Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2017/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Артемчук О. Р., Мороз М. П. Можливості використання мобільних додатків під час вивчення планіметрії в середній школі. - C. 9-15.
- Бабченко Н. В. Аналіз історичного становлення фізики як науки в Польщі. - C. 16-19.
- Bazurin V. M. Practical-Oriented Approach In Field Of Physics Of Future Teachers Of Professional Education And Teachers Of Technologies. - C. 20-25.
- Бобрицька Г. С. Прикладне застосування теорії графів у різних сферах життя суспільства та окремої особистості. - C. 26-30.
- Васильєва Л. В. Методика розв’язання задачі групування багатомірних об’єктів за допомогою кластерного аналізу. - C. 31-34.
- Величко В. Є., Федоренко О. Г. Застосування ІКТ у неформальному навчанні майбутніх учителів математики. - C. 35-38.
- Заторський Р. А., Дудка О. М., Власій О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у візуалізації вивчення математики. - C. 39-44.
- Добровольська А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. - C. 45-56.
- Задорожня Т. М, Красюк Ю. М. Реалізація міжпредметних зв’язків через систему прикладних задач. - C. 57-61.
- Заїка О. В. Різні види геометрії та особливості їх навчання. - C. 62-66.
- Ковальчук М. Б. Змістові аспекти курсу вищої математики у вищих технічних навчальних закладах. - C. 67-71.
- Корнійчук О. Е. Візуалізація екстремальних значень лінійної форми. - C. 72-77.
- Кошук О. Б. Проектування процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства. - C. 78-82.
- Кубанов Р. А. Акмеологічна основа підготовки конкурентоспроможних фахівців економічних спеціальностей. - C. 83-87.
- Кубанова Т. В. Профессионально-личностный портрет педагога высшей школы XXI века. - C. 88-92.
- Кузьменко А. В. Огляд навчальних програм з інформатики для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 93-99.
- Ленчук І. Г., Мосіюк О. О. Особливості створення комп’ютерних 3D моделей для навчального контенту хмарних LMS із стереометрії. - C. 100-104.
- Мартинова А. В. Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції. - C. 105-110.
- Москалюк Н. В. Педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів майбутніх учителів у процесі вивчення біологічних дисциплін. - C. 111-115.
- Нещерет О. С. Організація індивідуальних освітніх траєкторії навчання в університеті. - C. 116-119.
- Повар С. В. Варіантність викладу теми курсу загальної фізики "Постійний струм. Закон Ома". - C. 120-124.
- Рашевський М. О. Графові моделі в задачах теорії ймовірностей. - C. 125-129.
- Русіна Н. Г. Аналіз навчальних планів підготовки землевпорядників Польщі: порівняльні аспекти. - C. 130-135.
- Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики. - C. 136-140.
- Скалозуб В. В., Турінов А. М. Методологічні аспекти опису стану квантових систем. - C. 141-146.
- Скуратовський Р. В. Ізопериметрична задача і критерії вписаності і описаності довільного опуклого многокутника в коло. - C. 147-154.
- Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Інтеграція знань з циклу природничо-наукових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізики (теоретичний аспект). - C. 155-159.
- Ткаченко В. М., Черевань Є. О. Професійна компетентність вчителя фізики як особистісний ступінь сформованості його компетенцій. - C. 160-165.
- Ткачук Г. В. Формування технічних компетентностей майбутнього учителя інформатики в умовах реалізації міжпредметного підходу. - C. 166-169.
- Турінов А. М., Галдіна О. М. Використання комп’ютерного моделювання при розв’язанні квантовомеханічних задач. - C. 170-177.
- Черкашин С. В. Формирование ключевых компетенций как одна из основных задач высшего образования Германии на этапе его коренного реформирования. - C. 178-182.
- Черняева С. В., Володко И. М. Платформа "MOOC" для активного обучения студентов элементарной математике. - C. 183-187.
- Чичкарев Е. А., Сергиенко А. В., Назаренко Н. В. Автоматизация учета результатов научной работы сотрудников ВУЗа на базе системы управления контентом. - C. 188-193.
- Шаров С. В., Філіпов І. К. Розробка інформаційної системи з навчально-виробничих практик. - C. 194-198.
- Шестакова Л. Г., Горевских А. А. Использование компетентностно-ориентированных заданий в обучении математике. - C. 199-202.
| 2017 | | № 3 (13)
|
|
|
|