Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук C$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ковальчук C. В. 
Маркетингові стратегії розвитку торговельних підприємств [Електронний ресурс] / C. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.925 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ковальчук C. В. 
Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / C. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Добровольська К. 
Особливості маркетингу органічної продукції [Електронний ресурс] / К. Добровольська, В. Калина, C. В. Ковальчук, Ю. В. кравчик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 468.757 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гавенко М. C. 
Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємством [Електронний ресурс] / М. C. Гавенко, А. О. Зімонін, C. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(2). - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.791 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Добровольська К. А. 
Дистрибутивна політика роздрібного торговельного підприємства: теоретико-методичний підхід [Електронний ресурс] / К. А. Добровольська, C. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(2). - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.529 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ковальчук C. В. 
Аналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій України: тенденції та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / C. В. Ковальчук, М. Р. Лазебник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(2). - С. 126-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 654.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ковальчук C. В. 
Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Електронний ресурс] / C. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 5(2). - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_5(2)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.316 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського