Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2018/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Галаур С. П., Педченко С. О. Любов до отчого краю – міцний ґрунт, а слово – крила для злету (вітання вихованців наукової школи професора М. І. Степаненка). - C. 5-9.
- Міровська М. Управління освітнім процесом у закладах вищої освіти: міждисциплінарний підхід (Республіка Польща). - C. 10-13 .
- Нестуля С. І. Концептуальні основи формування харизматичного лідера . - C. 14-20.
- Стрельніков В. Ю. Розвиток управлінської культури майбутніх менеджерів в умовах магістратури. - C. 21-24.
- Kravets R., Syerov Yu., Fedushko S., Shved O. The role of student`s periodic for popularization university department on the Internet. - C. 25-29.
- Тонне О. Ш. Результати експерименту з організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 30-33.
- Voytkevich N. On the issue of reading competence and habits among university students. - C. 34-37.
- Гавриленко Н. І. Тестування як форма об`єктивного контролю та діагностики знань здобувачів вищої освіти. - C. 38-40.
- Шевчук С. С. Професійна підготовка фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу. - C. 41-45.
- Радько П. Г., Аванесян Г. М. Вплив творчості Тараса Шевченка на національно-культурне відродження українського народу в контексті історіографічного дискурсу. - C. 46-50.
- Сінельніков І. Г., Сінельнікова В. В. Фольклористичний рух в Україні: сучасні тенденції, проблеми й перспективи. - C. 51-54.
- Кокнова Т. А. Історико-педагогічне становлення лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у період Просвітництва. - C. 55-58.
- Грицак Н. Р. Проблема навчання майбутніх учителів-словесників компаративному жанровому аналізу художнього твору. - C. 59-62.
- Станіченко О. Ф. Формування громадянської позиції майбутніх учителів на уроках правознавства в педагогічному коледжі за допомогою інтерактивних методів навчання. - C. 63-68.
- Остапенко Л., Іваниш А. А. Хорове аматорство в сучасній Україні. - C. 69-73.
- Попова А. Б., Кречко Н. М. Розвиток вокальної універсальності в рамках проекту "Interkultur". - C. 74-78.
- Закрасняна Ж. М., Мельниченко І. В. Методи розвитку виконавської виразності співака спеціальності "академічний вокал". - C. 78-81.
- Сіненко О. О., Остапенко Л. Проблеми дотримання ансамблевості при виконанні творів a capella. - C. 82-87.
- Відомості про авторів. - C. 87.
| 2018 | | № 5 (182)
|
|
|
|