Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (20)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прошкін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Прошкін В. В. 
Організаційна структура науково-дослідної роботи студентів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін. // Науковий вісник Донбасу. - 2010. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2010_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Прошкін В. В. 
Університетська наука як найважливіша умова професійного росту майбутнього педагога [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Прошкін В. В. 
Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській освіті [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Прошкін В. В. 
Упровадження педагогічної системи інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи майбутніх учителів у практику університетської освіти [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Прошкін В. В. 
Аналіз ефективності впровадження педагогічної системи інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи майбутніх учителів у практику університетської освіти [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Прошкін В. В. 
Цільовий компонент педагогічної системи інтеграції університетської науки й освіти [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(1). - С. 192-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Прошкін В. В. 
Сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(6). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(6)__12
Розглянуто сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів (основні напрями, принципи, педагогічні умови, механізми тощо). Установлено, що найбільш ефективними формами інтеграції освіти й науки є навчально-наукові центри. Виділено їх мету, основні завдання та напрями діяльності. Надано критерії ефективності інтеграції освіти та науки в університеті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.261 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Прошкін В. В. 
Стимулювання студентських наукових пошуків як засіб інтеграції науки й освіти [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Прошкін В. В. 
Підвищення мотивації майбутніх учителів до наукової роботи через моніторинг якості студентських досліджень [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 25. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_25_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.502 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Прошкін В. В. 
Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 157-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Прошкін В. В. 
Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_16
Розглянуто сутнісні характеристики суб'єктів і об'єктів освітнього процесу в університеті. З'ясовано, що змістопороджувальним чинником дослідницької компетентності є інновації в освіті. Виділено основні функції дослідницької компетентності. Проаналізовано реальну практику формування дослідницької компетентності майбутніх учителів. Вивчено погляди вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо значення дослідницької компетентності в діяльності сучасного педагога.Рассмотрены сущностные характеристики субъектов и объектов образовательного процесса в университете. Выяснено, что смыслосодержательным фактором исследовательской компетентности являются инновации в образовании. Выделены основные функции исследовательской компетентности. Представлен анализ реальной практики формирования исследовательской компетентности будущих учителей. Изучены мнения учителей общеобразовательных учебных заведений относительно значения исследовательской компетентности в деятельности современного педагога.The article presents the essence of the characteristics of subjects and objects of educational process at university. It fi nds out that innovations in the fi eld of education are the factors of the research competence. It determines the main functions of research competence. It analyzes real practice of future teachers’ research competence development. It studies comprehensive educational establishment teachers’ views on the importance of research competence within activity of modern pedagogue.
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Прошкін В. В. 
Формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, О.В. Панішева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_11
На основі теоретичного аналізу дослідження означеної проблеми в працях вітчизняних вчених виділено основні компоненти готовності до НДР: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційний, рефлексивний. Розглянуто сутність і структуру готовності студентів до науково-дослідної роботи, окреслено співвідношення між поняттями "готовність", "компетентність", "компетенція". Виділено основні функції дослідницької компетентності: особистісно-розвивальна, науково-методологічна, культурологічна, ціннісно-орієнтаційна. Окреслено педагогічні умови оптимізації формування дослідницьких компетенцій як пріоритетного чинника підвищення його професійної компетентності.На основе теоретического анализа данной проблемы в трудах отечественных ученых выделены основные компоненты готовности в НИР: ценностно-мотивационный, когнитивный, операционный, рефлексивный. Рассмотрены сущность и структура готовности студентов к научно-исследовательской работе; прослежена взаимосвязь между понятиями "готовность", "компетентность", "компетенция". Выделены основные функции исследовательской компетентности: личностно-развивающая, научно-методологическая, культурологическая, ценностно-ориентационная. Определены педагогические условия оптимизации формирования исследовательских компетенций как приоритетного фактора повышения профессиональной компетентности.The article analyzes the essence and structure of students' readiness for scientific and research work. It points out correlation of such ideas as "readiness", "competency", "competency", ascertains the main functions of research competence.Розглянуто систему формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю, що враховує специфіку майбутньої діяльності студента, спрямовану на розвиток професійних якостей, необхідних педагогу при викладанні математики гуманітаріям. З'ясовано, що вона передбачає гуманітаризацію, інтеграцію змісту математичних дисциплін, використання методу доцільно дібраних завдань, застосування активних методів навчання, стимулювання студентів до творчості та підвищення загальнокультурного рівня, гуманізацію взаємин між викладачами та студентами. Встановлено, що система характеризується універсальністю і має такі компоненти: особистісний, цільовий, змістовий, операційний, результативно-рефлексивний. Її основні елементи можуть бути використані із відповідною зміною змісту при підготовці до роботи в гуманітарному класі учителів інших природничо-наукових дисциплін, що може стати предметом подальших наукових пошуків.