Пошуковий запит: (<.>A=Буднікевич І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Буднікевич І. М. Міжнародні чинники формування стратегій розвитку міста: можливості та загрози [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_1_15
|
2. |
Буднікевич І. М. Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__7
|
3. |
Буднікевич І. М. Технологія маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2011_2_6
|
4. |
Буднікевич І. М. Використання технології pest-аналізу при формуванні стратегій розвитку суб’єктів регіональних ринків (на прикладі ринку юридичних послуг) [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, Н. Г. Тафій // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 5. - С. 225-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_5_30
|
5. |
Буднікевич І. М. Формування конкурентних переваг міста на основі новітніх чинників: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 27. - С. 351-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2014_27_55
|
6. |
Буднікевич І. М. Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2011_3_6
|
7. |
Буднікевич І. Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій розвитку міста [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Антохова // Схід. - 2013. - № 6. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2013_6_8
|
8. |
Буднікевич І. М. Методологія маркетингу міста: регіонально-економічні аспекти [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_1_13
|
9. |
Буднікевич І. М. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. - 2009. - № 1. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2009_1_32
|
10. |
Буднікевич І. М. Конкретизація елементів внутрішнього середовища міста та підходи до їх оцінки з погляду територіального маркетингу [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 2. - С. 203-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_2_22
|
11. |
Буднікевич І. М. Напрямки дослідження чинників мікросередовища при формуванні стратегій розвитку сучасного міста [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, Л. Т. Шевчук, І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 3. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_3_20
|
12. |
Буднікевич І. М. Апробація методики виявлення "ексклюзивних" конкурентних позицій міста на основі технології ринкового позиціонування [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2014. - Вип. 3. - С. 244-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2014_3_28
|
13. |
Буднікевич І. М. Маркетингові дослідження як основа ефективної реалізації територіальних програм розвитку подієвого туризму [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Економічний форум. - 2016. - № 1. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_1_11
|
14. |
Буднікевич І. М. Аналіз окремих напрямків інвестицій як чинників капіталізації регіону [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер // Економічний форум. - 2016. - № 2. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_2_18
|
15. |
Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_3_12
|
16. |
Буднікевич І. Формування конкурентних стратегій розвитку підприємств роздрібної торгівлі в інституціональному середовищі [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Черданцева // Схід. - 2016. - № 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2016_5_2
|
17. |
Буднікевич І. Регіональний продовольчий ринок в кризовий період: аналіз споживчої поведінки [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Черданцева, А. Клипач // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__22
|
18. |
Буднікевич І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування [Електронний ресурс] / І. Буднікевич, І. Крупенна, І. Черданцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 39(2). - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_39(2)__34
|
19. |
Буднікевич І. М. Формування логістичного центру як напрямок підвищення конкурентоспроможності м. Чернівці [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, С. М. Хімійчук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 3. - С. 180-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_3_31
|
20. |
Буднікевич І. М. Стратегічні моделі розвитку міста в контексті цільової орієнтації концепцій муніципального маркетингу [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 292-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_55
|
| |