Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (11)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Різник Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Різник Н. С. 
Проектно-орієнтований підхід до формування цільової комплексної програми економічної безпеки регіону [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2010. - № 4. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2010_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Різник Н. С. 
Упраіління детінізацією економіки: досвід єс [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 267-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Різник Н. С. 
Управління змінами при реалізації стратегії детінізації економіки регіону [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічний форум. - 2013. - № 3. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2013_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Різник Н. С. 
Етапи проектування організаційних структур управління детінізацією еконміки регіону [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.2). - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Різник Н. С. 
Ситуаційний підхід до оцінки рівня тіньової економіки регіонів держави [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічний форум. - 2013. - № 4. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2013_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Різник Н. С. 
Методологічні підходи до оцінки втечі капіталу з регіону [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(3). - С. 146-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(3)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Різник Н. М. 
Фінансування вищої освіти в Україні: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / Н. М. Різник, О. М. Бачинська. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_1_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.213 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Різник Н. М. 
. Підходи до оцінювання конкурентоспроможності ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. М. Різник, О. М. Бачинська // Економіка і регіон. - 2013. - № 4. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2013_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Різник Н. С. 
Дослідження проблеми втечі капіталу в теоріях інвестування [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(5). - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(5)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Різник Н. С. 
Стратегії протидії втечі капіталу з національної економіки [Електронний ресурс] / Н. С. Різник // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(1). - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Різник В. В. 
Світовий досвід розв’язання проблеми забезпечення зовнішньоекономічної безпеки [Електронний ресурс] / В. В. Різник, Н. А. Різник // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 31(1). - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_31(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Різник В. В. 
Технологічні аспекти формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Різник, Н. А. Різник // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 24. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.878 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Різник В. 
Проблеми сучасної професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / В. Різник, Н. Різник // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2016. - Вип. 38. - С. 84-91 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2016_38_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Різник В. В. 
Базові процедури, методологія бізнес-планування та його роль у стратегічному управлінні діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Різник, Н. А. Різник // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 35(1). - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_35(1)__12
Досліджено основні методичні підходи та базові процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегічного управління діяльністю підприємства. Мета роботи - визначеня сутності та місця бізнес-плану в системі стратегічного управління діяльністю підприємства. Розглянуто роль бізнес-плану в системі стратегічного управління діяльністю підприємства, проаналізовано методику формування структурних елементів бізнес-плану та їх змістовне наповнення. Використано наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених і провідних фахівців, аналітичні матеріали з проблеми дослідження, нормативно-правову базу. Розглянуто сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, цілі та основні структурні елементи бізнес-плану. Запропоновано під час розробки бізнес-планів малих підприємств взяти за основу міжнародні стандарти. Зроблено висновки, що загалом бізнес-планування передбачає вирішення стратегічних і тактичних завдань, що стоять перед підприємством. Бізнес-планування є одним з найважливіших інструментів і механізмів управління підприємством, який зумовлює і прогнозує його ефективність в майбутньому. При цьому, бізнес-планування може бути як об'єктивною оцінкою власної підприємницької діяльності фірми, так і необхідним інструментом стратегічних проектно-інвестиційних рішень відповідно до потреб ринку та ситуації. В обох випадках бізнес-планування надає можливість максимально швидко й адекватно реагувати на зміни ринку, внутрішньої інфраструктури та сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємства. Зазначено, що за умов постіндустріального динамічного суспільства, саме бізнес-планування може стати дієвим інструментом у стратегічному управлінні в боротьбі зі змінами та ключовою складовою формування успішної стратегії розвитку будь-якого підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.287 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Різник В. В. 
