Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Батечко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Батечко Н. 
До проблеми модернізації вищої освіти Російської Федерації [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3-4. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_3-4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Батечко Н. Г. 
Сучасний стан розвитку кадрового потенціалу вищої школи України [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_3
Висвітлено основні тенденції розвитку кадрового потенціалу вищої школи України: статистичну інформацію щодо динаміки чисельності професорсько-викладацького складу за останні десять років, відмінності викладацького складу ВНЗ за регіонами, вікову структуру академічних працівників. Особливу увагу спрямовано на низьку мобільність складу науково-педагогічних працівників всупереч євроінтеграційним процесам і розвитку міжнародних програм у вищій освіті України. Запропоновано можливі шляхи оптимізації кадрової політики та посилення ролі науково-педагогічних працівників у процесі реформування вищої школи України. Рассмотрены основные тенденции развития кадрового потенциала высшей школы Украины: статистическую информацию относительно динамики численности профессорско-преподавательского состава за последние десять лет, отличия преподавательского состава ВУЗ за регионами, возрастную структуру академических работников. Особенное внимание обращено на низкую мобильность состава научно-педагогических работников вопреки евроинтеграционным процессам и развитию международных программ в высшем образовании Украины. Предложены возможные пути оптимизации кадровой политики и усиления роли научно-педагогических работников в процессе реформирования высшей школы Украины. The article considered the basic trends in the development of personnel potential of higher education in Ukraine: statistical information on population dynamics of the teaching staff for the last ten years, the difference between the teaching staff of higher education institutions over the regions, the age structure of academic staff. Attention is drawn to the low mobility of researchers and teachers in spite of the European integration process and the development of international programs in higher education in Ukraine. Suggesting possible ways of optimizing the personnel policy and the role of the teaching staff in the process of reform of higher education in Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 649.504 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Батечко Н. Г. 
Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 5-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_3
Висвітлено та узагальнено наукові підходи щодо формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи за умов магістратури. Доведено взаємозалежність змісту освіти магістрантів і рівня розвитку науки, суспільно-економічного, культурного стану суспільства. На основі акмесинергетичного підходу обгрунтовано методологічні принципи формування змісту освіти майбутніх викладачів ВНЗ та доведено їх органічну єдність. Зауважено, що оскільки узвичаєна система підготовки викладачів вищої школи перестає задовольняти соціальні потреби на необхідному рівні, підготовка викладацьких кадрів в умовах магістратури уможливлює підготовку педагогів, які поєднують глибокі фундаментальні знання з глибоким розумінням навчального процесу, винахідливістю у розв’язанні нестандартних задач, спроможністю прогнозувати ситуації та наполегливістю у виборі оптимальних рішень.Освещены и обобщены научные подходы к формированию содержания подготовки будущих преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Доказана взаимозависимость между содержанием образования магистрантов и уровнем развития науки, социально-экономическим и культурным состоянием общества. На основании акмесинергетического подхода обоснованы методологические принципы формирования содержания образования будущих преподавателей ВУЗ и доказано их органическое единство. Отмечено, что поскольку общепринятая система подготовки преподавателей высшей школы перестает удовлетворять социальные нужды на необходимом уровне, подготовка преподавательских кадров в условиях магистратуры делает подготовку педагогов, которые объединяют глубокие фундаментальные знания с глубоким пониманием учебного процесса, изобретательностью в решении нестандартных задач, способностью прогнозировать ситуации и настойчивостью в выборе оптимальных решений.The article highlights and summarizes the scientific approaches to the content formation of future teachers training in higher educational establishments in terms of Master training. Correlation between the content of Master training and level of development of science, social, economic and cultural condition of society has been showed. Methodological principles of content formation of future teachers training in higher educational establishments have been grounded and their organic integrity has been proved according to the acme synergetic approach.
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.259 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Батечко Н. Г. 
Інноваційний вектор модернізації вищої освіти України [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 188, Вип. 176. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_188_176_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Батечко Н. Г. 
Державне управління сферою вищої освіти України: суперечності сучасного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 209, Вип. 197. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_209_197_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Батечко Н. Г. 
Інститут магістратури в Україні: правові засади функціонування [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Батечко Н. Г. 
Моделювання змісту освіти майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 784.397 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Батечко Н. Г. 
Акмесинергетичний підхід у формуванні мотиваційної сфери майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2012. - Вип. 175(3). - С. 431-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2012_175(3)__61
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.795 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Батечко Н. 
Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія. - 2014. - Вип. 3. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2014_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 948.444 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Батечко Н. Г. 
Особливості організації самостійної роботи магістрантів – майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_11
Вивчено багаторівневу модель самостійної роботи процесу підготовки викладачів вищої школи за умов магістратури. Подано в схематичному форматі роботу "за зразком", конструктивно-варіативний, евристичний та дослідницький рівні самостійної роботи. Виявлено особливості кожного рівня, які зумовлені особистісним рівнем розвитку магістранта, професійних якостей, дослідницьких вмінь, які на кожному переході кількісно і якісно змінюються. З позицій акмеологічного підходу розглянуто самостійну роботу як педагогічну систему відкритого типу з постійною зміною структурних елементів, біфуркаційними та іншими системними зсувами.Изучена многоуровневая модель самостоятельной работы процесса подготовки преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Представлена в схематическом формате работа "по образцу", конструктивно-вариативный, эвристический и исследовательский уровни самостоятельной работы. Выявлены особенности каждого уровня, обусловленные личностным уровнем развития магистранта, профессиональных качеств, исследовательских умений, которые на каждом переходе количественно и качественно изменяются. С позиций акмеологического подхода рассмотрена самостоятельная работа как педагогическая система открытого типа с постоянным изменением структурных элементов, бифуркационными и другими системными сдвигами.Actual problems of masters’ individual work organization future teachers of higher educational establishments are examined in this article. The author pays attention at increasing the role of masters’ individual work as principal re-examination of educational process organization in higher educational establishment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Батечко Н. 
Болонський процес в Україні: пріоритетні завдання адаптації та виклики сучасності [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(1). - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.727 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Батечко Н. 
Сучасні підходи до моделювання підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Батечко Н. 
Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Батечко Н. 
Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сплучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Батечко Н. 
Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності [Електронний ресурс] / Н. Батечко, І. Титаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Батечко Н. Г. 
Методологія освітології: синергетичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 1-2. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Батечко Н. 
Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Батечко Н. 
Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2017_1-2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.104 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Батечко Н. 
Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія. - 2017. - № 6. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2017_6_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.862 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Батечко Н. Г. 
Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 1-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 764.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського