Пошуковий запит: (<.>A=Батечко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Батечко Н. До проблеми модернізації вищої освіти Російської Федерації [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3-4. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_3-4_19
|
2. |
Батечко Н. Г. Сучасний стан розвитку кадрового потенціалу вищої школи України [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_3 Висвітлено основні тенденції розвитку кадрового потенціалу вищої школи України: статистичну інформацію щодо динаміки чисельності професорсько-викладацького складу за останні десять років, відмінності викладацького складу ВНЗ за регіонами, вікову структуру академічних працівників. Особливу увагу спрямовано на низьку мобільність складу науково-педагогічних працівників всупереч євроінтеграційним процесам і розвитку міжнародних програм у вищій освіті України. Запропоновано можливі шляхи оптимізації кадрової політики та посилення ролі науково-педагогічних працівників у процесі реформування вищої школи України. Рассмотрены основные тенденции развития кадрового потенциала высшей школы Украины: статистическую информацию относительно динамики численности профессорско-преподавательского состава за последние десять лет, отличия преподавательского состава ВУЗ за регионами, возрастную структуру академических работников. Особенное внимание обращено на низкую мобильность состава научно-педагогических работников вопреки евроинтеграционным процессам и развитию международных программ в высшем образовании Украины. Предложены возможные пути оптимизации кадровой политики и усиления роли научно-педагогических работников в процессе реформирования высшей школы Украины. The article considered the basic trends in the development of personnel potential of higher education in Ukraine: statistical information on population dynamics of the teaching staff for the last ten years, the difference between the teaching staff of higher education institutions over the regions, the age structure of academic staff. Attention is drawn to the low mobility of researchers and teachers in spite of the European integration process and the development of international programs in higher education in Ukraine. Suggesting possible ways of optimizing the personnel policy and the role of the teaching staff in the process of reform of higher education in Ukraine.
|
3. |
Батечко Н. Г. Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 5-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_3 Висвітлено та узагальнено наукові підходи щодо формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи за умов магістратури. Доведено взаємозалежність змісту освіти магістрантів і рівня розвитку науки, суспільно-економічного, культурного стану суспільства. На основі акмесинергетичного підходу обгрунтовано методологічні принципи формування змісту освіти майбутніх викладачів ВНЗ та доведено їх органічну єдність. Зауважено, що оскільки узвичаєна система підготовки викладачів вищої школи перестає задовольняти соціальні потреби на необхідному рівні, підготовка викладацьких кадрів в умовах магістратури уможливлює підготовку педагогів, які поєднують глибокі фундаментальні знання з глибоким розумінням навчального процесу, винахідливістю у розв’язанні нестандартних задач, спроможністю прогнозувати ситуації та наполегливістю у виборі оптимальних рішень.Освещены и обобщены научные подходы к формированию содержания подготовки будущих преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Доказана взаимозависимость между содержанием образования магистрантов и уровнем развития науки, социально-экономическим и культурным состоянием общества. На основании акмесинергетического подхода обоснованы методологические принципы формирования содержания образования будущих преподавателей ВУЗ и доказано их органическое единство. Отмечено, что поскольку общепринятая система подготовки преподавателей высшей школы перестает удовлетворять социальные нужды на необходимом уровне, подготовка преподавательских кадров в условиях магистратуры делает подготовку педагогов, которые объединяют глубокие фундаментальные знания с глубоким пониманием учебного процесса, изобретательностью в решении нестандартных задач, способностью прогнозировать ситуации и настойчивостью в выборе оптимальных решений.The article highlights and summarizes the scientific approaches to the content formation of future teachers training in higher educational establishments in terms of Master training. Correlation between the content of Master training and level of development of science, social, economic and cultural condition of society has been showed. Methodological principles of content formation of future teachers training in higher educational establishments have been grounded and their organic integrity has been proved according to the acme synergetic approach.
|
4. |
Батечко Н. Г. Інноваційний вектор модернізації вищої освіти України [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 188, Вип. 176. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_188_176_6
|
5. |
Батечко Н. Г. Державне управління сферою вищої освіти України: суперечності сучасного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 209, Вип. 197. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_209_197_3
|
6. |
Батечко Н. Г. Інститут магістратури в Україні: правові засади функціонування [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_30
|
7. |
Батечко Н. Г. Моделювання змісту освіти майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_3
|
8. |
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у формуванні мотиваційної сфери майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2012. - Вип. 175(3). - С. 431-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2012_175(3)__61
|
9. |
Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_9
|
10. |
Батечко Н. Г. Особливості організації самостійної роботи магістрантів – майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_11 Вивчено багаторівневу модель самостійної роботи процесу підготовки викладачів вищої школи за умов магістратури. Подано в схематичному форматі роботу "за зразком", конструктивно-варіативний, евристичний та дослідницький рівні самостійної роботи. Виявлено особливості кожного рівня, які зумовлені особистісним рівнем розвитку магістранта, професійних якостей, дослідницьких вмінь, які на кожному переході кількісно і якісно змінюються. З позицій акмеологічного підходу розглянуто самостійну роботу як педагогічну систему відкритого типу з постійною зміною структурних елементів, біфуркаційними та іншими системними зсувами.Изучена многоуровневая модель самостоятельной работы процесса подготовки преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Представлена в схематическом формате работа "по образцу", конструктивно-вариативный, эвристический и исследовательский уровни самостоятельной работы. Выявлены особенности каждого уровня, обусловленные личностным уровнем развития магистранта, профессиональных качеств, исследовательских умений, которые на каждом переходе количественно и качественно изменяются. С позиций акмеологического подхода рассмотрена самостоятельная работа как педагогическая система открытого типа с постоянным изменением структурных элементов, бифуркационными и другими системными сдвигами.Actual problems of masters’ individual work organization future teachers of higher educational establishments are examined in this article. The author pays attention at increasing the role of masters’ individual work as principal re-examination of educational process organization in higher educational establishment.
|
11. |
Батечко Н. Болонський процес в Україні: пріоритетні завдання адаптації та виклики сучасності [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(1). - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(1)__19
|
12. |
Батечко Н. Сучасні підходи до моделювання підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_29
|
13. |
Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_13
|
14. |
Батечко Н. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сплучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_4_12
|
15. |
Батечко Н. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності [Електронний ресурс] / Н. Батечко, І. Титаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_5
|
16. |
Батечко Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 1-2. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_1-2_3
|
17. |
Батечко Н. Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_5
|
18. |
Батечко Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2017_1-2_20
|
19. |
Батечко Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія. - 2017. - № 6. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2017_6_26
|
20. |
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 1-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_3
|
| |