Краудфандинг як перспективна модель фінансування бізнес-ідей та проектів [Електронний ресурс] / В. В. Різник, Н. А. Різник // Економічний вісник університету. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2018_37(1)__37
Предмет дослідження - краудфандинг як альтернативна модель залучення фінансування для реалізації бізнес-ідей і проектів на основі використання краудфандингових Інтернет-платформ. Мета роботи - з'ясування можливостей краудфандингу як нового фінансового інструменту та перспективного джерела фінансування. Завдання дослідження - розглянути краудфандинг як альтернативну модель фінансування бізнес-ідей і проектів, здійснити аналіз основних видів і моделей краудфандингу, розкрити особливості різних краудфандингових платформ та оцінити перспективи розвитку краудфандингу. У процесі дослідження було застосовано такі загальні та конкретні наукові методи дослідження: системний підхід, методи логічного узагальнення та порівняння, наукової абстракції, методи синтезу, логічного узагальнення й аналогій. Методологічну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених і провідних фахівців, аналітичні матеріали з проблеми дослідження. Розкрито суть краудфандингу та з'ясовано можливості краудфандингу для залучення фінансування бізнес-ідей та проектів. Проведено аналіз основних видів та моделей краудфандингу. Визначено особливості вітчизняних і закордонних краудфандингових платформ та здійснено оцінку подальших перспектив розвитку краудфандингу. Одержані результати дослідження можуть бути використані авторами бізнес-ідей та проектів з метою розгляду можливостей залучення альтернативного фінансування для їх реалізації. Висновки: краудфандинг є перспективною та водночас непростою моделлю залучення фінансування, оскільки вимагає від авторів бізнес-ідей і проектів значних зусиль у політиці прозорості, комунікації, планування та виконання на всіх стадіях проведення краудфандингової кампанії та після її завершення. Краудфандинг допомагає хорошим ідеям, які не відповідають формам традиційного сприйняття фінансистів, пробитися й отримати гроші завдяки колективній мудрості спільноти, яка своїми посильними фінансовими внесками долучається до творення бізнесу та переконує власника бізнес-ідеї та суспільство в її перспективності. При цьому суттєвим недоліком краудфандигу є те, що для залучення підтримки спільноти бізнес-ідея чи проект мають бути повною мірою розкриті, внаслідок чого вони стають вразливими до перехоплення конкурентами. Розвиток краудфандингу в Україні має свої особливості, що зумовлені нестачею інформації про українські краудфандингові платформи та недостатнім рівнем довіри українського суспільства до краудфандингу. Не останню роль в даній ситуації відіграє і низький рівень доходів більшості українців, які або не готові до пожертви коштів взагалі, або їх пожертви є незначними, що призводить до тривалого терміну збору фінансів для реалізації бізнес-ідей та проектів. Незважаючи на вищезазначене, зазначено, що за умов глобалізації, стрімкого розвитку Інтернет-середовища, інформаційних технологій, соціальних мереж і нових форм фінансування, заснованих на громадській участі, краудфандинг вже у найближчому майбутньому займе лідируючі позиції на ринку залучення фінансових ресурсів для реалізацію авторських ідей і проектів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.938 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Різник В. В. 
Національні особливості та закордонна практика підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / В. В. Різник, Н. А. Різник // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 525-529. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_121
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.841 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Різник В. 
Парадигма сучасної смарт-освіти епохи суспільства знань [Електронний ресурс] / В. Різник, Н. Різник // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Різник В. В. 
