Пошуковий запит: (<.>A=Кончович К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Кончович К. Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / К. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_22
|
2. |
Кончович К. Основні вимоги до теоретичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / К. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_31
|
3. |
Кончович К. Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування [Електронний ресурс] / К. Кончович // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 31. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_31_28
|
4. |
Кончович К. Т. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування [Електронний ресурс] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 1. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_1_37
|
5. |
Кончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування [Електронний ресурс] / К. Т. Кончович. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_5_9
|
6. |
Кончович К. Т. Урахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / К. Т. Кончович // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 141–152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2017_3_13
|
7. |
Кончович К. Т. Особливості формування готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій [Електронний ресурс] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_1_33
|
8. |
Липчанко-Ковачик О. В. Лінгвокультурологічний аспект навчання у контексті освіти США [Електронний ресурс] / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, І. В. Моргун // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(3). - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(3)__41
|
9. |
Липчанко-Ковачик О. В. До проблеми лінгвістичної обдарованості бакалаврів-філологів [Електронний ресурс] / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, Н. В. Мартин // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(2). - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(2)__24
|
10. |
Липчанко-Ковачик О. В. Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до організації комунікативного процесу у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, Л. І. Варга // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_13
|
11. |
Липчанко-Ковачик О. В. Контекстно-орієнтоване навчання як елемент професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, Л. І. Варга // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 50(1). - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(1)__23
|