чжан Х., Чжан Я., Жуй Л. Дослідження впливу наполегливості покупців у пошуку житла на основі експериментального методу економіки. - C. 525-532.
- Chiyachantana C. N. Information-based trading and day-of-the-week effect. - C. 533-542.
- Chung K.-C. Foreign direct investment, firm-specific resources, and financial performance in a host country: evidence from Taiwan. - C. 543-553.
- Shaikin D. Econometric modeling of youth employment at agrarian labor market (Republic of Kazakhstan case study). - C. 554-558.
- Yasir M., Imran R., Irshad M. K. Mediating role of organizational climate in the relationship between transformational leadership, its facets and organizational performance. - C. 559-569.
- Відомості про авторів. - C. 570-596.
- У наступному номері журналу. - C. 599-600.
| 2013 | | № 7 (145)
|
|
|
|