Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2016/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул, зміст.
  2. Степаненко М. І. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка – 85. - C. 3-4.
  3. Зелюк В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами. - C. 5-7.
  4. Курок О. І. Вісім з половиною десятиліть відданої праці. - C. 8.
  5. Москалик Г. Ф. Коледж завжди живе вічно молодим життям. - C. 8.
  6. Наші вітання знаному коледжу в освіті України (від редколегії журналу "Імідж сучасного педагога"). - C. .
  7. Сас Н. М. Педагогічні умови і засоби підготовки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ. - C. 9-12.
  8. Зінченко В. П., Шакотько В. В. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів. - C. 13-17.
  9. Крупіна Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід. - C. 18-21.
  10. Гальченко І. В. Кременчуцький педагогічний коледж - шлях до успіху!. - C. .
  11. Богомаз О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу. - C. 22-25.
  12. Деньга Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії. - C. 26-28.
  13. Прокопенко Ю. С., Бондаренко В. В. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання. - C. 29-32.
  14. Мішеніна Н. Я. Проблемне навчання як один із засобів активізації навчально-пізнавальної діяльності. - C. 33-35.
  15. Кулікова Т. В., Деркач В. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах. - C. 36-39.
  16. Омельченко Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи). - C. 40-44.
  17. Діброва О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника. - C. 45-48.
  18. Яненко С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху. - C. 49-51.
  19. Яценко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із знаковою системою на образній основі. - C. 52-54.
  20. Малюк Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури. - C. 55-57.
  21. Мокра Л. М. Національно-патріотичне та громадянське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу. - C. 58-60.
  22. Москалик Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні. - C. 61-62.
  23. Олійник І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини. - C. 63-65.
  24. Циповяз А. Т., Антоненко-Миргородская А. Н. Теоретико-методические принципи физического воспитания в системе семья -детская спортивная школа. - C. 66-68.
  25. До відома авторів.
  26. Передплата Всеукраїнського науково-практичного освітньо-популярного журналу "Імідж сучасного педагога" на 2017 рік.
  27. Відомості про авторів.
2016
№ 8 (167)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського