Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22699/2013/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Імідж сучасного педагога
: електрон. наук. фах. журн..- Полтава
Ìmìdž sučasnogo pedagoga

  1. Титул, зміст.
  2. Точка зору

  3. Заболотна І. "Дух навчального закладу" та "порядок шкільний" як умова формування дисциплінованості учнів: історичний аспект. - C. 3-5.
  4. Остапенко А., Шувалов О. Антропологічна ліствиця повноти освіти людини: від законництва через благодатність до спасіння. - C. 6-10.
  5. Педагогічний менеджмент

  6. Самодрин А., Білик Н. Феномен інновації: емпіричне узагальнення досвіду запровадження науково-навчального комплексу "Профільна освіта регіону". - C. 11-15.
  7. Большукіна А. Модель управління розвитком дошкільного навчального закладу на адаптивних засадах. - C. 15-18.
  8. Вища школа

  9. Романенко Ю. Технологія співпраці як шлях до глобалізації освіти. - C. 19-21.
  10. Рендюк П., Рендюк С. Семінар як дидактична форма й метод активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з вищої математики. - C. 21-24.
  11. Кравченко Д. Історико-педагогічні та модернізаційні аспекти розвитку педагогічної майстерності вчителя історії. - C. 25-27.
  12. Післядипломна освіта

  13. Сотська Г. Сутність поняття "естетична культура вчителя": теоретичний аспект. - C. 28-31.
  14. Бирка М. Професійний розвиток учителів природничо-математичних дисциплін як проблема педагогічної теорії. - C. 31-34.
  15. Рідні джерела

  16. Батрун І. Питання підготовки школярів до життя в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. - C. 35-39.
  17. Зубань В. Гончарне мистецтво як важливий аспект виховання в учнів художнього смаку. - C. 40-43.
  18. Навчаючи - вчимося

  19. Куліш С. Стан формування науково-педагогічних кадрів Харківського університету у ХІХ - на початку ХХ ст.. - C. 44-49.
  20. Щербань П. Організація і методика проведення педагогічних ділових ігор. - C. 49-51.
  21. Мірошниченко В., Мірошниченко Т. Математичні знання в освітніх моделях перших християнських наставників. - C. 51-53.
  22. Шкільна родина

  23. Унгурян І. Педагогічне спілкування як фактор успішного виховання взаємовідносин вихователя і вихованців. - C. 54-56.
  24. Іноземцев В., Пилипенко С., Пилипенко Є. Девіантна поведінка молоді та шляхи її корекції. - C. 56-58.
  25. Орієнтири соціальної педагогіки

  26. Кононенко Л. Критерії сформованості ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки. - C. 59-62.
  27. Педагогічний менеджмент

  28. Кравець Н. Сформованість компонентів читацької діяльності розумово відсталих школярів. - C. 63-67.
  29. Голуб Н. Сутність компетентнісного підходу та особливості його реалізації при корекції порушень писемного мовлення. - C. 67-71.
  30. Імідж-інформація

  31. Гарус І. Положення про проведення обласних математичних змагань імені М.В.Остроградського. - C. 71-72.
  32. Імідж-вимоги та передплата Всеукраїнського науково-практичного освітньо-популярного журналу на 2014 рік . - C. 2 с. обкл..
  33. До відома авторів. - C. 2.
  34. Наші автори. - C. 3 с.обкл.
2013
№ 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського