Пошуковий запит: (<.>A=Дзюбишина Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Дзюбишина Н. Б. Термінологічні проблеми галузі стратегій навчання іноземної мови у чеській лінгводидактиці [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 36. - С. 16-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_36_7
|
2. |
Дзюбишина Н. Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_36 Проаналізовано погляди німецьких фахівців щодо впровадження навчання іноземних мов у дошкільній та початковій освіті. Визначено організаційні зміни в ранньому навчанні іноземним мовам у Німеччині, яке реалізується за двома напрямками: навчання іноземних мов (англійської або французької) німецьких дітей і навчання німецької мови дітей іммігрантів. Узагальнено вимоги щодо вивчення іноземних мов: підтримка і розвиток інтересу дітей до навчання іноземних мов у дитячих садках і початкових школах; раннє засвоєння мов методами, адекватними щодо віку дітей; використання іноземної мови як засобу комунікації у двомовному навчанні на різних його ступенях. Викладено аргументацію з приводу раннього засвоєння іноземної мови та граматики: здатність оперувати формальними аспектами мови, здатність аналізувати мову, експліцитні відомості про мову. Наведено спільні та відмінні риси у процесі засвоєння рідної та іноземної мов: наявність багатовимірного поєднання знань про світ і мову з новими мовними явищами, індивідуальний і ситуативно різний власний початок мовлення, володіння певним словниковим запасом для побудови власних граматичних конструкцій.Проанализированы взгляды немецких специалистов по внедрению обучения иностранным языкам в дошкольном и начальном образовании. Определены организационные изменения в раннем обучении иностранным языкам в Германии, которое реализуется по двум направлениям: обучение иностранному языку (английскому или французскому) немецких детей и обучение немецкому языку детей иммигрантов. Обобщены требования по изучению иностранных языков: поддержка и развитие интереса детей к обучению иностранным языкам в детских садах и начальных школах; раннее усвоение языков методами, соответствующими возрасту детей; использование иностранного языка как средства коммуникации в двуязычном обучении на разных его ступенях. Изложена аргументация, касающаяся раннего усвоения иностранных языков и грамматики: способность оперировать формальными аспектами языка, способность анализировать язык, эксплицитные сведения о языке.The article analyzes the views of the German experts on the implementation of teaching of foreign languages in the preschool and primary education; it has been determined the organizational changes in the early teaching of foreign languages in Germany.
|
3. |
Дзюбишина Н. Б. Іноземні мови у системі освіти Чехії [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 269-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_54
|
4. |
Дзюбишина Н. Б. Педагогічні особливості навчання чеської мови у концепції реформування освіти Вацлава Пршигоди [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 64. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_23
|
5. |
Дзюбишина Н. Б. Експериментально-педагогічна діяльність брненського реформаторського центру [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_6
|
6. |
Дзюбишина Н. Б. Естетичне виховання учнів в експериментальних школах міжвоєнної Чехословаччини [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 13(1). - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(1)__6
|
7. |
Дзюбишина Н. Б. Раннє навчання іноземних мов як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 54. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_54_13
|
8. |
Дзюбишина Н. Б. Дослідження стратегій навчання іноземних мов у зарубіжній та чеській лінгводидактиці [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Нова філологія. - 2013. - № 58. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2013_58_14
|
9. |
Дзюбишина Н. Шляхи формування та основні чинники використання стратегій навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2013. - Вип. 17. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2013_17_67
|
10. |
Дзюбишина Н. Б. Моральне виховання учнів у експериментальних школах міжвоєнної Чехословаччини [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 21. - С. 340-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_21_45
|
11. |
Дзюбишина Н. Б. Виховний та освітній потенціал культури у духовному розвитку студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Актуальні питання культурології. - 2016. - Вип. 16. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apkant_2016_16_28
|
12. |
Дзюбишина Н. Б. Компетентнісний підхід у процесі підготовки майбутніх хореографів [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_42
|
13. |
Дзюбишина Н. Б. До проблеми формування дослідницької компетентності у студентів художньо-педагогічного факультету [Електронний ресурс] / Н. Б. Дзюбишина // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 8. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_8_18
|
14. |
Дзюбишина Н. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності у студентів художньо-педагогічного факультету [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 9. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_9_20
|
15. |
Дзюбишина Н. Особливості формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2021. - Вип. 1. - С. 154-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srso_2021_1_19
|
16. |
Дзюбишина Н. Використання методів наукового дослідження при компетентнісній моделі підготовки здобувачів мистецьких спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина, Л. Костюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 41(1). - С. 228-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_41(1)__37
|
17. |
Дзюбишина Н. Сучасні підходи щодо вивчення музейної педагогіки в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Дзюбишина // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_1_16
|