Рассмотрена система формирования готовности будущих учителей математики к работе в классах гуманитарного профиля, которая учитывает специфику будущей деятельности студента, направленную на развитие профессиональных качеств, необходимых педагогу при преподавании математики гуманитариям. Доказано, что она предусматривает гуманитаризацию, интеграцию содержания математических дисциплин, использование метода целесообразно подобранных задач, применение активных методов обучения, стимулирование студентов к творчеству и повышение общего культурного уровня, гуманизацию взаимоотношений между преподавателями и студентами. Сделан вывод, что предложенная система характеризируется универсальностью и имеет следующие компоненты: личностный, целевой, смысловой, операционный, результативно-рефлексивный. Ее основные элементы могут быть использованы при условии соответствующего изменения содержания в подготовке к работе в гуманитарном классе учителей других естественнонаучных дисциплин, что станет предметом наших дальнейших научных поисков.The article deals with a system of formation of readiness of future mathematics teachers for work in humanities classes which takes into account the specifics of future student activities aimed at development of professional skills necessary for teaching mathematics for humanities. Besides, it provides humanitarization, integration of content of mathematical disciplines, the use of a method according to appropriate tasks, implementation of effective learning methods, encouragement of students for creativity and raising general cultural level and humanization of interaction between teachers and students. The system is characterized as universal and has the following components: personal, targeted, semantic, operational, productive and reflexive. Its basic elements can be used according to changes in the content of training teachers in natural science disciplines for work in humanities class that will be the subject of our further research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.246 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Прошкін В. В. 
Застосування системи формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, О. В. Панішева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 9. - С. 399-409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_9_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 645.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Прошкін В. В. 
Педагогічні системи в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, І. О. Прошкіна // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Прошкін В. В. 
Педагогічна система як предмет наукового дослідження [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2015_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.203 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Прошкін В. В. 
Дослідження особливостей інтеграції науки й освіти в університеті [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 11. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_11_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Прошкін В. В. 
Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 1-2. - С. 183-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_1-2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Прошкін В. В. 
Інтеграція науково-дослідної і навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів як сучасна педагогічна проблема [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 374-379. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_83
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Прошкін В. 
Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" [Електронний ресурс] / В. Прошкін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_17
Обгрунтовано необхідність застосування системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів при вивченні "Вищої математики", що складається з наступних етапів: підготовчого, інформаційного та основного. Встановлено актуальність взаємовідносин між викладачем і студентом на суб’єкт-суб’єктній основі та узгодженість дій кожного з суб’єктів контролю на всіх його етапах. Визначено методику розрахунку рейтингу в запропонованій системі контролю за видами: поточний рейтинг; індивідуальний рейтинг за окремим кредитним модулем; семестровий рейтинг; загальний рейтинг з дисципліни. Відповідно до навчальної програми з дисципліни "Вища математика" для майбутніх фахівців економічного напряму підготовки розроблено систему розподілу поточних балів для кожного модуля з детальними коментарями стосовно їх диференціації. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому сегменті. Розроблено систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що сприяє підвищенню якості математичної підготовки студентів. Розглянуто наступні компоненти структури системи контролю навчальних досягнень: змістово-функціональний, управлінський, технологічний.Обоснована необходимость применения системы контроля знаний будущих экономистов при изучении курса "Высшая математика", состоящего из следующих этапов: подготовительного, информационного и основного. Установлена актуальность взаимоотношений между преподавателем и студентом на субъект-субъектной основе и согласованность действий каждого из субъектов контроля на всех его этапах. Определена методика расчета рейтинга в предложенной системе контроля за видами: текущий рейтинг; индивидуальный рейтинг по отдельным кредитным модулям; семестровый рейтинг; общий рейтинг по дисциплине. Разработанная система контроля знаний будущих экономистов в процессе изучения математических дисциплин способствует повышению качества математической подготовки студентов. Рассмотрены следующие компоненты структуры системы контроля знаний: содержательно-функциональный, управленческий, технологический. В соответствии с учебной программой дисциплины "Высшая математика" для будущих специалистов экономического направления подготовки разработана система распределения текущих баллов для каждого модуля с подробными комментариями относительно их дифференциации. Определены перспективы дальнейших исследований в этом сегменте. The article represents a process of the control system application of future economists’ educational achievements in the process of studying «Higher mathematics», consisting the following stages: preparatory, informational and the main. It is noted that the leading idea of the system control is the establishment of the relationship between the teacher and the student on a subject-to-subject basis and the action coherence of each of them at all stages. It has been showed that the experimental work was carried out in the process of studying "Higher mathematics", which provides economic students with the necessary mathematical knowledge, forming skills and abilities to solve professional problems using mathematical methods and mathematical models. It is determined that the system implementation control process of educational achievements is based on the systemic, activity-based, modular and student-centered approaches.
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.353 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Прошкін В. В. 
Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 122-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 755.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського