Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101374/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний часопис Волині
.- Луцьк
Pedagogichnyi chasopys Volyni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Langier C. Carriers of values in axiological education of children in postmodern epoch. - C. 6-11.
  4. Алексінцева Т. Взаємодія мистецтв як ефективний засіб музичної освіти. - C. 11-14.
  5. Дерека Т. Розвиток акмеології: філософський аспект. - C. 14-19.
  6. Десятник К. Духовність особистості: аксіологічний вимір. - C. 19-25.
  7. Ємчик О. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. - C. 25-30.
  8. Корпач Н., Сидорук І. Основні напрями реалізації державної молодіжної політики в Україні: соціально-педагогічний аспект. - C. 30-34.
  9. Кузьмінська Ю. Ян Амос Коменський – основоположник нової прогресивної педагогічної системи, великий гуманіст і мислитель. - C. 34-40.
  10. Смолюк А. Теоретичний аналіз проблеми професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. - C. 40-47.
  11. Смолюк С. Організація розвивального освітнього середовища початкової школи України (1990-ті рр.). - C. 47-51.
  12. Стасюк Л. Ретроспектива розвитку сільської малокомплектної школи. - C. 51-56.
  13. Pekala А. Integration of music and fine arts as child's mean of experiencing art. - C. 56-60.
  14. Гелета О. Критерії та рівні духовно-морального розвитку особистості у процесі роботи православних недільних шкіл на Волині. - C. 60-65.
  15. Гордієнко Ю. Процесуально-комунікативний компонент педагогічної толерантності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 65-71.
  16. Желанова В. Суб’єкт – суб’єктна взаємодія вихователя і вихованців як засіб творчої самореалізації особистості. - C. 71-76.
  17. Єлова Т. Основні чинники професійного самовизначення старшокласників. - C. 76-82.
  18. Лук’янчук М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів: психолого-педагогічний контекст. - C. 82-87.
  19. Семенов О. Модель системи формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника у позашкільному навчальному закладі. - C. 87-93.
  20. Чабайовська М. Обґрунтування розроблення та реалізації проекту вивчення курсу українознавства за вибором "Я люблю Україну" для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 93-99.
  21. Чапюк Ю. Інтерактивні технології як засіб розвитку креативного мислення учнів на уроках англійської мови. - C. 99-103.
  22. Чарковський Я., Танась М. Соціальне виключення особистості в сфері інформатизації суспільних відносин. - C. 103-109.
  23. Брушневська І., Рібцун Ю. Формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. - C. 109-114.
  24. Карпюк Р., Петрик О. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді в контексті вивчення шкільного предмета "Основи здоров’я". - C. 114-119.
  25. Омельчук М. Вивчення сучасного стану сформованості компетентності провізорів з надання першої долікарської допомоги. - C. 119-124.
  26. Павлюк Т. Навчання дітей дошкільного віку елементів математики за системою М. Монтессорі в умовах інклюзивної групи. - C. 124-128.
  27. Савчук Н. Корекція психічних станів у майбутніх педагогічних працівників. - C. 128-133.
  28. Наші автори, інформація для авторів. - C. 134-136.
2016
№ 2 (3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського