Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2018/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Керманич розвитку української педагогічної освіти і освіти дорослих (до 25-річчя Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України). - C. 5-6.
- Лук’янова Л. Б. Підготовка педагогічного персоналу для роботи з дорослими: досвід Польщі для України. - C. 7-13.
- Гриньова М. В. Педагогічна майстерність учителя як основа педагогіки добра І. А. Зязюна. - C. 14-18.
- Зелюк В. В., Білик Н. І. Інноваційний підхід до навчання дорослих у післядипломній педагогічній освіті. - C. 19-23.
- Franz M. Problematyka ewaluacji dokształcania zawodowego. - C. 24-28.
- Мельник Н. А. Науково-методичний супровід професійної діяльності педагогічних працівників ЗЗСО в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа". - C. 29-32.
- Водолазська Т. В. Просторова організація класу: як зонувати кабінет початкової школи. - C. 33-35.
- Вороніна Г. Л. Науково-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогів закладів позашкільної освіти. - C. 36-39.
- Копилець Є. В. До питання про сутність і структуру професійної компетентності керівників гуртків закладів позашкільної освіти. - C. 40-42.
- Назаренко В. С., Назаренко Л. М. Інформаційна відкритість закладу освіти як ознака транспарентності управління. - C. 43-47.
- Іванова О. В. Особливості підготовки вчителів середньої школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в країнах Західної Європи (початок ХХІ століття). - C. 48-51.
- Калініченко Т. М. Cтан і перспективи розбудови системи вищої освіти України в умовах національно-визвольної боротьби (1917–1919 рр.). - C. 52-56.
- Слухенська Р. В., Куліш Н. М., Решетілова Н. Б. Використання сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій як один зі способів покращення викладання фізичного виховання. - C. 57-60.
- Чижикова О. В. Особливості застосування проектної технології в процесі іншомовної освіти майбутніх правознавців. - C. 61-65.
- Сілаєва І. Є. Підвищення кваліфікації як запорука результативної професійної діяльності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти . - C. 66-69.
- Baybakova I., Drapaluk G. British English accents – linguistic and cultural implications. - C. 70-72.
- Миронець Д. К., Мизрова А. М. Зміст формування іншомовної комунікативної компетентності особистості в сучасних умовах. - C. 73-76.
- Дмитренко О. В., Зінченко І. Ю. Вербалізація концепту "їжа" засобами сучасної англійської фразеології. - C. 77-79.
- Шкіренко О. В., Гандзюра Л. О. Психологічні особливості розвитку духовних цінностей майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 80-83.
- Цюряк І. О., Роговська Є. В. Особистісний підхід у диригентсько-хоровій підготовці студентів-магістрів. - C. 84-88.
- Лузан О. В., Самолюк В. М. Становлення професійних виконавських шкіл гри на баяні: український контекст. - C. 89-92.
- Снопко О. Л., Марченко В. В. Методичні аспекти напрацювання вокально-виконавських навичок на початковому етапі навчання. - C. 93-96.
- Скопцова О. М. Українська народнопісенна виконавська традиція: педагогічний аспект. - C. 97-100.
- Шнуренко Т. В. Символіка та колористичні особливості традиційних жіночих сорочок полісся. - C. 101-104.
- Відомості про авторів.
| 2018 | | № 6 (183)
|
|
|
|