Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16967/2013/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і методика фізичного виховання і спорту : наук.-теорет. журн..- Київ Teorìâ ì metodika fìzičnogo vihovannâ ì sportu- Титул, зміст.
Теорія і методика підготовки спортсменів
- Борисова О. Сучасні підходи до підготовки тенісистів високого класу. - C. 3-8.
- Балан Б., Клименко С. Особливості управління підготовкою футболістів 19–21-річного віку у процесі тренувальних і змагальних навантажень у професійних командах. - C. 9-12.
- Козлова О. Підготовка спортсменів високої кваліфікації в умовах професіоналізації спорту (на прикладі легкої атлетики). - C. 13-20.
- Лісенчук Г., Попов О., Хоменко О. Структура фізичної підготовленості футболістів. - C. 21-23.
- Стельмах Ю. Особливості фізичної та психологічної підготовленості спортсменок, які спеціалізуються у боротьбі вільній. - C. 24-27.
Здоров’я людини, фітнес і рекреація. фізичне виховання
- Аванесов Э. Из опыта спортивно ориентированного физического воспитания школьников Республики Армении. - C. 28-31.
- Благій О., Андрєєва О. Вплив анімаційних програм на психоемоційний стан дітей шкільного віку. - C. 32-35.
- Давиденко О., Трачук С. Контроль функціональних можливостей серцево-судинної системи школярів віком 7–9 років, які займаються фізичними вправами. - C. 36-39.
- Дикий Б., Вовканич Л., Власов А., Кіндзер Б. Зміни варіабельності серцевого ритму осіб різного віку під впливом стресових чинників. - C. 40-44.
- Имас Т., Погасий Л. Экспертная оценка организационно-методических условий проведения физкультурно-оздоровительных занятий. - C. 45-50.
- Іващенко С. Залежність частоти виникнення донозологічних змін стану здоров’я студентів від характеру їх рухової активності. - C. 51-53.
- Калиниченко І., Дяченко Ю. Особливості морфофункціонального стану опорно-рухового апарату дітей віком 4—7 років із гіпермобільністю суглобів. - C. 54-57.
- Когут І. Базові положення соціально-гуманістичної спрямованості адаптивної фізичної культури. - C. 58-63.
- Кормільцев В. Особливості методики корекції патологічного рухового стереотипу в сучасних умовах. - C. 64-66.
- Лазарєва О. Фізична реабілітація хворих при хірургічному лікуванні вертеброгенних попереково-крижових синдромів у пізній післяопераційний період. - C. 67-71.
- Марченко О., Кривошлик Ю. Рухові порушення при дитячому церебральному паралічі. - C. 72-75.
- Пангелова Н., Харіна Д. Аналіз наукових досліджень проблем фізичного виховання дітей раннього і дошкільного віку. - C. 76-81.
- Сутула В. Системоутворюючий фактор діяльності у формуванні фізичної культури особистості. - C. 82-86.
Історія, психологія, право, соціологія
- Воронова В., Спесивих О. Особливості потребово-мотиваційної сфери спортсменів-танцюристів. - C. 87-90.
- Ібрагімов М. "Філософія спорту" у проблемному полі фізкультурно-спортивної науки і сучасної філософської думки. - C. 91-99.
| 2013 | | № 3
|
|
|
|