Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги у Франції. - C. 3-6.
  4. Досенко А. К. Конотація мережі. - C. 7-10.
  5. Ковпак В. А. Етнокультурна компетенція: формування засобами документно-інформаційної комунікаційної системи (на прикладі книги М. Хейфеца "Українські силюети" видавництва "Сучасність"). - C. 11-17.
  6. Кремпова Л. О. Стан словникових видань у соціально-комунікативному просторі України. - C. 18-22.
  7. Ященко Л. Є., Масі Н. І. Поліваріантність візуалізації результатів інформаційно-аналітичного дослідження в бізнес-сфері: теоретико-практичні аспекти. - C. 23-28.
  8. Блинова Н. М., Остра М. С. Сайт радіостанції як конвергентний засіб масової інформації. - C. 29-34.
  9. Варданян М. В. Медіаформат мережевих ЗМІ Криворіжжя. - C. 35-38.
  10. Гиріна Т. С. Орієнтація радіостанції на аудиторію: формування інклюзивного простору в комунікуванні незрячих. - C. 39-43.
  11. Зубарець А. В. Локальні медіа як засоби творення медіареальності: особливості впливу на світогляд аудиторії. - C. 44-48.
  12. Іванюха Т. В. Механізми формування морально-духовних цінностей молоді засобами журнальної преси. - C. 49-52.
  13. Іщенко А. І. Експериментальне телевізійне мовлення 1930-х рр.: досвід українського телебачення. - C. 53-58.
  14. Ковпік С. І. Перлокутивний ефект тексту як журналістська стратегія. - C. 59-62.
  15. Нетреба М. М., Грудєва М. О. Чорнобильська трагедія в українській публіцистиці останнього десятиліття. - C. 63-67.
  16. Прикидько О. М. Роль теленовин у формуванні громадської думки. - C. 68-70.
  17. Kholod О. Influence Of Ukrainian Media On The Transformation Of "Ideology" Ukrainian Family (in the process of informing social upheaval in Ukraine in 2013 – 2015 years). - C. 71-76.
  18. Бадюл Л. В. Теоретичні аспекти моделювання протестного іміджу в соціальній мережі: український "Євромайдан" 2013 – 2014 рр.. - C. 77-86.
  19. Балюн О. О. Актуальні питання досліджень out-of-home реклами в Україні. - C. 87-91.
  20. Бондаренко І. С. Іміджологія в системі гуманітарних знань: соціальнокомунікаційний підхід. - C. 92-95.
  21. Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об’єктів у віртуальному середовищі. - C. 96-100.
  22. Дроздик Л. А. Актуальні тренди соціальної реклами в комплексі політичних комунікацій. - C. 101-105.
  23. Холод Г. Я. Специфіка засобів просування кінопродукції в газеті "Кіно-тиждень" (1927 р.). - C. 106-111.
  24. Чекалюк В. В. Особливості формування позитивного іміджу України в ЗМІ. - C. 112-115.
  25. Шевчук Ю. С. Кінематографічний product placement як соціально-комунікаційна технологія. - C. 116-120.
  26. Відомості про авторів. - C. 121.
2016
№ 2 (26)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського