Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365/2014/2-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Studies in comparative education
: quart. publ. sci. j. in education.- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Локшина О. Професіоналізація порівняльної педагогіки в Україні: здобутки і виклики у вимірі педагогічної компаративістики у зарубіжжі. - C. 5-12.
  4. Вознюк В. Підходи до трактування поняття "розширена школа". - C. 13-19.
  5. Жижко О. Здобутки інклюзивної освіти дорослих у Мексиці. - C. 20-26.
  6. Кубанов Р. Якість вищої освіти: порівняльний аналіз поглядів зарубіжних і вітчизняних науковців. - C. 27-32.
  7. Ярмак І. Становлення суспільства знань та особливості модернізації європейської системи вищої освіти. - C. 33-38.
  8. Лаухіна І. Загальні методичні підходи до практичного запровадження релігієзнавчого компонента у сучасних школах Франції. - C. 39-44.
  9. Зайцева Н. Теоретичні засади розвитку двомовного навчання в мультикультурному середовищі США. - C. 45-52.
  10. Турчик І. Шкільний спорт у середніх та старших школах США (маштаби та чинники залучення). - C. 53-58.
  11. Головацька Ю. Удосконалення системи магістерської підготовки перекладачів у ВНЗ України на основі прогресивного досвіду Канади. - C. 59-64.
  12. Першукова О. Роль міжнародних організацій у процесі становлення та розвитку багатомовної освіти в країнах Європи. - C. 65-78.
  13. Скальські Д. Значення волонтерського підходу до педагогічного діяльності. - C. 79-84.
  14. Kornacka-Skwara Е., Pokropińska А., Skwara А. Застосування тренінгу "нейрофідбек" для молоді з розлучених родин. - C. 85-95.
  15. Marszałek L. Upbringing as preparation to life or as life itself? The question is still open. - C. 96-102.
  16. Шеверун Н. Міжнародний досвід підвищення мотивації у процесі навчання студентів іноземних мов. - C. 103-108.
  17. Терьохіна Н. Неформальна освіта як важлива складова системи освіти дорослих. - C. 109-114.
  18. Пермякова О. Проблема оцінювання знань учнів у контексті досимологічних досліджень французьких науковців. - C. 115-121.
  19. Ярова О. Мистецька освіта у початковій школі Євросоюзу: тенденції розвитку. - C. 122-131.
  20. Вікторова Л. Діагностування результатів навчання студентів іншомовної професійно-орієнтованої лексики. - C. 132-139.
  21. Пашков В. Сутність та основні моделі децентралізації управління вищою освітою у зарубіжних країнах та проблеми України (Частина 2). - C. 140-148.
  22. Ісаєва С. Професійна Я-концепція вчителя в ретроспективі творчої спадщини Томаса Гордона (1918 – 2002). - C. 149-154.
  23. Клим М. Самовиховання особистості дитини у психолого-педагогічній спадщині Г. А. Лінднера. - C. 155-160.
  24. Рубан Л. Домашнє навчання як альтернативна форма здобуття початкої освіти (за ідеями американського педагога Джона Холта). - C. 161-168.
  25. Амеліна С., Тарасенко Р. Інформаційно-технологічна складова у програмах підготовки майбутніх перекладачів в університетах Великобританії. - C. 169-174.
  26. Гончаренко О. Праксіологічне застосування принципів навчання державних службовців у процесі підвищення їх кваліфікації (досвід Франції). - C. 175-179.
  27. Зозуля С. Електронні інформаційно-аналітичні ресурси Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського НАПН України з актуальних питань педагогіки, психології й освіти. - C. 180-183.
  28. Автори номера. - C. 184-186.
  29. Анотації. - C. 187-206.
2014
№ 2-3 (20-21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського