Пошуковий запит: (<.>A=Кемінь Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Кемінь Г. Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами [Електронний ресурс] / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_14 Розглянуто проблему застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами. Проаналізовано зміст і сутність комунікативного підходу, з’ясовано вікові особливості дітей молодшого шкільного віку у процесі вивчення іноземної мови, висвітлено пріоритетні вимоги до вчителя, виділено умови, форми та методи комунікативного навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку.Рассмотрена проблему применения коммуникативного подхода в процессе изучения иностранного языка младшими школьниками. Проанализированы содержание и сущность коммуникативного подхода. Выяснены возрастные особенности детей младшего школьного возраста в процессе изучения иностранного языка. Освещены приоритетные требования к учителю. Выделены условия, формы и методы коммуникативного обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста.Consider the problem of the application of the communicative approach in the process of learning a foreign language younger students. Analyzed the content and nature of the communicative approach. Found age characteristics of children of primary school age in the process of learning a foreign language. lit priority requirements for teacher. Emphasis conditions, forms and methods of communicative foreign language teaching primary school children.
|
2. |
Лучкевич В. В. Організація самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови у вищій школі [Електронний ресурс] / В. В. Лучкевич, Г. М. Кемінь. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_44
|
3. |
Лучкевич В. В. Формування світоглядної культури учнів у процесі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / В. В. Лучкевич, Г. М. Кемінь // Лінгвістичні дослідження. - 2011. - Вип. 32. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2011_32_48
|
4. |
Кемінь Г. Перша світова війна у контексті літературної спадщини Германа Блюменталя: за мотивами збірки "Галичина. Вал на сході” [Електронний ресурс] / Г. Кемінь // Мандрівець. - 2014. - № 3. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mandriv_2014_3_10
|
5. |
Кемінь Г. Формування у студентів вищих навчальних закладів комунікативної компетенції на заняттях англійської мови [Електронний ресурс] / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_12 Проаналізовано зміст та сутність комунікативної компетенції, охарактеризовано вікові особливості юнацького віку. Визначено психолого-педагогічні умови, форми та методи формування такої компетенції у студентів на заняттях іноземної мови. Обгрунтовано вплив професійної підготовки викладача на рівень формування комунікативної компетенції у студентів педагогічних ВНЗ.Проанализированы содержание и сущность коммуникативной компетенции, охарактеризованы возрастные особенности юношеского возраста. Выделены психолого-педагогические условия, формы и методы формирования такой компетенции студентов на занятиях иностранного языка. Обосновано влияние профессиональной подготовки преподавателя на уровень формирования коммуникативной компетенции у студентов педагогических ВУЗ.The problem of formation of university students in the classroom communicative competence in English. Analyzed the content and nature of communicative competence, found age characteristics of adolescence, isolated conditions, forms and methods of communicative competence of the students in the classroom foreign language.
|
6. |
Кемінь Г. Вдосконалення та індивідуалізація навчання у педагогічній спадщині С. Френе [Електронний ресурс] / Г. Кемінь // Молодь і ринок. - 2017. - № 5. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_5_17
|
7. |
Кемінь Г. Організація навчання іноземної та рідної мови у "нових школах" західноєвропейських країн [Електронний ресурс] / Г. Кемінь // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_9
|
8. |
Кемінь Г. "Нове виховання” через призму науково-педагогічної діяльності Овідія Декролі [Електронний ресурс] / Г. Кемінь // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_11_15
|
9. |
Кемінь Г. М. Науково-педагогічна діяльність германа літца у процесі організації навчання "нових шкіл" Німеччини на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Г. М. Кемінь // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(3). - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(3)__7
|
10. |
Кемінь В. Локальна історія у формуванні національної ідентичності дітей та молоді у працях культурно-освітніх діячів Закарпаття (XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / В. Кемінь, Г. Кемінь // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 45(1). - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_45(1)__5
|