Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16967/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і методика фізичного виховання і спорту : наук.-теорет. журн..- Київ Teorìâ ì metodika fìzičnogo vihovannâ ì sportu- Титул, зміст.
Теорія і методика підготовки спортсменів
- Байдаченко В., Гамалій В., Шевчук О. Техніко-тактичні дії фехтувальників-шаблістів високої кваліфікації в різних умовах ведення поєдинку. - C. 3-7.
- Ван В., Дяченко А. Специфічні характеристики спеціальної витривалості кваліфікованих веслувальників на байдарках на дистанції 1000 м. - C. 8-13.
- Козлов К. Багаторічна підготовка легкоатлетів (узагальнення світового досвіду). - C. 14-19.
- Kohut I., Kropivnitskaya T., Goncharenko I., Marynych V., Matvieiev S. Adaptive sports: features of its origin and problems of development. - C. 20-24.
- Максимова Ю., Юрченко Ю., Максимов С. Ідеомоторне тренування акробатів під час навчання базових елементів на етапі попередньої базової підготовки. - C. 25-28.
- Нікітенко О. Інформативність комп’ютерних програм тестування когнітивних і психомоторних можливостей спортсменів у рукопашному бою. - C. 29-32.
- Подгурський С. Особливості техніко-тактичної та швидкісно-силової підготовки кваліфікованих спортсменів у таїландському боксі. - C. 33-39.
- Тракалюк Т., Єременко О. Ефективність диференційованої програми розвитку рухових якостей кваліфікованих спортсменок на етапі спеціалізованої базової підготовки у спортивних танцях. - C. 40-45.
Здоров’я людини, фітнес і рекреація. Фізичне виховання різних груп населення. Фізична реабілітація
- Афанасьєв С., Бурдаєв К. Характеристика опорно-ресорних властивостей стопи дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання. - C. 46-52.
- Баннікова Р., Пархоменко М. Перспективи застосування оздоровчих технологій у профілактиці остеопорозу у віл-інфікованих. - C. 53-60.
- Гончарова Н. Соціально-педагогічні передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання школярів. - C. 61-66.
- Григор'єва Н., Поворознюк В., Баннікова Р., Рибіна О. Показники функціонального тестування та якості життя жінок старших вікових груп з переломами тіл хребців. - C. 67-72.
- Коробейніков Г., Коробейнікова Л., Вольський Д., Го Ш. Функціональна асиметрія мозку і когнітивні стратегії у спортивних єдиноборствах. - C. 73-77.
- Нагорна А., Андрєєва О. Використання інформаційних технологій у процесі проектування профілактично-оздоровчих занять жінок зрілого віку. - C. 78-82.
- Петровська Т., Імас Є., Сергієнко В. Модель позашкільних занять карате, спрямована на психофізичний та соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку. - C. 83-88.
Історія, психологія, право, соціологія і філософія у сфері фізичного виховання і спорту
- Імас Є., Дутчак М., Катерина У. Організаційно-методичні засади розвитку студентського спорту: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 89-97.
- Кроль І. Обізнаність школярів закладів загальної середньої освіти з питань культурної спадщини олімпійського руху. - C. 98-101.
- Круцевич Т., Саїнчук М., Підлетейчук Р. Наслідки руйнації конструкту фізична підготовленість в архітектоніці предмета фізична культура. - C. 102-109.
- Сейсенбеков Э., Тастанов А., Жумадилханов А., Жоксилмович M. Олимпийское образование в педагогическом процессе, направленное на воспитание подрастающего поколения. - C. 110-115.
| 2018 | | № 2
|
|
|
|