Пошуковий запит: (<.>A=Чернуха Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чернуха Н. М. Щодо сутності професійної діяльності фахівців сфери юриспруденції [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. С. Рижиков // Наукові праці МАУП. - 2012. - Вип. 4. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2012_4_14
|
2. |
Чернуха Н. М. Професійна діяльність юриста: теоретичні засади [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. С. Рижиков // Трипільська цивілізація. - 2012. - № 7. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Trcyv_2012_7_10
|
3. |
Бахов І. С. Методологічні основи сучасної полікультурної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Бахов, Н. М. Чернуха // Трипільська цивілізація. - 2012. - № 8. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Trcyv_2012_8_9
|
4. |
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології [Електронний ресурс] / Н. Чернуха // Освітологія. - 2013. - Вип. 2. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2013_2_17
|
5. |
Чернуха Н. М. Інноваційні виховні технології – пріоритетний напрямок ефективного формування бережливого ставлення до здоров'я у дітей притулків для неповнолітніх [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, З. І. Крупник. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_4
|
6. |
Чернуха Н. М. Категорія соціально-педагогічної підтримки: теорія і практика [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_43
|
7. |
Чернуха Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 27–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2012_3_6 Проаналізовано сучасні підходи до інтеграції в освіті та формування толерантності в процесі підготовки фахівців. На практиці доведено, що діалогова позиція пегагога стає необхідною умовою успішного професійного становлення майбутнього фахівця. Представлені напрацювання надають підстави стверджувати, що саме гуманітарна освіта, діалогова форма навчання, інтеграційні процеси у сучасному освітньому просторі звернені до духовних можливостей людини.
|
8. |
Чернуха Н. М. Сучасні методи формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(1). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(1)__15 Визначено, що реалізація такої соціально-педагогічної умови, як доцільність відбору методів соціально-педагогічної роботи за напрямом формування життєвої компетентності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів забезпечується науковим обгрунтуванням методів соціально-педагогічної роботи, їх визначенням, доведенням необхідності їх застосування в роботі з учнями шкіл-інтернатів.
|
9. |
Чернуха Н. М. Гуманітарна освіта: умови для формування толерантності особистості [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__13
|
10. |
Чернуха Н. М. Основні тенденції розвитку полікультурного виховання в сучасному світі [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, І. С. Бахов // Молодий вчений. - 2014. - № 1(04). - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(04)__30
|
11. |
Чернуха Н. Особливості формування фонду іноземної літератури в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. Чернуха // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 37. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_37_12 Розглянуто альтернативні джерела надходження іноземної літератури. Відзначено провідну роль благодійних фондів та організацій, міжнародного книгообміну, колекцій видатних вчених-медиків у процесі формування фондів та їх значення для забезпечення медичної галузі новітньою інформацією.
|
12. |
Чернуха Н. М. Закордонний досвід становлення особистості майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, А. О. Агаркова // Український медичний альманах. - 2013. - Т. 16, № 4. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uma_2013_16_4_45
|
13. |
Чернуха Н. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_22
|
14. |
Чернуха Н. М. Реалізація поліпарадигмальної методології у сучасній вищій освіті [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_5 Висвітлено особливості наявних в освітньому просторі наукових парадигм, серед яких найбільш поширеною є когнітивна. Акцентовано увагу на теоретичних аспектах дослідження рефлексивної особистісно зорієнтованої та смислової парадигм. Приділено увагу визначенню поліпарадигмальності. Розглянуто теоретичні аспекти рефлексивної моделі як синтезу когнітивної, особистісно зорієнтованої та смислової парадигм освіти. Сутнісні ознаки рефлексивної моделі сконцентровано на формуванні рефлексивних конструктів майбутнього фахівця. Визначено критерії, функції рефлексивно зорієнтованої моделі парадигми освіти.Освещены особенности существующих в образовательном пространстве научных парадигм, среди которых наиболее известной является когнитивная. Акцентировано внимание на теоретических аспектах исследования рефлексивной личностно-ориентированной и смысловой парадигм. Уделено внимание определению полипарадигмальности. Рассмотрены теоретические аспекты рефлексивной модели как синтез когнитивной, личностно ориентированной и смысловой парадигм образования. Сущностные признаки рефлексивной модели сконцентрировано на формировании рефлексивных конструктов будущего специалиста. Определены критерии, функции рефлексивно ориентированной модели парадигмы образования.Represented article justifies the necessity and expediency of implementing poli-paradigm methodology in modern higher education. Definition analysis of major concepts was research and explained, mainly “paradigm”, “educational paradigm”.
|
15. |
Чернуха Н. М. Інформація як педагогічна категорія процесу формування інформаційної компетентності [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, М. В. Козир // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_4_13
|
16. |
Чернуха Н.М. Інформаційна компетентність — обов’язковий актив сучасного школяра [Електронний ресурс] / Н.М. Чернуха, М.В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_110
|
17. |
Чернуха Н. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Н. Головач // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_11
|
18. |
Чернуха Н. М. Роль сучасників М. Е. Річмонд у формуванні її теорії соціальної роботи [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, Л. Ю. Ворначева // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__37
|
19. |
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 4. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_4_8
|
20. |
Чернуха Н. М. Стан розробки проблеми формування професійної культури майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 305-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_72
|
| |