Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інклюзивна освіта - освіта для всіх

  4. Колупаєва А. Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти. - C. 7-11.
  5. Скрипник Т. Технологія роботи над індивідуальною програмою розвитку для дитини з аутизмом. - C. 12-17.
  6. Наука - практиці

  7. Ільяна В. Подолання дислексій в учнів 2 – 4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 18-27.
  8. Кравець Н. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів з творами художньої літератури. - C. 28-37.
  9. Макарчук Н., Хованова О. Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку. - C. 38-46.
  10. Прохоренко Л. Особливості операційного компонента саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку. - C. 47-54.
  11. Пошуки й експерименти

  12. Клопота Є. Вплив взаємодії студентів вищого навчального закладу з незрячими у процесі формування позитивного образу людей із порушеннями зору в суспільстві. - C. 55-59.
  13. Медведєва М. Особливості засвоєння фонетичного принципу письма учнями 2 – 4 класів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 60-67.
  14. Пригода З. Аналіз помилок писемного мовлення в учнів 5 – 6 класів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 68-71.
  15. Рахуба Н. Особливості уявлень про об’єкти неживої природи у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору. - C. 72-78 .
  16. Сучасні технології в освіті

  17. Vancova A. The impact of neurodynamic intervention on motor and social development of children with cerebral palsy and mental retardation. - C. 79-95.
2014
№ 1
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter