Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довбенко С. Ю., Москаленко Ю. М. Науково-філософські ідеї І. А. Зязюна у контексті реформування національної педагогічної освіти. - C. 5-7.
  4. Цюняк О. П., Копчук-Кашецька М. С. Світоглядні ідеї Івана Андрійовича Зязюна у професійному становленні вчителя нової української школи. - C. 8-10.
  5. Колосова Л. М. Оптимізація взаємодії регіональних методичних служб в умовах децентралізації. - C. 11-14.
  6. Тонне О. Ш. Теоретичний базис і перспективні концепти організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 15-19.
  7. Ликтей Л. М. Педагогічна майстерність І. А. Зязюна як концептуальна ідея теорії і практики професійної підготовки вчителя-майстра. - C. 20-22.
  8. Сиско Н. М. Акмеологічний підхід до професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 23-26.
  9. Павлюк Р. О. Система підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Болонському університеті (Італія). - C. 27-30.
  10. Магрламова К. Г. Упровадження досвіду професійної підготовки майбутніх лікарів Великої Британії у прогностичний розвиток системи медичної освіти України. - C. 31-35.
  11. Добіжа Н. В., Оніщук І. І. Іншомовна комунікативна компетентність як невід’ємна складова образу сучасного педагога. - C. 36-38.
  12. Орищин І. С. Розвиток навичок аудіювання під час вивчення ділової англійської мови. - C. 39-41.
  13. Korol T. G. Annotative Translation as the Outset of Future Philologists’ Training. - C. 42-45.
  14. Петрушова Н. В., Люлька В. М. Принципи організації домашнього читання іноземною мовою студентами непрофільних спеціальностей. - C. 46-48.
  15. Сикирицька Т. Б., Куліш Н. М., Стефанчук В. І. Комунікативно-когнітивний підхід до навчання англійської мови у закладах вищої освіти України. - C. 49-51.
  16. Кашинська О. Є. Форми візуалізації навчальної інформації в навчально-наочному посібнику для підготовки фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 52-56.
  17. Назимок Є. В., Іванушко Я. Г., Пасько Т. В. Розвиток духовного і творчого потенціалу майбутніх лікарів як педагогічна проблема. - C. 57-60.
  18. Северин Ю. М. Карпо Остапович Ходосов про шляхи та засоби для вдосконалення методичної майстерності словесника. - C. 61-65.
  19. Дзюба О. А. Педагогічні аспекти вокальної технології сучасного популярного виконавства. - C. 66-69.
  20. Дорофєєва В. Ю. Твори сучасних українських композиторів для дітей: концептуальний підхід. - C. 70-72.
  21. Білик Н. І. Інформація про тренінг-курси "Принципи розвитку інноваційної діяльності педагогічного колективу".
  22. Відомості про авторів.
2018
№ 2 (179)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського