Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15184/2014/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Книжкової палати
: наук.-практ. журн..- Київ
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул, зміст.
  2. Видавнича справа

  3. Мураховський А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності. - C. 3-9.
  4. Погореловська І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі. - C. 9-14.
  5. Бондар Ю. Професійна мова як засіб видавничої комунікації. - C. 15-18.
  6. Бібліотечна справа

  7. Сербін О., Багрій І. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки. - C. 18-26.
  8. Перенесієнко І. Особливості використання загальних типових поділів у радянській ББК при відображенні історичних реалій Новітнього часу. - C. 26-29.
  9. Інформаційні ресурси

  10. Матвієнко О., Цивін М. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"?. - C. 30-32.
  11. Шелестова А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ. - C. 32-35.
  12. Фіялка С. Інтернет-ресурси в роботі редактора. - C. 35-38.
  13. Романуха З. Впровадження інформаційних технологій в бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках. - C. 39-43.
  14. Політика. Культура. Мистецтво

  15. Мельниченко А., Киричок А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги. - C. 44-45.
  16. Мадей А. Охорона історико-культурної спадщини України у контексті соціальних комунікацій: історіографія проблеми. - C. 46-49.
  17. Кузнєцов А., Сукенник В. Літературний спадок Рона Хаббарда. - C. 49-50.
  18. Гусєв А. Нові медіа як PR-інструмент у спорті. - C. 50-51.
  19. Вийшли з друку

  20. Скаченко О. На хвилі успіху. - C. 52.
2014
№ 11 (220)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter