Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Gryzun L. E. Computer models for polygonal numbers investigation and their use in mathematical education. - C. 9-19.
  4. Subbotin І., Bilotskii N. Algorithms and elementary functions: two sides of the same fundamental notion. - C. 21-28.
  5. Voskoglou M. Gr. Fuzzy numbers as an assessment tool in the apos/ace instructional treatment for mathematics. - C. 29-37.
  6. Білоусова Л. І., Житєньова Н. В. Візуалізація навчального матеріалу з використанням технології скрайбінг у професійній діяльності вчителя. - C. 39-47.
  7. Горбачев В. И. Закономерности проектирования учебных математических теорий в методологии теоретического типа мышления. - C. 49-60.
  8. Іванова К. Ю. До питання інтеграції математичної та методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 61-68.
  9. Кліндухова В. М., Сушко О. С. Про деякі ймовірнісні конструктивні задачі у курсі вищої математики студентів-судноводіїв. - C. 69-79.
  10. Ковалевская Э. И., Кветко О. М., Рыкова О. В. Модульный метод преподавания математики в аграрном техническом университете. - C. 81-86.
  11. Купцов М. І., Яблочніков С. Л. Аспекти застосування методу перетворюючої матриці. - C. 87-95.
  12. Мовчан С. М. Інтегрований підхід у проектному навчанні алгебри учнів основної школи. - C. 97-104.
  13. Одінцова О. О. Особливості створення математичних моделей задач, що вивчаються в лінійному програмуванні. - C. 105-113.
  14. Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань. - C. 115-125.
  15. Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Побудова геометричних місць точок з використанням програм динамічної Математики. - C. 127-133.
  16. Семерня О. М. Формування методичних компетентностей майбутніх учителів на різних кваліфікаційних рівнях обізнаності з методики навчання фізики. - C. 135-149.
  17. Сільвейстр А. М. Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 151-160.
  18. Тінькова Д. С. Формування дослідницьких компетентностей учнів ПТНЗ на уроках математики. - C. 161-166.
  19. Трунова О. В. Застосування апарату теорії неперервних Марківських ланцюгів при визначенні зміни станів виробничих систем. - C. 167-176.
2016
№ 1 (7)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського