Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул.
- Зміст.
- Стрельніков В. Ю. Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення. - C. 5-8.
- Ільчишин Н. М. Загальні принципи і методології оцінювання. - C. 9-13.
- Сінельнікова В. В., Сінельніков І. Г. Підготовка фахівців-фольклористів у Київському національному університеті культури мистецтв: акценти сьогодення. - C. 14-17.
- Саєнко М. С, Мороховець Г. Ю Використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності в процесі вивчення медичної інформатики. - C. 18-21.
- Варданян А. О., Мелащенко М. П., Роженко І. В. Функції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів. - C. 22-24.
- Куліш Н. М., Куковська В. І., Решетілова Н. Б. Моделювання і впровадження в практику навчальної та самостійної роботи професійно орієнтованого освітнього середовища студентів-медиків. - C. 25-29.
- Міровська М. Концептуальна модель управління освітнім процесом закладу освіти на основі кейс-менеджменту . - C. 30-35.
- Сліпченко О. С. Клавірна токата мі-мінор Й. С. Баха у контексті традицій італійської клавірної школи. - C. 36-39.
- Лещенко П. А. Розвиток цифрового ігро-центрованого навчання в освітньому просторі США. - C. 40-44.
- Дзюба О. А. Вокально-педагогічна спадщина Одарки Бандрівської. - C. 45 48.
- Скопцова О. М. Григорій Верьовка як фундатор професійного народного хорового мистецтва України (до питання новаторства). - C. 49-52.
- Симеонова Ю. В. Оперно-симфонічний диригент Костянтин Симеонов. Творчий метод диригента. Робота над партитурою. - C. 53-59.
- Зубань В. Г. Організація та зміст художньо-естетичного виховання творчої особистості засобами музейної комунікації у меморіальному музеї-садибі Леоніда Сморжа. - C. 60-62.
- Шнуренко Т. В. Особливості постановки народного голосу: педагогічний аспект. - C. 63-65.
- Брояко Н. Б., Дорофєєва В. Ю. Психофізіологічні особливості формування ігрових рухів бандуриста. - C. 66-70.
- Дубінченко Є. А. Лемківський фольклор в обробці українських композиторів. - C. 71-73.
- Гнатюк Л. В. Хорове мистецтво Буковини другої половини XIX століття. - C. 74-76.
- Регеша Н. Л. Особливості роботи з вокалістом-початківцем: художньо-виконавський аспект. - C. 77-80.
- Коломієць Б. С. Спрямованість педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 81-84.
- Ефендієва С. М., Протовень О. П., Ніколаєва Н. М. Упровадження англійської мови в українські виші (друга половина ХХ століття - початок ХХІ століття). - C. 85-88.
- Компаній О. В., Бондар Т. М., Пашковська Г. А. Робота з деформованим текстом на уроках української мови в початкових класах у контексті Нової української школи. - C. 89-92.
- Відомості про авторів. - C. 93.
| 2018 | | № 3 (180)
|
|
|
|