Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2018/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Королюк С. В. Які компетентності варто розвивати керівнику Нової української школи. - C. 5-9.
  4. Водолазська Т. В. Освітнє середовище як "третій учитель". - C. 10-12.
  5. Прилипко В. М. Правова компетентність у структурі професійної готовності фахівців. - C. 13-16.
  6. Ворон О. Г. Школа менеджерів як складова моделі управління розвитком інформаційної культури директора закладу освіти. - C. 17-22.
  7. Денисенко Є. В. Змістові аспекти професійної підготовки магістрів військового управління. - C. 23-26.
  8. Андрощук І. М. Професійний розвиток дидактичних працівників кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти. - C. 27-30.
  9. Курмишева Н. І. Шкільна атмосфера як духовна складова освітнього середовища: фінський досвід. - C. 31-33.
  10. Сліпченко О. С. Синтез італійського та французького стилів у токатах Й. Я. Фробергера. - C. 34-38.
  11. Армейський О. С. Сутність і структура правової компетентності вчителів технологій. - C. 39-45.
  12. Гриньова М. В., Васильєва Н. В. Експериментальне дослідження педагогічних умов виховання обдарованих студентів педагогічних університетів у процесі музично-академічної творчості. - C. 46-49.
  13. Карманенко В. В. Сутність і структура лідерських якостей студентів закладів вищої освіти. - C. 50-52.
  14. Voytkevich N., Voytkevich Yu. Transfer from schooling to university studies abroad — a challenege for foreigners in Ukraine. - C. 53-57.
  15. Остапенко Л. В., Ковмір Н. В. Комплексний підхід до виховання індивідуальності естрадного виконавця. - C. 58-61.
  16. Попова А. Б., Войченко О. М. Методика Сета Ріггза та її вплив на мистецтво естрадного співу. - C. 62-64.
  17. Тринько О. І., Бокоч В. А. Педагогічна проблематика конструювання художнього образу в естрадному виконавстві. - C. 65-67.
  18. Молодиченко Н. А., Дем’яненко Т. А. Формування загальнокультурної компетентності студентів під час викладання іноземної мови. - C. 68-71.
  19. Фазан В. В. Вплив секуляризації на просвітницько-виховну діяльність духовних осередків України у ХVІІІ ст.. - C. 72-75.
  20. Яцинік А. В. Особливості підготовки майбутніх дефектологів в умовах розвитку інклюзивної освіти. - C. 76-79.
  21. Скопцова О. М., Крупа Ю. О. Образне мислення С. Павлюченка у контексті виконавської інтерпретації народної пісні. - C. 80-82.
  22. Регеша Н. Л. Особливості поєднання класичних і сучасних тенденцій педагогічного репертуару. - C. 83-86.
  23. Відомості про авторів.
2018
№ 4 (181)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського