Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Єрмолаєва Г. А. Самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутнього фахівця-документознавця. - C. 4-8.
  4. Бондаренко І. С. Теорія соціоінженерного розвитку в контексті аналізу комунікаційних технологій. - C. 9-14.
  5. Брадов В. В. Конкуренція як регулятор медіаринку: теоретичний аспект. - C. 15-18.
  6. Данча Л. І. Правова відповідальність масмедіа як чинник комунікаційного балансу, комунікаційного консенсусу та мінімалізації комунікаційних ризиків: актуальний контент. - C. 19-25.
  7. Киричок А. П. Гібридна війна як феномен військово-інформаційної думки ХХІ ст. (історичні та теоретичні аспекти). - C. 26-30.
  8. Рижко О. М. Способи вчинення плагіату. - C. 31-37.
  9. Стародуб С. А. Конфлікт як складова масовокомунікаційних процесів у сучасному глобальному суспільстві. - C. 38-43.
  10. Холод О. М. Концептуальні витоки вивчення соціальних комунікацій (історико-порівняльний аналіз). - C. 44-56.
  11. Баранецька А. Д. Масмедійна комунікація: соціокультурні чинники реалізації діалогу. - C. 57-60.
  12. Гиріна Т. С. Технології презентації системи сучасного радіомовлення. - C. 61-64.
  13. Гоян В. В., Гоян О. Я. Управління радіостанцією як творчий процес. - C. 65-72.
  14. Кліщ А. В. Когнітивний фрейм "Україна" в публіцистичному доробку Романа Рахманного. - C. 73-78.
  15. Макарчук О. Г. Політичні оголошення та комерційна реклама в радикальних партійних ЗМІ Західної України кінця ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 79-83.
  16. Мельничук Ю. Г., Гринівський Т. С. Висвітлення газетою "Буковина" (1885 – 1910) проблемних питань у Буковинській православній церкві. - C. 84-91.
  17. Холод Г. Я. Фейлетони газети "Кіно-тиждень" (1927): проблемно-тематичний і художній аспекти, класифікація. - C. 92-97.
  18. Поберезська Г. Г. Антропоцентричність офіційно-ділового тексту. - C. 98-102.
  19. Пономаренко Л. Г., Сердюк Є. М. Особливості підготовки навчальних видань для вищої школи. - C. 103-109.
  20. Фіголь Н. М. Синтаксис фахового електронного тексту. - C. 110-114.
  21. Балюн О. О. Актуальні тренди в розвитку світового телевізійного ринку. - C. 115-119.
  22. Бондаренко Т. Г. Регіональна практика організації передплатної кампанії в контексті формування аудиторії. - C. 120-124.
  23. Гусєв А. В. Особливості PR-комунікації футбольних клубів у соціальних мережах. - C. 125-128.
  24. Досенко А. К. Стримінг як соціальнокомунікаційний процес. - C. 129-132.
  25. Кашпур А. О. Роль формування репутації компанії в подоланні кризових ситуацій. - C. 133-138.
  26. Костюк В. В., Ненадов А. О. Специфіка процесу аргументації в блогах українських аналітиків. - C. 139-143.
  27. Яненко Я. В. Упаковка як складова рекламних комунікацій. - C. 144-148.
  28. Відомості про авторів. - C. 149.
2017
№ 2 (30)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського