Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти
: наук. електрон. вид..- Слов'янськ
Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та методологія фахової підготовки майбутніх учителів

  4. Панасенко Е. Педагогічний експеримент: становлення та розвиток у повоєнну добу. - C. 5-17.
  5. Коротяєв Б. Теория педагогической философии как методологическая основа научно-педагогических знаний. - C. 18-24.
  6. Козир А. Основні тенденції розвитку мистецької освіти на сучасному етапі. - C. 25-37.
  7. Гаврілова Л. Структурно-функціональний зміст інформаційно-комунікаційної компетенції у складі професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 38-51.
  8. Федь І. Західноєвропейські ідеї виховання в освіті молодших школярів. - C. 52-59.
  9. Другов М. Принципи створення і діяльності центрів соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді в Україні. - C. 60-66.
  10. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти

  11. Lobachova І. Developing Listening Skills for Improving Foreign Language Communicative Competence. - C. 67-75.
  12. Бондаренко О., Сиротенко В. Відбиття естетичних поглядів Лесі Українки в її епістолярній спадщині. - C. 76-85.
  13. Вей Лімін. Культурологічні особливості співацького навчання майбутніх учителів музики. - C. 86-96.
  14. Гаврілова Л., Псарьова Л. Інтерпретація музичного твору: теоретичні аспекти. - C. 97-106.
  15. Козир А., Кучменко Е. Історіографічний огляд педагогічної професіогенези викладача музичного мистецтва. - C. 107-116.
  16. Кузьменко А. Основні підходи до організації педагогічної взаємодії в шкільному вокально-хоровому колективі. - C. 117-124.
  17. Лабунець В. Специфіка інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в інноваційному вимірі. - C. 125-136.
  18. Лінь Є. Мотиваційно-адаптаційний аспект співацької підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 137-144.
  19. Плахотський О., Шейкаш А. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у курсі "Образотворчого мистецтва з методикою навчання". - C. 145-154.
  20. Помирча С., Бєльська Т. Індивідуально-авторська пунктуація як засіб формування синтаксичної компетенції у майбутніх учителів початкової школи. - C. 155-162.
  21. Тимошенко В. Формування професійного іміджу викладача фізичної культури в умовах реформування системи освіти. - C. 163-169.
  22. Інноваційні технології в професійній освіті

  23. Beskorsa O. Forming Primary School Children’s Sociocultural Competence by Using Linguistic Country Studying Content. - C. 170-177.
  24. Ishutina O. Prospective Primary School Teachers’ Foreign Language Sociocultural Competence: Monitoring Principles. - C. 178-188.
  25. Карташова Ж. Сучасні тенденції використання інтегративного підходу до організації інструментально-виконавської підготовки викладачів мистецьких дисциплін. - C. 189-198.
  26. Топольник Я. Особливості створення та функціонування електронної бібліотеки. - C. 199-212.
  27. Хижняк І. Класифікація засобів електронної лінгвометодики для ВНЗ. - C. 213-222.
  28. Ябурова О. Сучасні засоби навчання іноземної мови в початковій школі. - C. 223-230.
2016
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського