Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул, зміст.
  2. Педагогічна вітальня

  3. Зязюн І. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України. - C. 3.
  4. Топузов О. Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України. - C. 3.
  5. Рогова П. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського Національної академії педагогічних наук України. - C. 3.
  6. Зелюк В. Журнал "Імідж сучасного педагога" як трибуна розвитку інноваційного потенціалу педагогів України. - C. 4-8.
  7. Гуз К. Наукова школа освітньої моделі "Довкілля" (до 20-річчя лабораторії інтеграції змісту освіти Інституту педагогіки НАПН України). - C. 9-13.
  8. Вища школа

  9. Пономаренко Г. Формування готовності майбутніх фахівців до інноваційної діяльності. - C. 14-17.
  10. Кальнік О. Традиційні та інноваційні методи контролю навчальних досягнень з гуманітарних дисциплін. - C. 18-20.
  11. Післядипломна освіта

  12. Гладуш В. Становлення методичних служб в Україні (історичний аспект). - C. 21-24.
  13. Булак Н. Педагогічні проблеми формування компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 25-27.
  14. Досвід зарубіжних країн

  15. Овчаров С. Європейський досвід післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики (Англії, Німеччини, Франції). - C. 28-30.
  16. Яремко Г. Контент-аналіз професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл штату Новий Південний Уельс (Австралія). - C. 31-34.
  17. Калашник Л. Нематеріальне мотивування педагогів до роботи з дітьми-сиротами (досвід КНР). - C. 35-37.
  18. Педагогічний менеджмент

  19. Сергеєва Л. Сутність управлінських процесів як соціального явища. - C. 38-41.
  20. Гончарук В. Залучення громадськості до управління регіональною освітою як стратегія її розвитку. - C. 42-44.
  21. Журнал у журналі

  22. Бобер І. Педагогічна майстерність учителів Кременчуцької гімназії №5 імені Т. Г. Шевченка.
  23. Презентація автора

  24. Тимченко Г., Тимченко А. Особливості методики викладання валеологічних дисциплін на прикладі класичного університету. - C. 45-48.
  25. Навчаючи - вчимося

  26. Нізовцев А., Бєленьков М. Формування професійної позиції майбутніх інженерів. - C. 49-51.
  27. Кальян C. Стан єврейської освіти в Україні на початку ХХ сторіччя. - C. 52-54.
  28. Режисура уроку

  29. Момот Ю. Методичні аспекти викладання хімічних дисциплін із використанням ресурсів дистанційного навчання. - C. 55-57.
  30. Шумейко Т. Ігрові технології навчання на уроках української мови в першому класі. - C. 58-59.
  31. Шкільна родина

  32. Клим М. Методологічний потенціал філософії античності: усталені норми авторитаризму батьків і зародження традицій природовідповідності. - C. 60-63.
  33. Мироненко Л. Змістовне дозвілля – фактор розвитку інтелектуального та творчого потенціалу особистості учня. - C. 64-66.
  34. Тематика випусків Всеукраїнського науково-практичного освітньо-популярного журналу "Імідж сучасного педагога" за 1999 - 2013 роки. - C. 67-68.
  35. Імідж-інформація

  36. До відома авторів.
2014
№ 1 (140)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського