Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія соціальних комунікацій
- Бессараб А. О. Медіавистави від українських письменників в інформаційно-комунікаційному просторі. - C. 4-9.
- Любовець Г. В., Король В. Г. Аналіз підходів до моніторингу інформаційного простору в Україні. - C. 10-16.
- Муц Л. Ф. Дискурсна методологія досліджень міжкультурної комунікації. - C. 17-20.
- Ніколаєнко Н. М. Диверсифікація технологій управління бібліотекою як соціокомунікаційною установою суспільства. - C. 21-27.
Теорія, історія та практика журналістики
- Гурчіані Х. Д. Управління соціальними процесами через змі. - C. 28-32.
- Дударевич І. К. Місце азійської моделі серед комерційного, громадського й державного ТБ. - C. 33-37.
- Єжижанська Т. С. Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі. - C. 38-42.
- Іванюха Т. В., Полякова Г. О. Інтертекстуальність як жанротвірний чинник у сучасній українській есеїстиці. - C. 43-48.
- Костюк В. В., Кравченко А. В. Інтерв’ю на сторінках мережевих видань. - C. 49-53.
- Любченко Ю. В. Візуалізація інформації на сучасному радіо. - C. 54-57.
- Миронюк Д. І. 2043 рік – рік виходу останньої газети у світі: із досвіду викладання курсу "Концепція друкованого видання”. - C. 58-62.
- Мірошниченко П. В. Ефірна картина українського комерційного радіомовлення як національний ідентитет. - C. 63-68.
- Сібірякова О. О. Інтернет у моделюванні нових типів зв’язків аудиторії та сучасних медіа. - C. 69-73.
- Тяпкіна Н. І., Лисак А. І. Реалізація етнічних стереотипів у вітчизняному інформаційному просторі. - C. 74-77.
- Усманова О. В. Російська агресія проти українського слова в історії вітчизняної журналістики. - C. 78-82.
- Хіренко О. О. Комунікація в сучасних друкованих змк як складова видавничої проблеми. - C. 83-87.
- Чабаненко М. В., Ботнарева М. І. Виробництво фотоновин в інтернет-журналістиці. - C. 88-91.
Психологія журналістської творчості
- Антоненко І. Ю. Журналістський текст: психологічні закономірності індивідуального стилю. - C. 92-96.
Теорія та історія видавничої справи та редагування
- Миронюк Н. Д. Видавнича справа "Коронного краю” кінця ХІХ – початку XX ст. Очима сучасних дослідників. - C. 97-99.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Досенко А. К. Блогінг як платформа для прихованої реклами. - C. 100-103.
- Дроздик Л. А. Тренди політичної зовнішньої реклами під час позачергових парламентських виборів 2014 року в Україні. - C. 104-108.
- Лебедєва Ю. П. Рекламний буклет як засіб ефективної друкованої реклами. - C. 109-112.
- Майборода М. С. Європейська культурно-освітня організація як засіб побудови іміджу держави в Україні (на прикладі британської ради в Україні). - C. 113-116.
- Мантуло Н. Б. Паблік рилейшнз у парадигмі масової культури. - C. 117-121.
- Сухаревська Г. В. Просування товарів класу люкс у мережі інтернет та онлайн-продажі в лакшері сегменті: особливості, завдання, PR-стратегії. - C. 122-130.
- Відомості про авторів. - C. 131.
- До уваги авторів. - C. 132.
| 2015 | | № 3 (23)
|
|
|
|