Пошуковий запит: (<.>A=Локшин В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Локшин В. С. Психолого-педагогічні аспекти формування компетентнісного підходу професійної управлінської підготовки фахівців з менеджменту соціокультурної сфери [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_2_12
|
2. |
Локшин В. С. Формування лідерських якостей майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в контексті процесу модернізації вищої освіти [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 109-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_1_13
|
3. |
Локшин В. С. Психолого-педагогічне портфоліо як засіб формування професійної управлінської компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 105-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_3_14
|
4. |
Локшин В. С. Пcихолого-педагогические основы подготовки будущих менеджеров социокультурной сферы на основе компетентностного подхода [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_4_14
|
5. |
Локшин В. С. Позиционирование персонального бренда в контексте формирования профессиональной компетености менеджеров социокультурной сферы [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 6. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_6_17
|
6. |
Локшин В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. Локшин // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_10 Визначено вимоги до підготовки у ВНЗ майбутніх менеджерів соціокультурної сфери: сформованість професійно-особистісних якостей (адаптаційна мобільність, контактність, стресостійкість, домінантність, комерційний тип мислення), володіння знаннями (щодо структури закладів соціокультурної сфери, їх нормативно-правової бази, стандартів якості виробництва товарів і послуг, сучасних перспективних напрямів, професійної етики), вміннями, навичками подолання комунікативних бар'єрів. Відзначено, що проблему формування професійної компетентності на сучасному етапі досліджено недостатньо, тоді як в системи неперервної університетської освіти України виникли оптимальні передумови для появи кваліфікованих кадрів. Зазначено, що вдосконалення підготовки менеджера визначається ступенем сформованості його ціннісних орієнтацій.Определены требования к подготовке в ВУЗ будущих менеджеров социокультурной сферы: сформированность профессионально-личностных качеств (адаптационная мобильность, стрессоустойчивость, доминантность, коммерческий тип мышления), обладание знаниями (о структуре учреждений социокультурной сферы, их нормативно-правовой базы, стандартов качества товаров и услуг, современных перспективных направлений, профессиональной этики), умениями, навыками преодоления коммуникативных барьеров. Отмечено, что формирование профессиональной компетентности на современном этапе исследовано недостаточно, тогда как в системе образования Украины возникли оптимальные предпосылки для появления квалифицированных кадров. Подчеркнуто, что совершенствование подготовки менеджера определяется степенью сформированности его ценностных ориентаций.In the article the problem of formation of professional competence of the future experts in the field of management socio-cultural is considered by sphere. Conditions of preparation of the future managers at high school which cause changes in the maintenance of educational process according to modern social and economic realities are defined.
|
7. |
Локшин В. С. Формування персонального бренду як складової професійної компетеності менеджерів соціокультурної сфери [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2011. - № 43. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2011_43_57
|
8. |
Локшин В. Формування компетентнісної моделі менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_8
|
9. |
Локшин В. Професійна компетентність менеджерів соціокультурної сфери в контексті феноменологічних складових понятійного апарату [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_15 Зазначено, що компетентного фахівця із соціокультурної сфери вирізняє здібність критичного мислення. Наведено таблицю авторської концепції розуміння професійної компетентності менеджера соціокультурної сфери.
|
10. |
Локшин В. Соціокультурна компетенція як фактор розвитку гуманітарної культури майбутнього фахівця з управління в соціокультурній сфері [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_11 Розкрито компетентний підхід, визначено особливості формування ціннісної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в процесі навчання у вищій школі, що забезпечує готовність до виконання основних професійних функцій. Проведено аналіз методологічних і теоретичних основ компетентнісного підходу. Розглянуто сучасний підхід до визначення поняття "компетентність" та "компетенція".
|
11. |
Локшин В. Формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної сфери в контексті управлінської культури [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_19 Визначено поняття "професійна управлінська культура". Виділено основні властивості управлінської культури та умови оволодіння її менеджерами соціокультурної сфери, надано змогу визначити параметричні характеристики управлінської культури. З'ясовано механізми формування управлінської культури менеджера соціокультурної сфери.Запропоновано інноваційний механізм формування компетентності, що дозволить оперативно розробити індивідуальний сценарій коригуючих дій та вмотивувати усіх суб'єктів наскрізної практичної підготовки на найвищі досягнення.
|
12. |
Локшин В. Формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної сфери в процесі наскрізної практичної підготовки [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_25 Визначено поняття "професійна управлінська культура". Виділено основні властивості управлінської культури та умови оволодіння її менеджерами соціокультурної сфери, надано змогу визначити параметричні характеристики управлінської культури. З'ясовано механізми формування управлінської культури менеджера соціокультурної сфери.Запропоновано інноваційний механізм формування компетентності, що дозволить оперативно розробити індивідуальний сценарій коригуючих дій та вмотивувати усіх суб'єктів наскрізної практичної підготовки на найвищі досягнення.
|
13. |
Локшин В. Психолого-педагогічні аспекти вдосконалення професійної компетентності менеджерів соціокультурної сфери у контексті модернізації вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_29 Розглянуто психолого-педагогічні аспекти вдосконалення професійної компетентності менеджерів соціокультурної сфери, які впливають на розвиток вищої освіти на сучасному етапі. Запропоновано підходи до застосування сучасних методів навчання у вищій школі, змістового наповнення, організації стажування та партнерських відносин, забезпечення основ вищої освіти економіко-гуманітарного профілю.
|
14. |
Локшин В. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної сфери на основі компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. Локшин // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_12
|
15. |
Локшин В. С. Психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівної, будівельної та агропромислової галузей в контексті користування контент-бібліотекою (студійний аспект) [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_19
|
16. |
Локшин В. С. Психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників з використанням електнонних підручників в сучасному інформаційному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 118. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_118_22
|
17. |
Локшин В. С. Психолого - педагогічні основи формування компетентного фахівця з управління соціокультурною сферою [Електронний ресурс] / В. С. Локшин // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2013. - Вип. 14. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2013_14_23
|