Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Культурологія

  4. Вєдєнєєв Д. В. Соціокультурне явище волонтерського руху в сучасній Україні. - C. 3-10.
  5. Birkovich T., Wilchinska I. The museums of Ukraine as the object of the state policy: nowadays. - C. 11-15.
  6. Гончарова О. М. Культурні практики для дітей у художніх музеях США. - C. 16-20.
  7. Doniy N. Gender determination of popular culture at the turn of the 20th and 21st centuries. - C. 21-26.
  8. Karpenko O. Manipulative information operations: factors of influence on the social unconscious and cultural values. - C. 26-29.
  9. Личковах В. А. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи. Філософсько-естетичний контекст зародження українського і польського авангарду (Стаття перша). - C. 30-36.
  10. Петрова І. В. Ренесансна вілла: дозвіллєві практики й культурне споживання. - C. 37-41.
  11. Skoryk A. Informational environment: culturological dimension. - C. 42-46.
  12. Солоха Д. В., Бєлякова О. В. Роль культурної складової в економічному розвитку регіональної Інфраструктури. - C. 47-51.
  13. Степанова О. A. Історичні типи культурної та філософської легітимізації етичних систем. - C. 52-56.
  14. Шкіль С. О. Ідеал християнської культури в документах Всеправославного собору. - C. 57-62.
  15. Денисюк Ж. З. Репрезетація етнокультурних цінностей у текстах постфольклору. - C. 62-66.
  16. Dynikova L. The Formation of Crimean Tatar Periodical Press as the Driver of Cross-Cultural Transfor-mations in the Society. - C. 67-70.
  17. Dyachuk V. Strategies of forming the image of the institution of higher education: socio-cultural dimen-sion. - C. 71-75.
  18. Коваленко Є. Я. Культура менеджменту Стародавнього Єгипту, Шумеру та Вавилонії. - C. 76-82.
  19. Kopiyevska O. Sociocultural mapping: modern challenges. - C. 83-87.
  20. Нікольченко Ю. М., Сабадаш Ю. С. Особливості ювелірного мистецтва Київської Русі (скарби Х-ХІІІ ст. з Рівненщини). - C. 88-91.
  21. Руденко С. Б. Музей в Україні: актуальний стан і перспективи інституційного розвитку (на основі досвіду церкви). - C. 92-96.
  22. Олійник О. М. Культурно-історичні аспекти формування сфери гостинності. - C. 97-100.
  23. Мистецтвознавство

  24. Бермес І. Л. Фестиваль "Лемківська ватра" в Ждині в історії та культурі субетносу. - C. 101-105.
  25. Bezruchko O. The final stage of research and educational activity of G. O. Avenarius in the field of cinematography. - C. 106-109.
  26. Karpov V., Syrotynska N. Neuro-art in the context of creativity. - C. 110-115.
  27. Мартинюк Т. В. Про деякі класифікаційно-типологічні характеристики музичного мистецтва менонітів Приазов’я. - C. 115-120.
  28. Osadchaya S. Phenomenon and concept of canon: from canonical form to "creativity spirit" in christianity. - C. 121-125.
  29. Платонов Б. О., Мазур В. П. Огляд ринків і прогнозування оціночної вартості художніх творів (Частина ІІ – регіональні ринки). - C. 125-134.
  30. Бойко О. С. Танцтеатр у межах традицій експресіоністського хореографічного мистецтва. - C. 134-138.
  31. Буркацький З. П. Досвід віртуозного інструменталізму ХІХ ст. у формуванні майстерності сучасного кларнетиста. - C. 138-143.
  32. Varakuta M. About the compositional peculiarities of the secular miniatures in Volodymyr Zybitskyi’s choral oeuvre. - C. 143-147.
  33. Васильєва Л. Л. Український кант як жанр "третього пласта": європейський історичний контекст. - C. 148-151.
  34. Васюта О. П. Чернігівська композиторська школа новітньої доби: особливості творчого втілення. - C. 152-155.
  35. Гамалія К. М. Інформаційно-семантичний зміст монумента Рамсеса ІІ у часопросторі. - C. 155-159.
  36. Герц І. І. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца "Велика меса". - C. 160-163.
  37. Донченко Н. П., Нечаєнко Т. В. Постановка мовного голосу як основа опанування артистом майстерністю словесної дії. - C. 164-168.
  38. Жишкович М. А. Щаблі артистичної майстерності оперного співака Ігоря Кушплера. - C. 168-172.
  39. Иванников Т. П. Гитарная музыка Александра Тансмана: Неоклассические дискурсы творчества. - C. 173-177.
  40. Kaznacheieva T. Dance genre synthesis in the opera "Don Juan" by W. A. Mozart. - C. 178-182.
  41. Kapliyenko-Iliuk Yu. Peculiarities of program music by Joseph Elgiser (through the example of piano creative works). - C. 182-186.
  42. Крипчук М. В. Тональний образ масового театралізованого видовища в контексті створення загальносценічного художнього образу. - C. 187-191.
  43. Кулієва А. Я. "Наталка-Полтавка" М. В. Лисенка та "Назар Стодоля" К. Ф. Данькевича в контексті вокальних традицій Одеси. - C. 191-196.
  44. Melnychuk O. The main principles of Mykola Voronyi’s theoretical works on theatre and theatrical pedagogy. - C. 196-200.
  45. Pototskaya Ye. The peculiarity of the interpretative thinking in the context of rhetorized piano performing style. - C. 201-205.
  46. Рижова О. О. Іконопис Києва та Києво-Печерської лаври: кінець XVII – початок XIX ст. (базові терміни дослідження та їх значення. - C. 206-212.
  47. Романчишин В. Г. Видовище як складова сучасної культури: до постановки проблеми. - C. 213-216.
  48. Татарнікова А. А. Поетика "Ундини" Е.-Т.-А. Гофмана в контексті становлення німецької національної ідеї. - C. 217-222.
  49. Chernoivanenko A. Revisiting the Polygenesis of Musical Art. - C. 223-227.
  50. Юдова-Романова К. В. Дизайн сценічного простору вогняними засобами конструювання. - C. 228-232.
  51. Hromchenko N., Zheltobryukhova E. High-positional singing as a problem of vocal-choral academic performing. - C. 233-236.
  52. Gruzin I., Semeriaga V. Particularity of using modern types of professional breathing by winders. - C. 237-240.
  53. Ільїна Г. А. Специфіка діяльності концертмейстера хореографії. - C. 240-244.
  54. Levitskiy Yu., Mazur T. Artistic imagery and author’s peculiarity in composition "Introduction and toccata” for clarinet and fortepiano by Alexander Nezhigay. - C. 245-248.
  55. Осадча О. А. Ремінісценція як інструмент художньої репрезентації біблійних образів та сюжетів у творчості українських митців: кінець ХХ – початок ХХІ ст.. - C. 249-253.
  56. Trofimov A. The Stylistic of Symbolism in Composer-Performing Practice at the End of 18th and the Beginning of 19th Centuries. - C. 254-257.
  57. Чабан Т. І. Імпресіоністсько-символістські складові стильового наповнення творчості В. Барвінського (на прикладі Сонати des-dur) і М. Колесси (на прикладі Сонатини). - C. 258-261.
  58. Yushin G., Potapov Ya. Trombone playing art in the light of modern Ukrainian scientific investigations. - C. 262-266.
  59. Дадіомова О. В., Ліхач Т. В., Баранкевич Л. Ф. Рецензія на монографію О. Л. Зосім "Східнослов’янська духовна пісня: сакральний вимір". - C. 267-269.
2018
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського