Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журн..- Київ Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv- Титул.
- Зміст.
Культурологія
- Вєдєнєєв Д. В. Соціокультурне явище волонтерського руху в сучасній Україні. - C. 3-10.
- Birkovich T., Wilchinska I. The museums of Ukraine as the object of the state policy: nowadays. - C. 11-15.
- Гончарова О. М. Культурні практики для дітей у художніх музеях США. - C. 16-20.
- Doniy N. Gender determination of popular culture at the turn of the 20th and 21st centuries. - C. 21-26.
- Karpenko O. Manipulative information operations: factors of influence on the social unconscious and cultural values. - C. 26-29.
- Личковах В. А. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи. Філософсько-естетичний контекст зародження українського і польського авангарду (Стаття перша). - C. 30-36.
- Петрова І. В. Ренесансна вілла: дозвіллєві практики й культурне споживання. - C. 37-41.
- Skoryk A. Informational environment: culturological dimension. - C. 42-46.
- Солоха Д. В., Бєлякова О. В. Роль культурної складової в економічному розвитку регіональної Інфраструктури. - C. 47-51.
- Степанова О. A. Історичні типи культурної та філософської легітимізації етичних систем. - C. 52-56.
- Шкіль С. О. Ідеал християнської культури в документах Всеправославного собору. - C. 57-62.
- Денисюк Ж. З. Репрезетація етнокультурних цінностей у текстах постфольклору. - C. 62-66.
- Dynikova L. The Formation of Crimean Tatar Periodical Press as the Driver of Cross-Cultural Transfor-mations in the Society. - C. 67-70.
- Dyachuk V. Strategies of forming the image of the institution of higher education: socio-cultural dimen-sion. - C. 71-75.
- Коваленко Є. Я. Культура менеджменту Стародавнього Єгипту, Шумеру та Вавилонії. - C. 76-82.
- Kopiyevska O. Sociocultural mapping: modern challenges. - C. 83-87.
- Нікольченко Ю. М., Сабадаш Ю. С. Особливості ювелірного мистецтва Київської Русі (скарби Х-ХІІІ ст. з Рівненщини). - C. 88-91.
- Руденко С. Б. Музей в Україні: актуальний стан і перспективи інституційного розвитку (на основі досвіду церкви). - C. 92-96.
- Олійник О. М. Культурно-історичні аспекти формування сфери гостинності. - C. 97-100.
Мистецтвознавство
- Бермес І. Л. Фестиваль "Лемківська ватра" в Ждині в історії та культурі субетносу. - C. 101-105.
- Bezruchko O. The final stage of research and educational activity of G. O. Avenarius in the field of cinematography. - C. 106-109.
- Karpov V., Syrotynska N. Neuro-art in the context of creativity. - C. 110-115.
- Мартинюк Т. В. Про деякі класифікаційно-типологічні характеристики музичного мистецтва менонітів Приазов’я. - C. 115-120.
- Osadchaya S. Phenomenon and concept of canon: from canonical form to "creativity spirit" in christianity. - C. 121-125.
- Платонов Б. О., Мазур В. П. Огляд ринків і прогнозування оціночної вартості художніх творів (Частина ІІ – регіональні ринки). - C. 125-134.
- Бойко О. С. Танцтеатр у межах традицій експресіоністського хореографічного мистецтва. - C. 134-138.
- Буркацький З. П. Досвід віртуозного інструменталізму ХІХ ст. у формуванні майстерності сучасного кларнетиста. - C. 138-143.
- Varakuta M. About the compositional peculiarities of the secular miniatures in Volodymyr Zybitskyi’s choral oeuvre. - C. 143-147.
- Васильєва Л. Л. Український кант як жанр "третього пласта": європейський історичний контекст. - C. 148-151.
- Васюта О. П. Чернігівська композиторська школа новітньої доби: особливості творчого втілення. - C. 152-155.
- Гамалія К. М. Інформаційно-семантичний зміст монумента Рамсеса ІІ у часопросторі. - C. 155-159.
- Герц І. І. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца "Велика меса". - C. 160-163.
- Донченко Н. П., Нечаєнко Т. В. Постановка мовного голосу як основа опанування артистом майстерністю словесної дії. - C. 164-168.
- Жишкович М. А. Щаблі артистичної майстерності оперного співака Ігоря Кушплера. - C. 168-172.
- Иванников Т. П. Гитарная музыка Александра Тансмана: Неоклассические дискурсы творчества. - C. 173-177.
- Kaznacheieva T. Dance genre synthesis in the opera "Don Juan" by W. A. Mozart. - C. 178-182.
- Kapliyenko-Iliuk Yu. Peculiarities of program music by Joseph Elgiser (through the example of piano creative works). - C. 182-186.
- Крипчук М. В. Тональний образ масового театралізованого видовища в контексті створення загальносценічного художнього образу. - C. 187-191.
- Кулієва А. Я. "Наталка-Полтавка" М. В. Лисенка та "Назар Стодоля" К. Ф. Данькевича в контексті вокальних традицій Одеси. - C. 191-196.
- Melnychuk O. The main principles of Mykola Voronyi’s theoretical works on theatre and theatrical pedagogy. - C. 196-200.
- Pototskaya Ye. The peculiarity of the interpretative thinking in the context of rhetorized piano performing style. - C. 201-205.
- Рижова О. О. Іконопис Києва та Києво-Печерської лаври: кінець XVII – початок XIX ст. (базові терміни дослідження та їх значення. - C. 206-212.
- Романчишин В. Г. Видовище як складова сучасної культури: до постановки проблеми. - C. 213-216.
- Татарнікова А. А. Поетика "Ундини" Е.-Т.-А. Гофмана в контексті становлення німецької національної ідеї. - C. 217-222.
- Chernoivanenko A. Revisiting the Polygenesis of Musical Art. - C. 223-227.
- Юдова-Романова К. В. Дизайн сценічного простору вогняними засобами конструювання. - C. 228-232.
- Hromchenko N., Zheltobryukhova E. High-positional singing as a problem of vocal-choral academic performing. - C. 233-236.
- Gruzin I., Semeriaga V. Particularity of using modern types of professional breathing by winders. - C. 237-240.
- Ільїна Г. А. Специфіка діяльності концертмейстера хореографії. - C. 240-244.
- Levitskiy Yu., Mazur T. Artistic imagery and author’s peculiarity in composition "Introduction and toccata” for clarinet and fortepiano by Alexander Nezhigay. - C. 245-248.
- Осадча О. А. Ремінісценція як інструмент художньої репрезентації біблійних образів та сюжетів у творчості українських митців: кінець ХХ – початок ХХІ ст.. - C. 249-253.
- Trofimov A. The Stylistic of Symbolism in Composer-Performing Practice at the End of 18th and the Beginning of 19th Centuries. - C. 254-257.
- Чабан Т. І. Імпресіоністсько-символістські складові стильового наповнення творчості В. Барвінського (на прикладі Сонати des-dur) і М. Колесси (на прикладі Сонатини). - C. 258-261.
- Yushin G., Potapov Ya. Trombone playing art in the light of modern Ukrainian scientific investigations. - C. 262-266.
- Дадіомова О. В., Ліхач Т. В., Баранкевич Л. Ф. Рецензія на монографію О. Л. Зосім "Східнослов’янська духовна пісня: сакральний вимір". - C. 267-269.
| 2018 | | № 1
|
|
|
|