Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2015/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн..- Полтава Ìmìdž sučasnogo pedagoga- Титул, зміст.
Точка зору
- Самодрин А. П. До педагогіки фундаменталізації освіти в гуманітарній школі. - C. 3-8.
- Кравченко Д. М. Національна ідентичність українців у філософсько-соціологічному вимірі. - C. 9-13.
Вища школа
- Лебедик Л. В. Підготовка викладача вищої школи до проектування дидактичних систем на основі культурологічного підходу. - C. 14-18.
- Нікуленко С. І. Актуальні питання вивчення культурологічних дисциплін у контексті професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 19-20.
- Стрельніков М. В. Бізнес-культура як складник підприємницької компетентності майбутніх магістрів спеціальності "Бізнес-адміністрування". - C. 21-24.
- Винничук Р. В. Аксіологічний підхід у системі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 25-27.
Навчаючи - вчимося
- Процай Л. П., Гібалова Н. В. Хмарні технології у роботі сучасного педагога. - C. 28-30.
- Кочерга К. С. Комп’ютерний моніторинг знань як інноваційний засіб педагогічної діагностики. - C. 31-34.
- Буйдіна О. О. Інноваційні практики у формуванні пізнавальної самостійності учня. - C. 35-37.
Педагогічний менеджмент
- Яремака Н. С. Вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх менеджерів індустрії дозвілля. - C. 38-40.
Післядипломна освіта
- Сухенко Я. В. Підготовка дослідників у системі післядипломної педагогічної освіти: акценти, результати, перспективи. - C. 41-42.
- Малиця М. Ю., Наріжна В. А., Негода С. І., Пащенко В. М. Готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності. - C. 43.
- Бибич Г. В. Мотивація психолога як чинник його професійної успішності. - C. 44.
- Гузь І. Д., Мариніна С. Л., Солодовніченко В. Д. Ціннісні орієнтації учнів 11-х класів. - C. 44-45.
- Каплоух Ж. О., Подолян Н. О. Особливості соціально-психологічного середовища учнів. - C. 45.
- Охріменко О. О. Особливості розвитку медійної культури учнів. - C. 45-46.
Досвід зарубіжних країн
- Васюк Ю. А. Особистість у духовно-науковій антропософській концепції Рудольфа Штайнера. - C. 47-50.
Рідні джерела
- Орєхова В. В. Визначні книжкові колекції наукової бібліотеки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 51-55.
- Скорик Б. С. Упровадження в практику модернізації національної системи освіти теоретичних ідей і досвіду організаційно-педагогічної діяльності чернечих монастирів України. - C. 56-59.
Калейдоскоп мов
- Петрушова Н. В. Стратегія викладача щодо виправлення помилок під час говоріння студентів непрофільних спеціальностей на заняттях з іноземних мов. - C. 60-62.
Режисура уроку
- Вішнікіна Л. П. Зміст предметних географічних компетенцій учнів. - C. 63-68.
Імідж-інформація
- Кравченко Л. М. Наукова школа "Інтеграція культурологічного та педагогічного знання" Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (фотоматеріали).
- Відомості про авторів.
- Керівники авторських творчих майстерень учителів Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського (2013-2015 рр.).
| 2015 | | № 10 (159)
|
|
|
|