Формування підприємливості та нового типу економічного мислення в контексті прогресивної глобалізації [Електронний ресурс] / В. В. Різник, Н. А. Різник // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 42. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_42_10
Предмет дослідження - процес формування нового типу економічного мислення та підприємливості в контексті прогресивної глобалізації. Мета роботи - з'ясування сутності економічного мислення і підприємливості, та обгрунтування перспективних напрямів формування нового типу економічного мислення та підприємливості в контексті прогресивної глобалізації. Завдання дослідження - розглянути сутність підприємливості, обгрунтувати підприємництво як ключову компетентність за умов глобалізації, виявити компетенції підприємливості та напрями їх формування; розкрити необхідність та специфіку формування нового типу економічного мислення; обгрунтувати перспективні напрями розвитку економічної освіти у контексті формування компетенцій підприємливості та розвитку нового типу економічного мислення в умовах прогресивної глобалізації. У процесі наукового дослідження використані такі загальні та конкретні наукові методи: методи логічного узагальнення та порівняння, наукової абстракції, методи синтезу, логічного узагальнення та аналогій. Методологічна база - наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених і провідних фахівців, аналітичні матеріали Об'єднаного дослідницького центру Європейської комісії. Визначено сутність підприємливості та обгрунтовано підприємництво як ключову компетентність в умовах прогресивної глобалізації. Проаналізовано компетенції підприємливості та напрями їх формування. Розкрито необхідність та специфіку формування нового типу економічного мислення. Обгрунтовано перспективні напрями розвитку економічної освіти у контексті формування компетенцій підприємливості та розвитку нового типу економічного мислення в контексті прогресивної глобалізації. Отримані результати дослідження можуть бути використані закладами освіти з метою розгляду можливостей модернізації системи освіти та формування нового типу економічного мислення й підприємництва в Україні у контексті освітніх реформ. Висновки: проведене дослідження дозволило дійти висновку, що підприємливість є ключовою компетенцією, яку необхідно розвивати протягом життя у процесі неперервного навчання. При цьому, економічна освіта і виховання, як планомірний процес формування в усіх членів суспільства, підприємливості та певних моральних якостей, економічного мислення, оптимального рівня економічної грамотності покликані відіграти важливу роль в активізації людського фактору, в реалізації концепції прискорення соціально-економічного розвитку. Сучасний рівень розвитку продуктивних сил і виробничих відносин вимагає формування нового типу економічного мислення, націленого на ініціативу і підприємливість, на підвищення відповідальності, творчий пошук шляхів, що ведуть до найкращого кінцевого результату при найменших витратах. Характерними рисами сучасного економічного мислення є діловитість, дбайливе ставлення до використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Саме економічне мислення можна визначити як систему поглядів на суспільне життя, сутність і закономірності економічних явищ, на цілі, форми і методи господарювання та управління виробництвом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 595.7 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Різник Н. А. 
Використання мультимедійних технологій під час дистанційного навчання у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Різник // Економічний вісник університету. - 2021. - Вип. 50. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2021_50_4
В умовах сучасної науково-технічної та інформаційної революції освіта функціонує як складний соціально-економічний організм, який відіграє важливу роль у прогресі людства. Державна політика в галузі освіти є невід'ємною складовою загальнодержавної політики. Усе, що відбувається в суспільстві, економіці, культурі, так чи інакше впливає на формування та здійснення освітньої політики, функціонування системи освіти в цілому. Мета статті - висвітлення сутності поняття "мультимедіа", "мультимедійні технології" та "дистанційне навчання", характеристика видів мультимедійних продуктів які найчастіше використовуються для організації вивчення теоретичного матеріалу, розкриття переваг використання мультимeдійних технологій в освітньому сeрeдовищі. Розкрито сутність понять: "мультимедіа", "мультимедійні технології" та "дистанційне навчання", охарактеризовано види мультимедійних продуктів які найчастіше використовуються для організації вивчення теоретичного матеріалу, розкрито переваги використання мультимeдійних технологій в освітньому сeрeдовищі, визначено основні методологічні та дидактичні вимоги щодо використання мультимедійних технологій під час навчання у закладі вищої освіти. Висновки: застосування мультимедійних технологій дoзволяє індивідуалізувати навчальний процес та сприяє розвитку самостійності здобувачів. Завдяки даним технoлогіям підвищується інтерес здобувачів до освітньої компоненти, з'являється впeвнeність в тoму, що він в змозі його засвоїти, шляхом повтoрного вивчення матeріалу у зручний для сeбе час. Також з'являється можливість підлаштувати час і тривалість навчання під свій власний розклад і можливoсті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.742 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Гарматій Н. 
Специфіка забезпеченості ефективності діяльності підприємства фінансовими ресурсами, на прикладі ПАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен" [Електронний ресурс] / Н. Гарматій, І. Химич, Н. Різник // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2020. - Вип. 1. - С. 91-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2020_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.943 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського