Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Стрельніков В. Ю. Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення. - C. 5-8.
  4. Ільчишин Н. М. Загальні принципи і методології оцінювання. - C. 9-13.
  5. Сінельнікова В. В., Сінельніков І. Г. Підготовка фахівців-фольклористів у Київському національному університеті культури мистецтв: акценти сьогодення. - C. 14-17.
  6. Саєнко М. С, Мороховець Г. Ю Використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності в процесі вивчення медичної інформатики. - C. 18-21.
  7. Варданян А. О., Мелащенко М. П., Роженко І. В. Функції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів. - C. 22-24.
  8. Куліш Н. М., Куковська В. І., Решетілова Н. Б. Моделювання і впровадження в практику навчальної та самостійної роботи професійно орієнтованого освітнього середовища студентів-медиків. - C. 25-29.
  9. Міровська М. Концептуальна модель управління освітнім процесом закладу освіти на основі кейс-менеджменту . - C. 30-35.
  10. Сліпченко О. С. Клавірна токата мі-мінор Й. С. Баха у контексті традицій італійської клавірної школи. - C. 36-39.
  11. Лещенко П. А. Розвиток цифрового ігро-центрованого навчання в освітньому просторі США. - C. 40-44.
  12. Дзюба О. А. Вокально-педагогічна спадщина Одарки Бандрівської. - C. 45 48.
  13. Скопцова О. М. Григорій Верьовка як фундатор професійного народного хорового мистецтва України (до питання новаторства). - C. 49-52.
  14. Симеонова Ю. В. Оперно-симфонічний диригент Костянтин Симеонов. Творчий метод диригента. Робота над партитурою. - C. 53-59.
  15. Зубань В. Г. Організація та зміст художньо-естетичного виховання творчої особистості засобами музейної комунікації у меморіальному музеї-садибі Леоніда Сморжа. - C. 60-62.
  16. Шнуренко Т. В. Особливості постановки народного голосу: педагогічний аспект. - C. 63-65.
  17. Брояко Н. Б., Дорофєєва В. Ю. Психофізіологічні особливості формування ігрових рухів бандуриста. - C. 66-70.
  18. Дубінченко Є. А. Лемківський фольклор в обробці українських композиторів. - C. 71-73.
  19. Гнатюк Л. В. Хорове мистецтво Буковини другої половини XIX століття. - C. 74-76.
  20. Регеша Н. Л. Особливості роботи з вокалістом-початківцем: художньо-виконавський аспект. - C. 77-80.
  21. Коломієць Б. С. Спрямованість педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 81-84.
  22. Ефендієва С. М., Протовень О. П., Ніколаєва Н. М. Упровадження англійської мови в українські виші (друга половина ХХ століття - початок ХХІ століття). - C. 85-88.
  23. Компаній О. В., Бондар Т. М., Пашковська Г. А. Робота з деформованим текстом на уроках української мови в початкових класах у контексті Нової української школи. - C. 89-92.
  24. Відомості про авторів. - C. 93.
2018
№ 3 (180)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського